Страница 1 от 2

Помощ за Барометрик на мотор 1Z

Публикувано на: Нед Дек 09, 2012 8:27 pm
от rudoni
Докараха ми А4 с мотор 1Z с оплакване за трудно палене.Купено е от автокъща по пътя за с.Труд.Закачам се -няма диагностика?! От там директно на компа-излязоха 4 грешки:- Барометър ,генератор (клема ДФ) , Ключ на педала на спирачките и температурен датчик.Температурния бе резнат ,възстанових и О.К.За генератора го знам "номера" ,датчика на педала ще го сменя ,но остана БАРО-то.Отворих ЕБУ и маркуча скъсан и пълен с най малко 300гр.масло.Почистих ,въстанових ,но грешката не се чисти!Измерва си налягането в турбо канала и считам правилно ,но показва някакви 1124Мб околна среда?!Питането ми е -възможно ли е да се е бъгнал датчика за налягане(не съм го свалял и нямам инфо какви са му параметрите) и ако "Да" от къде да го намеря(купя)?Предварително благодаря!

Re: Помощ за Барометрик на мотор 1Z

Публикувано на: Нед Дек 09, 2012 9:59 pm
от ivanovbg
Пробвай с повторно измиване и издухване с въздух. Ако не се оправи махаш датчика и връзваш на негово място един потенциометър около 10ком. Гледаш на живи данни и го нагласяш на 950милибара. По спомен около 4,6 волта ама може и да бъркам +-. После мериш съпротивленията и слагаш постоянни. Ако пък държиш всичко да е точно му слагаш един външен от опел 100кпа.

Имай предвид че барометричния сензор не е този с маркучето. Ако не знаеш кой е снимай да ти го покажа.

Re: Помощ за Барометрик на мотор 1Z

Публикувано на: Пон Дек 10, 2012 6:50 am
от ogromnii
барометричния е за атмосферното налягане :)

Re: Помощ за Барометрик на мотор 1Z

Публикувано на: Пон Дек 10, 2012 10:06 pm
от ico001
ако и така не стане пиши да ти изровя един и да ти го изпратя :lol:

Re: Помощ за Барометрик на мотор 1Z

Публикувано на: Вто Дек 11, 2012 8:36 am
от rudoni
Благодаря ,колеги !Сигурно утре ще го ровя.

Re: Помощ за Барометрик на мотор 1Z

Публикувано на: Сря Дек 12, 2012 8:24 pm
от rudoni
rudoni написа:Докараха ми А4 с мотор 1Z с оплакване за трудно палене.Купено е от автокъща по пътя за с.Труд.Закачам се -няма диагностика?! От там директно на компа-излязоха 4 грешки:- Барометър ,генератор (клема ДФ) , Ключ на педала на спирачките и температурен датчик.Температурния бе резнат ,възстанових и О.К.За генератора го знам "номера" ,датчика на педала ще го сменя ,но остана БАРО-то.Отворих ЕБУ и маркуча скъсан и пълен с най малко 300гр.масло.Почистих ,въстанових ,но грешката не се чисти!Измерва си налягането в турбо канала и считам правилно ,но показва някакви 1124Мб околна среда?!Питането ми е -възможно ли е да се е бъгнал датчика за налягане(не съм го свалял и нямам инфо какви са му параметрите) и ако "Да" от къде да го намеря(купя)?Предварително благодаря!
Трябва да оправя тази подчертана грешка ,че хората се дразнят.Зареждат генераторите , но ........Вече имам и втори пред вратата си с този кусур !И двете коли А4 ТДИ 1.9 след интервенции от колеги по генераторите се появява и проблемът.Всеки е слагал каквото е имал под ръка-на едната сменен Изправителен блок , а на другата цял алтернатор?! И на двете кабелите кам ЕБУ висят като умрял .....Помагайте със схема на генератора къде трябва да се свърже кабелът ДФ от ЕБУ (изчел съм почти всичко), но не е даден къде ?!За четка ли,за исправител ли защото след контакт по линия 15 по него към генераторът има подадено нормално от АБ захранване?!Е това ме бърка?!Освен стандартното Д+ и това?!
Или май аз нещо се бъгвам?!

Re: Помощ за Барометрик на мотор 1Z

Публикувано на: Сря Дек 12, 2012 9:12 pm
от ivanovbg
Към ШИМ на генератора и по това компа отчита колко е натоварен генератора. Сложи си оригинално реле или алтернатор и си готов. То със с трици се ловят само маймуни...

И стига си ревал за такива елементарни глупости. Или прави коли или прави селски кръпки и не стенкай че има грешки.

