Страница 2 от 2

Re: vw tuareg-проблем след смяна на акумолатор

Публикувано на: Чет Дек 20, 2012 7:12 pm
от rangel1
andreqn написа:прав си пробвах всичко,компресора на окачването е изгорял при монтажа на акумолатора,така поне му казали в автотреид,цената е зверска 3500 лв,и честито на пешеливщия,сега тарся такъв компресор
Не разбрах само защо ти ще поемаш цената на компресора като няма как с смяна акумулатор да го упукаш :idea: АМА НИКАКЪВ :!: Понеже бия кучето и около два часа рових за проблема ти и намерих интересни неща.Както ти казаха по горе колегите разгледай го внимателно ...........................
С разкачане на акумулатора може да взривиш компира от пренапрежение но компресора :roll:
Доколкото разбрах заводси копресора има живот 5 години и тия грешки са възможни и от кондензи замръзване и т.н.Разрови се в гоглето се пак са 3500 и след това върви с клиента в автотрейд да ти обяснят как точно е гръмнал от акумулатора (се пак като са най добрите може да извадят документация да обяснят подробно )
(разгледах окачването за файтон и ауди но предполагам няма да е по различно)
Нямъл съм такъв проблем и няма да имам но просто ми стана жал за това писах .
Успех и дано сме ти помогнали.

Re: vw tuareg-проблем след смяна на акумолатор

Публикувано на: Чет Дек 20, 2012 7:31 pm
от Markony
Абсолютно подкрепям!Добре е да се разграничиш от проблема,ако можем да видим снимки ще е добре.Има вариант да се пренавие,ако колектора е здрав.Иначе в ибей са по 900$.В бг са (къде е емотикона дето се държа за главата)
http://www.въздушни-възглавници.com/vazdushno-okachvane-volkswagen-vw/vazdushno-okachvane-vw-touareg

Re: vw tuareg-проблем след смяна на акумолатор

Публикувано на: Чет Дек 20, 2012 9:27 pm
от KLESHTITE
а питате ли се защо е паднал акумулатора лепи релето и каква защита слагал съм на новия каиен от ескласа 480лева и пее но задължително реле под волана се намира разглоби го ако е нагоряло от него е проблема

Re: vw tuareg-проблем след смяна на акумолатор

Публикувано на: Пет Дек 21, 2012 9:54 am
от andreqn
човека не ме обвинява,което е добре,защото бяхме 2-мата по време на смяната,и видя всичко пред очите си,тия кавали от авто треид ме обвиняват,незнаино защо,но сте прави за релето и като намерим компресор 6те обарна специално внимание на това реле,да но наи странното е 4е преди да сменя акумолатора за оттечка нямаше консумация на ток от нормалното

Re: vw tuareg-проблем след смяна на акумолатор

Публикувано на: Пет Дек 21, 2012 2:30 pm
от Markony
Да не я чепкаме тогава темата,ма все пак от любопитство.Туарега има 88 компютъра и още незнайни аксесоари.Мериш консумация.Поне 10 мин трябва да минат да заспят компютрите и то при положение ,че няма включени адаптации..примерно шибедах.ВОлана и той трябва да е в средата май...говоря по памет,че не беше скоро като го човърках.Колко беше консумацията в покой?

Ясно ти е ,че тоя мотор не гори за една секунда.Да разбирам ли че като сменихте акото,колата не се вдигна изобщо,или не беше паднала още на тампони?

Re: vw tuareg-проблем след смяна на акумолатор

Публикувано на: Пет Дек 21, 2012 7:28 pm
от andreqn
така,обяснявам,компутрите заспаха за 4-5 мин. остана консумация 0.04-0,05 А ,а тогава като махнах клемата не ми направи впечатление да пада колата,след проверката за консумация пак сложих клемата,отидох купих акумолатора,върнах се и вече втория път като махнах клемада вече да ги сменям, остана по далго време без захтанване и почнаха да спадат възглавниците наи вероятно до доло,сложин новия стегнах всичко,и я запалих работи 2-3 мин.и я загасих,дадох клучвете на клиента и тръгнах званна ми след 10-тина мин. и ми вика че изписвало някакав проблем на дисплея с окачването,това е цялата история за колата ,днес намерих компресор 2-ра употреба

Re: vw tuareg-проблем след смяна на акумолатор

Публикувано на: Съб Дек 22, 2012 7:23 pm
от Markony
Ясно,мамка му.Имало е 3-4 процедури да изпълниш по адаптациите.Ел,стъкла,шибедах,окачване и волана се обучават.Описано си е в Аутодатата.Независимо от адаптацията,трябвало е да включи защита от прегряване.

Re: vw tuareg-проблем след смяна на акумолатор

Публикувано на: Вто Дек 25, 2012 10:24 am
от rumensr
Затова трябва да се сменя акумолатора без да се прекъсва напрежението на автомобила.
Закачаш друг акумолатор за клемите в коша на мотора и нямаш проблеми с електрониката.
Пък за меренето на утечка си сгрешил нещо защото при туарег и кю7 има постоянна утечка от около 400-500мА през интервал от около 3-5минути.

Re: vw tuareg-проблем след смяна на акумолатор

Публикувано на: Чет Дек 27, 2012 10:23 pm
от KLESHTITE
какви са тези глупости бе колеги откачал съм акумулатор на какво ли не и проблеми няма тези обучения са нормални то и на а8 пише че трябва да се кодира акумулатора ама аз на моята не съм и всичко си е ок

Re: vw tuareg-проблем след смяна на акумолатор

Публикувано на: Чет Дек 27, 2012 10:51 pm
от Markony
А твойта каляска каква е?

Re: vw tuareg-проблем след смяна на акумолатор

Публикувано на: Съб Дек 29, 2012 11:09 am
от andreqn
smenih kompresora i vsi4ko ve4e e OK.

Re: vw tuareg-проблем след смяна на акумолатор

Публикувано на: Съб Дек 29, 2012 8:06 pm
от KLESHTITE
ако не си сменил релето ще страдаш