Страница 2 от 2

Re: пежо боксер 2,2 hdi 120 коня

Публикувано на: Чет Яну 24, 2013 6:47 pm
от presko79
colgate написа:Колеги, с сигурност нямам опит колкото всички ви но, досега несъм имал такъв случаи с буталата и на колко хиляди км е буса ? , че да пука бутала ?
Охлаждането на буталата става чрез дюзи.
Всяка дюза има клапан, който предотвратява попадането на масло в картера след спиране на двигател.
http://dox.bg/files/dw?a=342763f07a
Боксер 3 на 180к км. беше като го отворих ,буталата на 2 цилиндъра се бяха намазали като масло на филия.На едното имаше дупка ,то така и доиде от друг сервиз на 3 цилиндъра.
Аз тогава обвиних дюзите ,чак се чудих как работи с тях и въобще що пали.Направих го и клиента го продаде,та нямам наблюдения колко ще е карало тва бусче.

Re: пежо боксер 2,2 hdi 120 коня

Публикувано на: Чет Яну 24, 2013 9:02 pm
от colgate
До тук съм гледал доста бусове, ние имаме 5 такива и са по на към 300 хил близо още доста такива съм гледал и досега несъм имал такъв проблем, но за всичко си има първи път.

Re: пежо боксер 2,2 hdi 120 коня

Публикувано на: Пет Яну 25, 2013 8:09 pm
от rangel1
colgate написа:До тук съм гледал доста бусове, ние имаме 5 такива и са по на към 300 хил близо още доста такива съм гледал и досега несъм имал такъв проблем, но за всичко си има първи път.
Ами просто мисля че им държиш дюзите на ниво както каза преско :idea:

Re: пежо боксер 2,2 hdi 120 коня

Публикувано на: Съб Яну 26, 2013 10:27 pm
от plamenpenisa
не е от дюзите.... на един от бусовете който съм правил нави почти 300 хиляди след ремонта с оригиналните дюзи!