Mercedes S320 прекъсва
Публикувано на: Пет Фев 08, 2013 8:21 pm
Здравейте.
Автомобила е S320 1998год. код на мотора 112.944 със газов инжекцион.
Историята е следната:клиента зарежда бензин на бензиностанция със съмнително реноме.Тъй като газовия инжекцион е настроен да пали направо на газ ако е загряла колата,веднага след зареждането проблем не е имало(карал е само на газ).На следващата сутрин като запалва на бензин,при прехода между двете горива(предполагам е съвпадение докато се е изразходил бензина във маркуча) ,светва чек енджин и започва да прекъсва.
На диагностика дава следната грешка:вредно за катализатора горене на 4,5,6 цилиндър.В есито са номер 82,84,86. Изчистихме ги и запалихме направо на газ.Няма абсолютно никакви проблеми във всички режими на работа.Обърне ли се на бензин обаче,някой път дори и на празен ход започва да прекъсва ,а ако не то след малко каране(около километър).Грешките винаги ги дава само на тези цилиндри.
Отхвърлих запалителната система като виновник,защото иначе и на газ щеше да има проблеми.
Насочих се към горивото и по точно бензина.
Източихме бензина и наляхме нов-без ефект.
Разменихме бензиновите дюзи с тези от другата банка-без ефект.
Бензиновата система е без вакум регулатор на налягането-предполагам има ргулатор във бензиновата помпа.
Като развивах захранвашия маркуч от бензиновата рейка,като че ли на моменти излизаха мехури(все едно има въздух във системата).
Налягането не съм мерил(нямам подходящ накрайник да се закача към рейката но се работи по въпроса).Въпреки това като развивам маркуча се вижда че има налягане и то голямо.Гледах в датата го дават около 4 бара.
Струва ми се че работата отива на помпа.
Иска ми се да чуя вашите мнения,че не ми се кара на принципа "проба-грека",защото на тая кола грешките излизат скъпо.
Ако някой е имал подобен случай ще се радвам да го сподели.
Ехааааа,то цял ферман станало
Автомобила е S320 1998год. код на мотора 112.944 със газов инжекцион.
Историята е следната:клиента зарежда бензин на бензиностанция със съмнително реноме.Тъй като газовия инжекцион е настроен да пали направо на газ ако е загряла колата,веднага след зареждането проблем не е имало(карал е само на газ).На следващата сутрин като запалва на бензин,при прехода между двете горива(предполагам е съвпадение докато се е изразходил бензина във маркуча) ,светва чек енджин и започва да прекъсва.
На диагностика дава следната грешка:вредно за катализатора горене на 4,5,6 цилиндър.В есито са номер 82,84,86. Изчистихме ги и запалихме направо на газ.Няма абсолютно никакви проблеми във всички режими на работа.Обърне ли се на бензин обаче,някой път дори и на празен ход започва да прекъсва ,а ако не то след малко каране(около километър).Грешките винаги ги дава само на тези цилиндри.
Отхвърлих запалителната система като виновник,защото иначе и на газ щеше да има проблеми.
Насочих се към горивото и по точно бензина.
Източихме бензина и наляхме нов-без ефект.
Разменихме бензиновите дюзи с тези от другата банка-без ефект.
Бензиновата система е без вакум регулатор на налягането-предполагам има ргулатор във бензиновата помпа.
Като развивах захранвашия маркуч от бензиновата рейка,като че ли на моменти излизаха мехури(все едно има въздух във системата).
Налягането не съм мерил(нямам подходящ накрайник да се закача към рейката но се работи по въпроса).Въпреки това като развивам маркуча се вижда че има налягане и то голямо.Гледах в датата го дават около 4 бара.
Струва ми се че работата отива на помпа.
Иска ми се да чуя вашите мнения,че не ми се кара на принципа "проба-грека",защото на тая кола грешките излизат скъпо.
Ако някой е имал подобен случай ще се радвам да го сподели.
Ехааааа,то цял ферман станало