Страница 2 от 3

Re: BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

Публикувано на: Чет Яну 17, 2013 11:29 am
от ogromnii
търсенето е според предлагането. когато техническите прегледи станат технически прегледи тогава нещо реално може да се промени, дотогава всичко ще си е таш.к работа, прост експеримент - отидете във сервиза за ауспуси на емк33, първото което ще ви предложат е безплатна смяна на катализатора с нов резонатор, щото колата е на над 100000 и вашия не работи :shock: как разбират че не работи????? с интуитивния газ-анализатор може би???
в крайна сметка държавата е регулатора, и докато нормите за изгорели газове са единствено няколко реда на едни листове ще продължават да се движат "палещите" коли (щом пали и работи значи е о.к.) :evil:

Re: BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

Публикувано на: Чет Яну 17, 2013 11:50 am
от oem
Това няма нищо общо с темата. Все едно дай като не ни работи хладилника да не ядем :) Разглеждате нещата много генерално. Вие се правите на диагностици и майстори. Или бъдете такива и си вършете работата както трябва или ходене някъде на заплата.

Аз съм върнал много хора така от сервиза. Някои не се връщат повече, защото някой друг като вас им е нагодил нещо временно. Други прижалват парите за кръчмата и си купуват части каквото трябва. Но поне знам едно. Никой не ми говори зад гърба лошо. Или поне не съм чул.

Re: BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

Публикувано на: Чет Яну 17, 2013 12:03 pm
от rudoni
То,земляк хубаво го пишеш ,ама на практика не става !Лесно се работи с богати клиенти и морги навсякъде около теб. Тук не става , не става и да затворя ,защото това умея най -добре!А пък щом знаеш лога на този мотор прати ми го за сверка и край на темата!Аз зададох конкретни въпроси!Очаквах отговори като - при ....об. -такъв ъгъл ПГМТ ,толкова въздух и т.н.!Къде е незнанието?Аз оправих колата с дебитомер от ФВ при подходящ лог! Фирменото обозначение е различно ,но работи добре! Разликата бе в буксата. Темата бе за събиране на информация и сравнение и съставяне на база данни. Темата за ключ!

Re: BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

Публикувано на: Чет Яну 17, 2013 12:59 pm
от oem
Ти явно не разбираш какво ти говоря. При определени обороти не мога да ти кажа колко трябва да бъде аванса защото освен оборотите има и други фактори за това. През лятото е едно, зимата е друго. Общо взето на този мотор трябва на празен ход да имаш 12-14 кг/ч въздух и 9-12 градуса аванс при 98 кПа атмосферно налягане и 80-90 градуса на мотора.

Със стъкмен дебитомер можеш да имаш подобни данни на празен ход. Но какво става в другите режими?

Re: BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

Публикувано на: Чет Яну 17, 2013 1:02 pm
от bobolin4o
oem написа:Със стъкмен дебитомер можеш да имаш подобни данни на празен ход. Но какво става в другите режими?
Точно!

Re: BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

Публикувано на: Чет Яну 17, 2013 1:03 pm
от bobolin4o
rudoni написа:То,земляк хубаво го пишеш ,ама на практика не става !Лесно се работи с богати клиенти и морги навсякъде около теб. Тук не става , не става и да затворя ,защото това умея най -добре!А пък щом знаеш лога на този мотор прати ми го за сверка и край на темата!Аз зададох конкретни въпроси!Очаквах отговори като - при ....об. -такъв ъгъл ПГМТ ,толкова въздух и т.н.!Къде е незнанието?Аз оправих колата с дебитомер от ФВ при подходящ лог! Фирменото обозначение е различно ,но работи добре! Разликата бе в буксата. Темата бе за събиране на информация и сравнение и съставяне на база данни. Темата за ключ!
Конкретно мога да кажа, че понятието "Богат клиент" не съществува в прородата!

Re: BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

Публикувано на: Чет Яну 17, 2013 4:25 pm
от rudoni
В заключение : за два дни мерене и пробване с дебитомер от ФВ 1.9 колата се държи прилично на бензин и газ във всички режими .И клиента доволен , и аз защото понаучих доста неща!Но ще се купува нов и тогава ще ги логна и двата и ще сравня.Ще бъдете информирани за проекта!Идеята е за евентуален заместител в екстремни случаи -аварийно предвижване.Толкова по тази тема!

Re: BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

Публикувано на: Чет Яну 17, 2013 5:13 pm
от oem
Охххх колега, колегаааа.... освен линеаризацията в тръбите и в дебитомера се получават въздушни пулсации (резонанс на въздушните вихрове). Както знаеш или по-точно Ако знаеш мотора докато дърпа въздух неговата скорост не е ламинарна, а е с пулсативен индекс. В завода са сметнали и след това измерили тези пулсации и са подбрали (поръчали) дебитомер подходящ за този тип мотор който да има най-малки отклонения в диапазона където има големи пулсации на въздуха. И там където ги има е софтуерно компенсирано. Не случайно се слагат и резонаторни кутии по въздуховодите и променливи геометрии на смукателните колектори.

