Пежо 207 HDI влиза в авариен режим няма грешки?
Пежо 207 HDI влиза в авариен режим няма грешки?
Пежото е 2007г. 1,6 110 коня като се кара с по голяма скорост над 150 влиза в авариен режим не може да се форсирва над 3000 оборота.Четена 4-5 различни диагностики последно и с лексия няма грешки .На таблото не изсписва нищо.Угася ли я оправя се.на живи данни турбото няма разминаване между искани и реални съвсем леки .Дебитомер също.ЕГР почистен .Фап диференциалното най високи 200 милибара.Последна регенерация 460 километра.Дюзи носени на стенд супер.смущаващо е че на 1 цилиндър корекцията е 2,6 мг.на ход на 3 цилиндър 5,9мг на ход дори като е на контакт без да е запалена .Дюзи разменени пак същата картина ново вписване на кодовете без промяна.Това не вярвам да има отношение към проблема .Колата мърка работи перфектно пали от ряз.1 и 3 цилиндър с такива корекций .Когато мине в авариен режим забелязах че впръскванто количество гориво се увеличава до 3000 и после намалява.Тази вечер преди да си тръгна наново я закачих на контакт без да я паля ми даде 17 мили бара дифренциално Фап което ме притесни.Чувал съм че дават фира тия диференциялни .Приемам съвети .Мисля да и направя регенерация на фапа утре или да сменя датчика.Колата е на 124000 км реални върви мн добре когато не е в авариен режим.
Re: Пежо 207 HDI влиза в авариен режим няма грешки?
А гледа ли под колата дали фапа е там?
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
Re: Пежо 207 HDI влиза в авариен режим няма грешки?
Данее подобряван фаила в моторния
KESS-5.017 EU and KTAG-7.020 EU ready for sale(FULL UNLIMITED)-0898484308
Re: Пежо 207 HDI влиза в авариен режим няма грешки?
най-вероятно, как иначе ще забива без да записва грешка?
Re: Пежо 207 HDI влиза в авариен режим няма грешки?
Колата е купена в БГ чепак нова и самп в Пежо сервиз е ходела и обслужвана днес ще я гледам още.Няма втори собственик и мен ми мирише на такова .
Re: Пежо 207 HDI влиза в авариен режим няма грешки?
Погледни дали фапа е там. Ако го няма бъди сигурен, че и софтуера е пипан. Авариен режим винаги е съпроводен с грешка в моторния. Освен ако това не е авариен режим, а примерно дебитомер.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
Re: Пежо 207 HDI влиза в авариен режим няма грешки?
Вчера нямах мн време само смених горивния стори ми се с леко съпротивление защото миналата седмица имах едно Волво V40 1,9 с помпа VP37 влиза в авариен режим без да записва грешка смених филтъра за гориво засега е добре но с Пежото снощи след смяната пробвах минах около 20 километра викам оправи се и на връщане наново я изпържих иии същатата работа кофтито е че го прави само на големи скорости над 160 снощи го направи на 180.Аз честно не обичам да карам с такива скорости.Клиента е жена от къде има смелост да кара такива скорости .След като мина в авариен наново я четох няма нищо ,но понеже я понапънах снощи като с еприбрах видях че се саморегенирарла.Когато я закачих процента на сажди преди да и изступам буриите бяха 18 ,като се върнах бяха 5 и кодочетеца ми изсписа 0 километра от последна регенерция преди това бяха 400 и нещо и диференциялното при форсирване на място беше 0 помислих че се развалил датчика отидох с парцал на аспуха и затапих както работеше на място и отчете някаква викам аха отчита.На големи обороти и на трета и четвърта напън не ми е влизал в авариен .Днес ще сменя дебитомера за проба и в ЕСП АБС има 2 грешки който не се трият C1301 и C1302 .Едната е датчик налягане педал спирачка другата нещо беше липса на потвърждение от двигателя.Може ли ЕСП да ограничава двигателя.Моля споделете:)
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 165
- Регистриран на: Съб Сеп 29, 2012 8:13 pm
- Обратна връзка:
Re: Пежо 207 HDI влиза в авариен режим няма грешки?
разбира се че може ... отка4и абс-а и подкараи такаstoqn написа:Вчера нямах мн време само смених горивния стори ми се с леко съпротивление защото миналата седмица имах едно Волво V40 1,9 с помпа VP37 влиза в авариен режим без да записва грешка смених филтъра за гориво засега е добре но с Пежото снощи след смяната пробвах минах около 20 километра викам оправи се и на връщане наново я изпържих иии същатата работа кофтито е че го прави само на големи скорости над 160 снощи го направи на 180.Аз честно не обичам да карам с такива скорости.Клиента е жена от къде има смелост да кара такива скорости .След като мина в авариен наново я четох няма нищо ,но понеже я понапънах снощи като с еприбрах видях че се саморегенирарла.Когато я закачих процента на сажди преди да и изступам буриите бяха 18 ,като се върнах бяха 5 и кодочетеца ми изсписа 0 километра от последна регенерция преди това бяха 400 и нещо и диференциялното при форсирване на място беше 0 помислих че се развалил датчика отидох с парцал на аспуха и затапих както работеше на място и отчете някаква викам аха отчита.На големи обороти и на трета и четвърта напън не ми е влизал в авариен .Днес ще сменя дебитомера за проба и в ЕСП АБС има 2 грешки който не се трият C1301 и C1302 .Едната е датчик налягане педал спирачка другата нещо беше липса на потвърждение от двигателя.Може ли ЕСП да ограничава двигателя.Моля споделете:)
Re: Пежо 207 HDI влиза в авариен режим няма грешки?
Здравейте вчера сложих нов дебитомер карах я около 70 километра в определени отсечки където позволява и засега е добре не направи никакви магарий издадох колата с уговорката тя да си я кара няколко дена ако е наред супер ако не ще върна стария дебитомер и ще откача модула на ЕСП както казва колегата и дано се оправи .Той модула е под калника.Благодаря на отзовалите се.Хайде кога ще се събираме да се черпим )))
Re: Пежо 207 HDI влиза в авариен режим няма грешки?
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation