Страница 2 от 2

Re: ТПС, МАП и предварение

Публикувано на: Вто Яну 22, 2013 9:44 am
от oem
rangel1 написа:Абе много ме объркахте с тая тема ,най вече оем с тия заряди :roll:
Едно време като бяха чуковете и наковалните бобините се зареждаха докато тока постигаше максимална стойност в първичната (та недостатъка им беше че не могат да подържат оптимален заряд при широкочестотен диапазон...................)
После намалиха съпротивлението на първичната (което влияе при високите честоти) но сложиха електронни ограничители на тока (заради ниските)
И пследно фиксираха оптимално времето на зареждане :idea:
И до там знам аз но виждам че има нещо ново :oops:
Иначе най тежкия режим е преходния и е нормално там да се дъни клпаво запалване а не на празен ход :idea:
Аз съм имал много случай от празен ход та до 2000 об. прекъсва, тресе и на горе изчиства. Просто бобината при ниски обороти не и стига време да се зареди от комутиращия сигнал и с повишение на оборотите това започва се изчиства.

Re: ТПС, МАП и предварение

Публикувано на: Вто Яну 22, 2013 9:57 pm
от tnikolov
gt40 написа:http://www.carnewschina.com/2011/12/08/ ... panel-van/
Ма вярно е имитация на Опел, чак копие си е :lol:
С какво го чете това? И само предположение: дросела с жило ли е? Че не вярвам в китай да е стигнал Евро 4 и ел дросел.
Поздрави.
Дросела е с жило, Евро 4 в друг живот, даже няма ЕГР. Обаче има перфектна хидравлика и климатик. Чета го по ОБД с Вагком , Аутоком, и и т.н.
Като дойде пак ще го замеря по обстойно.
Поздрави

Re: ТПС, МАП и предварение

Публикувано на: Вто Яну 22, 2013 11:22 pm
от ogromnii
егати симпатягите :mrgreen:
само за протокола - матрикса ми е евро4, с жило и без егр :idea:

Re: ТПС, МАП и предварение

Публикувано на: Сря Яну 23, 2013 7:56 am
от bobolin4o
tnikolov написа:
gt40 написа:http://www.carnewschina.com/2011/12/08/ ... panel-van/
Ма вярно е имитация на Опел, чак копие си е :lol:
С какво го чете това? И само предположение: дросела с жило ли е? Че не вярвам в китай да е стигнал Евро 4 и ел дросел.
Поздрави.
Дросела е с жило, Евро 4 в друг живот, даже няма ЕГР. Обаче има перфектна хидравлика и климатик. Чета го по ОБД с Вагком , Аутоком, и и т.н.
Като дойде пак ще го замеря по обстойно.
Поздрави
Преди около 5 години зимата ми дойде една такава китайка... тъкмо си я купили. Оплакването беше - няма парно, в смисъл не духа топло.
Поглеждам... въобще няма радиаторче, няма маркучи към купето... Честито, викам, купили сте си кола за Африка! :mrgreen:

Re: ТПС, МАП и предварение

Публикувано на: Пет Яну 25, 2013 11:49 pm
от gencho5
oem написа:
rangel1 написа:Абе много ме объркахте с тая тема ,най вече оем с тия заряди :roll:
Едно време като бяха чуковете и наковалните бобините се зареждаха докато тока постигаше максимална стойност в първичната (та недостатъка им беше че не могат да подържат оптимален заряд при широкочестотен диапазон...................)
После намалиха съпротивлението на първичната (което влияе при високите честоти) но сложиха електронни ограничители на тока (заради ниските)
И пследно фиксираха оптимално времето на зареждане :idea:
И до там знам аз но виждам че има нещо ново :oops:
Иначе най тежкия режим е преходния и е нормално там да се дъни клпаво запалване а не на празен ход :idea:
Аз съм имал много случай от празен ход та до 2000 об. прекъсва, тресе и на горе изчиства. Просто бобината при ниски обороти не и стига време да се зареди от комутиращия сигнал и с повишение на оборотите това започва се изчиства.
Ако на една бобина при ниски обороти не и достига времето да се зареди, на високи обороти няма никакъв шанс да се зареди. Нали и затова се прави токоограничението, за да се пази бобината при ниски обороти от прегряване!
Колега oem друга е била причината 'на горе да изчиства '.