Страница 1 от 1

PSG 16 - Opel 2,0 DTI

Публикувано на: Вто Ное 27, 2012 10:50 pm
от Ilko
Имам няколко въпроса за тая електроника...
Как да се ориентирам дали е заменяема с друга от такава помпа?
Като при PSG 5 ли е важен номера на самата помпа и съотвено, коя с коя е заменяема?
От 2,0 и от 2,2 заменяеми ли са?

И накрая грешка P0606 лекува ли се по някакъв начин, освен със замяна?
Захранвания и маси са проверени и са наред.
Благодаря.

Re: PSG 16 - Opel 2,0 DTI

Публикувано на: Сря Ное 28, 2012 11:34 am
от oem
Мисля, че само е важно мотора да е същия. Прочита се пин кода от старата електроника, новата се ресетва и се вписва пина от старата.

Става, с AVDI, Carprog, Tech2win. За други не се сещам в момента.

Re: PSG 16 - Opel 2,0 DTI

Публикувано на: Сря Ное 28, 2012 6:31 pm
от BaHka
Миналата седмица минах през това - опел вектра ц 2.0 дтл. Грешка Р0606 и мигащ гаечен ключ на таблото. Свързах се с човек от варна който ми я ремонтира.За да не звучи като реклама на ЛС координати.

Re: PSG 16 - Opel 2,0 DTI

Публикувано на: Сря Ное 28, 2012 9:01 pm
от Ilko
oem написа:Мисля, че само е важно мотора да е същия. Прочита се пин кода от старата електроника, новата се ресетва и се вписва пина от старата.

Става, с AVDI, Carprog, Tech2win. За други не се сещам в момента.
Това с пин и вин го мога.
Дали е важно само мотора да е същия не съм сигурен и затова питам...
Ако си го правил това упражнение кажи да съм сигурен, че не са мн. евтини тия помпи.

Re: PSG 16 - Opel 2,0 DTI

Публикувано на: Съб Дек 01, 2012 10:01 pm
от oem
Правил съм го 2 пъти като при двата съм купувал същия номер помпа.