Автобус N-Series Isuzu 4hk1tc
Публикувано на: Пон Юли 29, 2013 9:09 pm
Привет колеги, имам проблем с ДПД системата на автобуси ISUZU (ДПФ филтъра прави проблеми).
Автобусите са 2008 година попринцип регенерацията се прави ръчно с бутон-а след 5 завършени трябва да нулирам еку-то, натрупването на филтъра - 0 и така до следващите 5.Проблема е ,че до всяка регенерация изминати само 50 км ! Няма проблеми по преобразувателите за температурата и налягането на газовете.
Съответно след всеки 50 км ДПД лампата започва да мига трябва да се спре и да се направи регенерацията , ако не следва ЛИМП МОД и повреда в моторния (Ограничение на ДПД) P242F ДТЦ-присъства.На този автобус сложихме емулатор с колега от софия (като на мястото на ДПФ сложихме тръба,а на сензорите за темп (R) което държи темп: 575 градуса,а налягането на презн ход е в норми 0,500 - 0,600 kps при натоварен режим на 100 % 3000 kps) , но неработи на 100 % проблема е, че автобуса минава пак дадените 50 км и си търси регенерацията съответно затваря 2 -те клапи преди и след ДПФ ,те са с вакумно управление съответно откачих вакумите и ОК.Така лампата започва да мига на всеки 50 км и при следващо запалване на автобуса лампата угасва и така до следващите 50 ,съответно при 5 такива търсения на регенерацията влиза в ЛИМП МОД и трябва да нулирам.
Всяка помощ и идеи са добре дошли !
Ето и снимки
http://dox.bg/files/dw?a=453e6d385d
Автобусите са 2008 година попринцип регенерацията се прави ръчно с бутон-а след 5 завършени трябва да нулирам еку-то, натрупването на филтъра - 0 и така до следващите 5.Проблема е ,че до всяка регенерация изминати само 50 км ! Няма проблеми по преобразувателите за температурата и налягането на газовете.
Съответно след всеки 50 км ДПД лампата започва да мига трябва да се спре и да се направи регенерацията , ако не следва ЛИМП МОД и повреда в моторния (Ограничение на ДПД) P242F ДТЦ-присъства.На този автобус сложихме емулатор с колега от софия (като на мястото на ДПФ сложихме тръба,а на сензорите за темп (R) което държи темп: 575 градуса,а налягането на презн ход е в норми 0,500 - 0,600 kps при натоварен режим на 100 % 3000 kps) , но неработи на 100 % проблема е, че автобуса минава пак дадените 50 км и си търси регенерацията съответно затваря 2 -те клапи преди и след ДПФ ,те са с вакумно управление съответно откачих вакумите и ОК.Така лампата започва да мига на всеки 50 км и при следващо запалване на автобуса лампата угасва и така до следващите 50 ,съответно при 5 такива търсения на регенерацията влиза в ЛИМП МОД и трябва да нулирам.
Всяка помощ и идеи са добре дошли !
Ето и снимки
http://dox.bg/files/dw?a=453e6d385d