Страница 1 от 2

Honda civic v-tec-e

Публикувано на: Нед Яну 20, 2013 3:38 pm
от Marinakis
Колеги, HO2S (A/F sensor) (s1) Failure, P1162
Дава тази грешка!
Въпроса ми е, това ламбда сондата ли е?
Дава стойности на същия сензор 14.45 A/F на празен ход (755 RPM)

:roll:

Re: Honda civic v-tec-e

Публикувано на: Нед Яну 20, 2013 3:45 pm
от ivanovbg
Да, преди катализатора. Може и от свещи да я дава или от тръгнал си катализатор, лош бензин, а може и от нея самата да е.

Re: Honda civic v-tec-e

Публикувано на: Нед Яну 20, 2013 3:53 pm
от Marinakis
Ами тя е газов инжекцион! И прави същото предърпване.. наи-много на баир!
Значи бензина ще го изключа за сега като вариант!
Ще видя свещите, католизатора незнам какво да му видя и как, сондата какво съпротивление трябва да дава на буксата? или се мери нещо друго :roll:
А си мисля ако се махне буксата и се пробва, дали колата няма да мине във някакъв авариен режим ? или пак ще си е същото :roll:

Re: Honda civic v-tec-e

Публикувано на: Нед Яну 20, 2013 5:03 pm
от ipivan
Marinakis написа:Значи бензина ще го изключа за сега като вариант!
Точно обратното.Първо на бензин трябва да заработи перфектно.След това се прави на газ.

Re: Honda civic v-tec-e

Публикувано на: Нед Яну 20, 2013 5:49 pm
от Markony
На живи данни какво показва сондата?

Re: Honda civic v-tec-e

Публикувано на: Нед Яну 20, 2013 6:02 pm
от ivanovbg
Като не знаеш как да проверяваш, отиди на майстор.

Re: Honda civic v-tec-e

Публикувано на: Нед Яну 20, 2013 7:09 pm
от Marinakis
А ти първият път как я провери ако не е тайна ??
Или всичко си знаеш и никога за нищо не си питал?!

Re: Honda civic v-tec-e

Публикувано на: Нед Яну 20, 2013 7:11 pm
от Marinakis
Markony написа:На живи данни какво показва сондата?



14.45 A/F на празен ход (755 RPM)
Това показва .. като подам газ стига до 20 някъде

Re: Honda civic v-tec-e

Публикувано на: Нед Яну 20, 2013 7:53 pm
от ivanovbg
Marinakis написа:А ти първият път как я провери ако не е тайна ??
Или всичко си знаеш и никога за нищо не си питал?!
Еми внимавал съм в училище. Или ти си учил друго?

Re: Honda civic v-tec-e

Публикувано на: Нед Яну 20, 2013 8:02 pm
от stefo
Marinakis написа:А ти първият път как я провери ако не е тайна ??
Или всичко си знаеш и никога за нищо не си питал?!
Здравей. Ти какъв го раздаваш в случая с хондата-автомонтьор,автодиагностик или собственик и водача на въпросното МПС?Ако си собственик и водач на МПС-то не е това правилното място да търсиш помощ.
Виж кой от тук http://www.kolegi.info/viewtopic.php?f=2&t=1393 ти е най наблизо и ако искаш го потърси да ти оправи автомобила.

Re: Honda civic v-tec-e

Публикувано на: Нед Яну 20, 2013 8:27 pm
от Todio
Не може да четеш книги, ако не знаеш азбуката :lol: :lol: :lol: .

Re: Honda civic v-tec-e

Публикувано на: Нед Яну 20, 2013 10:07 pm
от Marinakis
Типично БГ форум! Нищо по темата!
Благодаря за инфото... мога да ви кажа,че се занивам със коли!
Просто повече се занимавам със ходова част и т.н. ..
мислех че форума е да си помагаме,ама явно целта е друга :mrgreen:

Re: Honda civic v-tec-e

Публикувано на: Нед Яну 20, 2013 10:11 pm
от ivanovbg
Еми да беше си попълнил профила.

А ти колеги нямаш около ли, като се занимаваш професионално? Само накладки ли сменяте?

И като искаш да се развиваш в тази насока стига се прави на чукча писател, а стани и малко читател http://injectorservice.com.ua/news.php

Re: Honda civic v-tec-e

Публикувано на: Нед Яну 20, 2013 10:22 pm
от Marinakis
Имам разбира се! Оправих колата и без ваша помощ..
Обърнах се към форума,защото имах друго мнение за него!
+това се занивам със коли от 2-3 години и съм на 24!
А вие дори и да ми кажете , че никога не са ви помагали..
просто няма да го повярвам.. а когато съм бил на у-е са ни учили на МОСКВИЧ! :lol:
ама там нямаше нито диагностики нито V-tec,Ecotec,Zetec и т.н. ..

Re: Honda civic v-tec-e

Публикувано на: Нед Яну 20, 2013 10:29 pm
от ivanovbg
Е че каква е разликата - бензин, искра и компресия трябва да имаш.

Има на доста места какво да прочетеш, само напиши в гугъл. Там пише на какъв принцип работят и всеки датчик какво командва. После действаш като с обикновен москвич, само дето няма толкова винтчета за настройка, а само трябва да подмениш съответния не работещ правилно датчик :lol:

Диагностиката е определяне на проблема, а не четене на грешки!