Страница 1 от 2

Проблем с Пежо 307 2.0 ХДИ гасне

Публикувано на: Вто Яну 22, 2013 6:36 pm
от vanelino11
Пежо 307 2.0 ХДИ 2002г. RHS
Колата е купена с отка4ен вакуум кьм турбото, и грешка low boost pressure.При това положение колата си кара без надув на турбината и ядове няма.При зака4ане на вакуума по4ват проблемите.
В движение записва грешка P0087 Diesel high pressure monitoring. Pressure below the reference value. (leak) прави разлика между моментното и исканото налягане 400 бара и колата гасне.

Проверил сум следното :

нов горивен филтър
ниското налягане 2.5 бара
4истих цедката на помпата в резервоара
при 2 минути работа обратно гориво на дюзите 40 40 60 40 мл.(сложих и 4 други дюзи за проба)
налягане на празен ход 290-300 бара
пробвах с друга помпа за високо налягане заедно с друг регулатор на нея

ве4е се 4удя дали няма некакви 4ипове това животно

Re: Проблем с Пежо 307 2.0 ХДИ гасне

Публикувано на: Вто Яну 22, 2013 7:03 pm
от ivanovbg
Естествено че ще гасне, като няма достатъчно налягане в рейла. Провери дюзите!

Re: Проблем с Пежо 307 2.0 ХДИ гасне

Публикувано на: Вто Яну 22, 2013 7:22 pm
от vanelino11
ivanovbg написа:Естествено че ще гасне, като няма достатъчно налягане в рейла. Провери дюзите!
дюзите са сменени с 4 други от работе6та кола,съ6тата работа

Re: Проблем с Пежо 307 2.0 ХДИ гасне

Публикувано на: Вто Яну 22, 2013 7:26 pm
от Todio
Пробвай и с друг регулатор - не разчитай на втора употреба.

Re: Проблем с Пежо 307 2.0 ХДИ гасне

Публикувано на: Вто Яну 22, 2013 7:42 pm
от karamilev
Пробвай с друг датчик който регистрира налягането,вече няколко хди-та с проблем в него и така гасне като я настъпиш

Re: Проблем с Пежо 307 2.0 ХДИ гасне

Публикувано на: Вто Яну 22, 2013 7:48 pm
от vanelino11
karamilev написа:Пробвай с друг датчик който регистрира налягането,вече няколко хди-та с проблем в него и така гасне като я настъпиш
пробвах го и него,имам едно ударено ХДИ в гаража пробвам с 4асти от него

Re: Проблем с Пежо 307 2.0 ХДИ гасне

Публикувано на: Вто Яну 22, 2013 8:15 pm
от ivanovbg
Остава помпа за съжаление. Все пак замери излишното, може и другото да има повредена дюза и да те бърка.

Re: Проблем с Пежо 307 2.0 ХДИ гасне

Публикувано на: Вто Яну 22, 2013 8:24 pm
от karamilev
Ами ти си пробвал всичко долу горе,виждам че си мерил ниското налягане,по спомени 2.5 бара ми се вижда малко или в най-лошия случай гранично.Сложи си по дългичък маркуч на манометъра и виж като я настъпиш да не спада много това налягане,ако помпата няма дебит във високите обороти ще спада и налягането.

Re: Проблем с Пежо 307 2.0 ХДИ гасне

Публикувано на: Вто Яну 22, 2013 8:46 pm
от presko79
Ванка а в движение ? какво става с горивото .Проблема 100% е в помпата или дюзите.Ако има възможност вземаш нов регулатор.

Re: Проблем с Пежо 307 2.0 ХДИ гасне

Публикувано на: Вто Яну 22, 2013 9:17 pm
от Ilko
Аз не разбрах налягането в рейката по-ниско ли е на живи данни от исканото?
Грешката е ясно каква е, ама реално какво става?
Щото нямам спомен някое Пежо/Ситроен ХДИ да ми е гаснело от ниско налягане при натоварване ... може просто да не съм попадал на такова де. Обикновенно гаснат от високо.


Ако не ти стигат 400бара в рейката ще се усеща чувствителна липса на мощност дори и преди да угасне. Колкото и скапан софтуер да е сложен с толкова много не вярвам някой да го сгреши.

П.П. Ниското налягане вярно е на ръба да е достатъчно, ако си сигурен в манометъра.

Re: Проблем с Пежо 307 2.0 ХДИ гасне

Публикувано на: Вто Яну 22, 2013 9:24 pm
от vanelino11
гасне от по-малко налягане в слу4ая,ло6ото е 4е вси4ко си е нормално 2,3 километра и изведнъж става недостиг на налягане и изгасва,утре 6те сменя помпата в резервоара да не би тя да спира когато и е кеф на нея

Re: Проблем с Пежо 307 2.0 ХДИ гасне

Публикувано на: Сря Яну 23, 2013 8:02 am
от bobolin4o
vanelino11 написа:гасне от по-малко налягане в слу4ая,ло6ото е 4е вси4ко си е нормално 2,3 километра и изведнъж става недостиг на налягане и изгасва,утре 6те сменя помпата в резервоара да не би тя да спира когато и е кеф на нея
А провери ли с мултицета какво е напрежението на клемите на тая помпа? И да не забравяме, че би трябвало да има регулиращ вентил на ниското налягане. На HDI не съм го търсил къде е ама на други бангии ми се е случвало да дава фира.

Re: Проблем с Пежо 307 2.0 ХДИ гасне

Публикувано на: Сря Яну 23, 2013 7:59 pm
от vanelino11
помпата за ниско налягане си е наред,държи си 2.7 2.9 бара,филма с това Пежо продъжава

Re: Проблем с Пежо 307 2.0 ХДИ гасне

Публикувано на: Сря Яну 23, 2013 8:28 pm
от ivanovbg
А премери ли дюзите? Една да изтърва при 1000бара ...То без турбо не го вдига толкова. А и аз имах помпата за високото в предвид. Гледа ли сигнала за налягането в рейла с осцилоскоп да не го къдри? 3RD клапана работи ли, че на 2 буталца само...

Re: Проблем с Пежо 307 2.0 ХДИ гасне

Публикувано на: Сря Яну 23, 2013 8:31 pm
от vanelino11
утре 6те търся други дюзи за проба,4е досега пробвах с дюзи от 406 2.0 ХДИ код на мотора RHZ, а това 307 е RHS дюзите са с разли4ни номера