Re: Помощ за Барометрик на мотор 1Z

Публикувано на: Сря Дек 12, 2012 9:34 pm
от presko79
ivanovbg написа:Към ШИМ на генератора и по това компа отчита колко е натоварен генератора. Сложи си оригинално реле или алтернатор и си готов. То със с трици се ловят само маймуни...

И стига си ревал за такива елементарни глупости. Или прави коли или прави селски кръпки и не стенкай че има грешки.
Ма много си сериозен :lol: И мен ма рязна един два пъти.Не забравяите ,че хората в провинцията не са по ниско качество

Re: Помощ за Барометрик на мотор 1Z

Публикувано на: Сря Дек 12, 2012 9:37 pm
от ivanovbg
Ми то все едно е да иска да върже въже за теле, ама го няма телето. Не че не може да се излъже, ама ... То като излъжем всичко какво остава?

И не казвам че хората от провинцията са по ниско качество. Просто като премахваш и лъжеш една система то се отразява на друга и трябва да си наясно защо е там и какви ще са последиците от премахването.

Лятото като пуснат климатика и се натовари алтернатора с всички перки и ще изреве клиента, че трябва да тръгва с повече газ за да не му гасне и колегата рудони пак ще пита пак какво да направи. По добре да си я има грешката и да дразни клиента за да си я оправи!

Re: Помощ за Барометрик на мотор 1Z

Публикувано на: Чет Дек 13, 2012 7:14 am
от llcoola
колега може ли да покажеш точно какъв опелски, че и мен ме чака такава манипулация.Относно колегата с проблема на генератора ако са сложили мобилетронско реле от варианта с,,фалшивото" краче на релето, трябва коректно реле както е писал по горе колегата или точният генератор .

Re: Помощ за Барометрик на мотор 1Z

Публикувано на: Чет Дек 13, 2012 8:26 am
от rudoni
Не рева постоянно , но като има колеги да слагат каквото имат под ръка само зада изтупат джоба на клиента е така.Аз съм известен с това ,че съм перфекционист в работата си.Как да сложа оригинален регулатор ,като няма къде той да се свърже -няма я клемата на изправителния блок?!Сменен блок, не оригинален генератор ,и аз от къде да тръгна?За това и попитах на ,не оригинални блокове къде да си изведа една букса и да отчита правилно товара на генератора.Е това си го знам!

Re: Помощ за Барометрик на мотор 1Z

Публикувано на: Чет Дек 13, 2012 8:48 am
от ivanovbg
llcoola написа:колега може ли да покажеш точно какъв опелски, че и мен ме чака такава манипулация.
Всякакъв до 100кпа. Например от моноинжекция. Лошото е че трябва да извадиш външно кабели и затова предпочитам със двете съпротивления. Тя барокорекцията не е с толкова дълбока обратна връзка. Не съм пробвал от 100кпа датчици за мегаскуирта дали ще стане че е по малък.

Re: Помощ за Барометрик на мотор 1Z

Публикувано на: Чет Дек 13, 2012 9:02 am
от bobolin4o
ivanovbg написа:
llcoola написа:колега може ли да покажеш точно какъв опелски, че и мен ме чака такава манипулация.
Всякакъв до 100кпа. Например от моноинжекция. Лошото е че трябва да извадиш външно кабели и затова предпочитам със двете съпротивления. Тя барокорекцията не е с толкова дълбока обратна връзка. Не съм пробвал от 100кпа датчици за мегаскуирта дали ще стане че е по малък.
Барокорекцията е доста дълбока обратна връзка :!:
Но на практика трябва да иде на Еверест за да го усети :lol:
Така че, с двете съпротивления и на пистата...

Re: Помощ за Барометрик на мотор 1Z

Публикувано на: Чет Дек 13, 2012 12:55 pm
от rudoni
http://dox.bg/files/dw?a=edef79ab38
http://dox.bg/files/dw?a=e07a7b85fe
http://dox.bg/files/dw?a=8d54d6a009
http://dox.bg/files/dw?a=e274c43570
http://dox.bg/files/dw?a=5d24754dfe
Ето малко снимки на ЕБУ за мотор 1Z. Посочете къде е барото и стойностите на резисторите с които да го земеня ,моля!Не забравяйте ,че кутията бе пълна с около 250-300гр масло от спуканата тръбичка. Предварително се извинявам ,но такъв ремонт не съм правил и очаквам помощ. Помоща ,ако може на лични ,че ме копират някои мои градски!

Re: Помощ за Барометрик на мотор 1Z

Публикувано на: Чет Дек 13, 2012 7:30 pm
от ivanovbg
Направи по голяма снимка на платката с мапа директно отгоре. Някъде до него беше. квадратен е и стои на една страна. Има и дупчица на елемента от едната страна. Коя година е?