Страница 1 от 1

IVECO на метан

Публикувано на: Сря Окт 16, 2013 5:58 pm
от ipivan
Утре идва още един такъв
http://www.kolegi.info/viewtopic.php?f=21&t=5634
за същата процедура. :lol:

Re: IVECO на метан

Публикувано на: Чет Окт 17, 2013 6:35 pm
от ogromnii
пак същия въпрос като в предишната тема, защо не подадеш пропан-бутан на оригиналните дюзи, при правилно подбрано налягане би трябвало да заработи идеално?

Re: IVECO на метан

Публикувано на: Чет Окт 17, 2013 7:06 pm
от ipivan
ogromnii написа:пак същия въпрос като в предишната тема, защо не подадеш пропан-бутан на оригиналните дюзи, при правилно подбрано налягане би трябвало да заработи идеално?
Пропан-бутана го искат като резервно гориво,че на метан пробега е малък.Сега като свърши метана,човека каза че сваля едната бутилка и я кара да я заредят.Ако прекарам пропан-бутана през метановите дюзи няма как да работи добре и на студен и на топъл мотор.
Днес го докараха камиона ама ще го правя в понеделник,че вали а не може да влезе в сервиза.

Re: IVECO на метан

Публикувано на: Пет Окт 18, 2013 7:49 am
от bobolin4o
А защо не си сложат още бутилки, че да си увеличат пробега?

Re: IVECO на метан

Публикувано на: Пет Окт 18, 2013 6:44 pm
от ipivan
bobolin4o написа:А защо не си сложат още бутилки, че да си увеличат пробега?
Те бутилките са общо 6 и няма къде да се сложат повече.Камионите ги ползват за превоз на дърва в разни села далеч от метан-станция.

Re: IVECO на метан

Публикувано на: Пет Окт 18, 2013 8:21 pm
от ogromnii
сигурно упорствам като магаре, ама не разбирам защо не сложиш един пропан-бутанов редуктор с тройник към дюзите за метан, и с це- ка да превключваш клапаните на метановия-пропановия редуктор, и суответно към дюзите да отива метан или пропан-бутан. тъй като пропан- бутана е по калоричен вероятно налягането трябва да е около 70-80% от метановото, и системата ще заспи :)