Ти как точно определи че "работи прилично" ? :)

Re: BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

Публикувано на: Чет Яну 17, 2013 8:20 pm
от rudoni
Земляк,виждам ,че четеш и знаеш много от теорията ! Помагай на нас с тези свои знания! Аз мислех да завършим темата , но .....цитирам те "мотора докато дърпа въздух.........." ме обърква?!Моторът не "дърпа" въздух , а се пълни с въздух! Това са физични процеси които се обясняват много подробно ,но не и тук! И къде се слагат резонаторните кутии? Преди или след дебитомера?Къде са пулсациите пред или след дебитомера?Защо са след него?Каква му е функцията?Какви компенсатори(акумулатори на налягане) на входящото налягане има при Форд(именно заради това ) и къде се намират ? Преди ,или след дебитомера?Какво мери и т.н. - все академична материя! За диагностиците -да са ги чели и знаят!За тях е необходимо да знаят ,че като погледнат съответното показание през апаратурата да определят в норми ,или извън норми е и да търсят проблема!Много сериозно стана ,и хайде като си дойда напролет в Горна да се видим и запознаем ,да пием по едно и да се радваме на много клиенти! Да не забравя да поканим и Добри!С него се запознах тази есен!Успехи!

Re: BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

Публикувано на: Чет Яну 17, 2013 9:24 pm
от bobolin4o
Абе, колега, не разбра ли, че не е необходимо да имаш академични познания по въпроса за дебитомерите, а просто да смениш дефектиралия със същия, било то нов или втора употреба (годен).
Като те виждат клиентите ти как се напъваш да им угодиш, много ясно, че ще те тормозят да им решаваш проблемите за без пари!

Re: BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

Публикувано на: Чет Яну 17, 2013 10:12 pm
от ogromnii
хм, аз също се напъвам, но не без пари, когато дойде кола минала през три сервиза и с нерешен проблем нямам скрупули при оценяването на творчеството си :mrgreen:.
ако някой е недоволен от това как работим - сервизи дал господ :lol:

Re: BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

Публикувано на: Чет Яну 17, 2013 10:35 pm
от bobolin4o
ogromnii написа:хм, аз също се напъвам, но не без пари, когато дойде кола минала през три сервиза и с нерешен проблем нямам скрупули при оценяването на творчеството си :mrgreen:.
ако някой е недоволен от това как работим - сервизи дал господ :lol:
За това няма спор.
Аз просто се опитвам да обясня на колегата от Рудозем да си научи клиентите, че трябва да си плащат.
Не работи коректно дебитомер? Подменен с някакъв? Решението е просто - нов от магазина, оригинал. Бързо, лесно, качествено. Колата оправена, клиента доволен, Рудони - спокоен и щастлив. Пък то какво? Зафанал се нашия инженер да сваля характеристики, че да знае с какъв точно да може да го смени...

Re: BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

Публикувано на: Чет Яну 17, 2013 10:46 pm
от bobolin4o
И последно ще кажа...
Колега Рудони, Дебитомерът е КОНСУМАТИВ! Има си живот, износва се, ако щеш вярвай...
Ей това трябва да кажеш на клиента. Не да му уйдурдисваш втора ръка и с друг номер. Пък и ако ще да работи по-добре от неговия.
Със здраве.

Re: BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

Публикувано на: Чет Яну 17, 2013 10:50 pm
от oem
rudoni написа:Земляк,виждам ,че четеш и знаеш много от теорията ! Помагай на нас с тези свои знания! Аз мислех да завършим темата , но .....цитирам те "мотора докато дърпа въздух.........." ме обърква?!Моторът не "дърпа" въздух , а се пълни с въздух! Това са физични процеси които се обясняват много подробно ,но не и тук! И къде се слагат резонаторните кутии? Преди или след дебитомера?Къде са пулсациите пред или след дебитомера?Защо са след него?Каква му е функцията?Какви компенсатори(акумулатори на налягане) на входящото налягане има при Форд(именно заради това ) и къде се намират ? Преди ,или след дебитомера?Какво мери и т.н. - все академична материя! За диагностиците -да са ги чели и знаят!За тях е необходимо да знаят ,че като погледнат съответното показание през апаратурата да определят в норми ,или извън норми е и да търсят проблема!Много сериозно стана ,и хайде като си дойда напролет в Горна да се видим и запознаем ,да пием по едно и да се радваме на много клиенти! Да не забравя да поканим и Добри!С него се запознах тази есен!Успехи!
Не колега, мотора се пълни, но той си го дърпа въздуха. Засмуква си го. Прави вакум даже ако не знаеш... и това ли не знаеш? На кола с МАП сензор (кудето каза че ти е силата) какво виждаш на реални данни на мап-а? Хайде сети се :)

А това дали ще си академик или не няма никакво значение. Те за това си има каталози за да не бъдеш академик... останалото bobolin4o ти го е казал.

Re: BMW 3 серия 1.9 М43В19(19 4Е 1) бензин/газ

Публикувано на: Чет Яну 17, 2013 11:06 pm
от ivanovbg
Колегата Рудони не си цени труда и ...Значи диагостиката ( откриването на проблема) се е диагностика и струва определени пари, от там нататъка или дребни за смяна с оргинален дебитомер, или 200 лева за пригаждане на някакъв(то си е де факто ремап) - клиента си избира. Проблема е че като му го направя с друг (да е както трябва разбира се) ако сложи оргинал след време пак колата няма да е добре.
Цената на частите си е отделно.
Това е моето мнение относно замяните.