Спамери такива
Кахърите с Вопела ми продължават.
Двигател Х10ХЕ,3 цилиндъра.Корса 97 година.....с ибания комп.Донесаха ми втора радост дебитомер.Имам някакви показания...да кажем в рамките.Чета с Опком.
С две думи студена пали ,работи 20-на секунди,почва да плете на 1-2 куки и умира.След това пак пали и същото.
Топла :Пали,държи празен ход,мога да форсирам плавно.Не мога да форсирам рязко.
Имах грешка за датчкик к.вал-индуктивния в картера.Смених го,разлика никаква,но поне спря да свети чека.
Проверих бензин има,помпа има,налягане има,при форсиране налягането не пада.Свещи регулирах на 1мм,по бобините видимо пробив няма,лулите са мекички.
Ламбда работи,оцветяване на свещите бива,на мирис ми се струва богато,но като се има предвид,че е бачкала без дебитомер и калпав датчик на К.В. ..чисти гърнета в момента.
Та в заключение: живите данни биват и няма запис на грешка.
Намирисва ми на компютър.Проверих за изгнили пинове-ония игли дето се къртят от блока,всичко изглежда ОК.Полях всичко медно с контактен спрей...
Изчетох опел форума за тоя двигател.Споменават мръсен дросел...ще го видя днес,но симптомите не ми уйдисват.
По механиката някакъв опит ако имате да споделите ще са от полза.Не съм отварял 3-ка.
На софтуера има 3 стринга ,които ме смущават,но не съм обърнал внимание преди как се държат.
Desired Airflow ,Actual Airflow и Calculated Airflow имат разлика.
Всекакви идеи са ми от помощ!
П.П. Самото писане помага някой път:При форсиране налягането не пада,ма не се и качва.Открих спуканото маркуче на вакуума регулатора на рейката.Но проблема си остава.Май ми е дошло много ринненето на сняг сутринта....