Въпрос за landi omegas
Въпрос за landi omegas
Имам следния проблем. Закачам се към ландито при позиция на контакт. Като запаля мотора и връзката прекъсва и софтуера ми забива. Това става с няколко адаптера които имам. Адаптерите ми ли не работят коректно за това ланди или има друг проблем? Ползвам UART преобразувател с ТТL. Имам интерфейс и с max232, но и с него е същото. Всякакви други системи закачам, но с това ренцо ударих на камък и сега търся някаква помощ. Някакви идеи или някой да услужи с работещ кабел за да си свърша работа или да разбера къде е проблема.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
Re: Въпрос за landi omegas
може проблема да не е в интерфейса а в ландито или в ел. инсъалацията на колата. що не пробваш да откачиш + на централата от акумулатора и да захраниш от друг източник?
Re: Въпрос за landi omegas
същият проблем 1:1 имах и на зафирата след смяна на блок бобина. Реших го след като си направих оптоизолиран преходник - т.е. сигналите ги развързах с оптрони. Повечето газаджии вземат + след контакт направо от бобината, явно на някои ECU-та не им харесва!
Re: Въпрос за landi omegas
Хм. Добре де. Все пак някога е настройвана при работещ мотор. Интересно е защо аз не мога... ще пробвам с проверка на захранванията.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
Re: Въпрос за landi omegas
Гледай и кабела за диагностика да не го прекарваш близо до високоволтовите кабели или бобината.Явно някакви смущения влизат от някъде,може и по захранването да е.
Аз миналата година два нови компютъра на Зенит изгорих за около две седмици на Ауди А3.Причината беше че кабелажа на ГИ минаваше близо до бобината,освен това си имаше проблем и в бобината на колата.Проблема се реши с нова бобина и преместване на кабелажа.
А според мен кабела за КОМ порт е по-стабилен откъм смущения.
Аз миналата година два нови компютъра на Зенит изгорих за около две седмици на Ауди А3.Причината беше че кабелажа на ГИ минаваше близо до бобината,освен това си имаше проблем и в бобината на колата.Проблема се реши с нова бобина и преместване на кабелажа.
А според мен кабела за КОМ порт е по-стабилен откъм смущения.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Въпрос за landi omegas
Аз пък смених бенз. комп на друга такава А3-ка, щото му изгорял драивера на бенз. дюзи, точно щото кабелите на бенз. дюзи (с преходници за прекъсване) бяха яко насмотани с високоволтовите... Колата дойде със сменен комп в друг сервиз, след това минала 18 км и айде пак няма 3-ти цилиндър...ipivan написа:Аз миналата година два нови компютъра на Зенит изгорих за около две седмици на Ауди А3.Причината беше че кабелажа на ГИ минаваше близо до бобината,освен това си имаше проблем и в бобината на колата.Проблема се реши с нова бобина и преместване на кабелажа.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Въпрос за landi omegas
Става въпрос за Lancia Musa 1.4 16v. Бобините са COP. Няма високоволтови кабели
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
Re: Въпрос за landi omegas
Сложи му друг флаш на това ланди и си пей ... !!!
Re: Въпрос за landi omegas
Какво имаш предвид друг флаш? Да сменя паметта?
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
Re: Въпрос за landi omegas
или друг фърмуер на електронния блок ?oem написа:Какво имаш предвид друг флаш? Да сменя паметта?
Re: Въпрос за landi omegas
Нямам по-нов фирмуер за този комп. В този ред на мисли някой да има последната версия на софтуера?
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
Re: Въпрос за landi omegas
Напиши кода на ЕКУто, че не се знае за кой омегас иде реч.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Въпрос за landi omegas
Николае, не се занимавай с фърмуери, само ще си губиш времето!
Провери с осцилоскоп за смущения в захранването на газ. комп при запален двигател. Най вече би трябвало да видиш нещо на самата букса за диагностика... не забива газовия комп, а твоя.
Провери с осцилоскоп за смущения в захранването на газ. комп при запален двигател. Най вече би трябвало да видиш нещо на самата букса за диагностика... не забива газовия комп, а твоя.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: Въпрос за landi omegas
Да, то много се изкриви темата и аз спрях да мисля
Ще прегледам какво става със захранването първо. Само да ми докарат колата.
Ще прегледам какво става със захранването първо. Само да ми докарат колата.
Chip Tuning, DPF/FAP/Adblue/EGR/Inlet Swirl Flap/SAI/Lambda/DTC's remove/ MAHA LPS3000 2WD Chassis Dynamometer
O.E.Motorsport - tuning & innovation
O.E.Motorsport - tuning & innovation
Re: Въпрос за landi omegas
С Тамона същият проблем.Оказа се компютър!oem написа:Имам следния проблем. Закачам се към ландито при позиция на контакт. Като запаля мотора и връзката прекъсва и софтуера ми забива. Това става с няколко адаптера които имам. Адаптерите ми ли не работят коректно за това ланди или има друг проблем? Ползвам UART преобразувател с ТТL. Имам интерфейс и с max232, но и с него е същото. Всякакви други системи закачам, но с това ренцо ударих на камък и сега търся някаква помощ. Някакви идеи или някой да услужи с работещ кабел за да си свърша работа или да разбера къде е проблема.