Страница 2 от 2

Re: Проблем след премахване на DPF MB Sprinter 515 2,1 646.9

Публикувано на: Вто Окт 23, 2012 12:08 pm
от bobolin4o
Няма какво да му обяснявам на клиента... или си оправя колата при мен или да върви където иска. Може да пробва при официалните - първо препрограмирване, после монтаж на нов DPF, после айде и турбини и дебитомер... Тоя филм сме го гледали...
Това, че са му взели еди-колко си лева да му свършат работа, пък не са я свършили не е мой проблем. В крайна сметка взимам пари за свършена работа, в случая - препрограмиране на компа... Пък после установяване и отстраняване на проблема. Услугата си е услуга, резултат като има положителен, трябва да се плати!
А това, че тепърва ще отстраняваме такива проблеми... само ме радва. По-лошото ще е, ако вече са отстранени...

Re: Проблем след премахване на DPF MB Sprinter 515 2,1 646.9

Публикувано на: Вто Окт 23, 2012 3:10 pm
от Markony
Прави сте.Условностите са много.Риска е след връщане на ориг.софтуер да се разбере ,че компа е заминал.

Re: Проблем след премахване на DPF MB Sprinter 515 2,1 646.9

Публикувано на: Вто Окт 23, 2012 4:09 pm
от bobolin4o
Markony написа:Прави сте.Условностите са много.Риска е след връщане на ориг.софтуер да се разбере ,че компа е заминал.
Какво значи да е заминал? В следствие на многократната намеса с отвертки по корпуса ли? Пък дори и така да е, теб какво те засяга това? Нали той (бусът) не откъсва, пък грешки няма и на диагностика всичко е наред, в следствие на изключената от програмата функция за самодиагностика. За клиента това ли е по-приемливият вариант или смяна на комп и каквото там още трябва, и добре работещ двигател? Мисля, че много ги изживяваш нещата. Пак казвам, това, че клиентът е дал "N" на брой лева с нищо не може да ме задължи да го жаля. Той идва при мен с проблем и иска да го отстраня. Отстранявам го с каквито средства трябва, той остава доволен. Освен от цената понякога...

Re: Проблем след премахване на DPF MB Sprinter 515 2,1 646.9

Публикувано на: Вто Окт 23, 2012 9:56 pm
от KLESHTITE
маи сега видя че са две щом имаш ощеедин мотор смени ламбдата и виж да не са обърнати управленията

Re: Проблем след премахване на DPF MB Sprinter 515 2,1 646.9

Публикувано на: Вто Окт 23, 2012 10:04 pm
от ivanovbg
Не мога да разбера - не може да оправите колата защото не можете да четете грешките ли?
Я откачете маркуча на мапа на спринтер или вито и чакайте да запише грешка. Една фирма сами си сменят масла и филтри, но после идват при мен да им закачам маркучетата на мапчетата. Знаят си "при Краси да им изчисти инспекцията за масло" за да им вървят колите. Е и аз не им казвам как го правя :mrgreen:

И как решихте че е затрита самодиагностиката. Пробва ли някой да изключи някой датчик и да види дали няма да го запише? Премахването на чекването и диагностиката на диференциялния сензор,температурните датчици и ... пък е нещо съвсем нормално при премахване на ДПФ-а. Възможно е да са забравили да премахнат и регенерациите и като е дошло време...
Аз не бих говорил без да видя файла на компа с премахнатия ДПФ.
А много ще е интересно ако са махнали ДПФа софтуерно, а да са го оставили хардуерно :)
Също така ДПФ-а често се запушва от маслото на вече тръгнало си турбо, така че...

Колега ти можеш ли да направиш лог в движение и да го постнеш тук? Мап, обороти, количество впръскване, показания дебитомер...

Re: Проблем след премахване на DPF MB Sprinter 515 2,1 646.9

Публикувано на: Сря Окт 24, 2012 7:17 am
от bobolin4o
Колега Иванов, от личен опит знам, че с "DPF off made by EcuSafe" на EDC16 Mercedes, не записва грешка относно повреден д-к за диф. налягане, обаче колата не върви. Същото се отнася и за темп. д-к на изгорелите газове...Така че, ако диагностикът не е наясно с тия положения никога няма да се сети да му премери изходното напрежение... и т.н.
Да, прав си, че бусът е вървял добре и така, обаче да се открие повредата в момента ще е доста по-трудно. А защо трябва да е трудно, като може да е лесно? Защото някой "голям майстор" е уринал диагностиката на сляпо с фри дрисливата програма и е сгънал добри пари за това.
Да, в конкретният случай може и да не е така, обаче в общия си е баш-баш.

Re: Проблем след премахване на DPF MB Sprinter 515 2,1 646.9

Публикувано на: Сря Окт 24, 2012 12:42 pm
от Markony
Taka e.Откачих всички датчици без запис на грешка и без чек.ДПФ е премахнат хардуерно-в смисъл срязан надлъжно,изтърбушен и заварен и едната заварка вече се е спукала от ръжда.Имам и ползвам осцилоскоп,както и виждам живи данни.Влиза в сервизен режим след 100 метра.До тогава всичко си работи перфектно.Разбирам че влиза в сервизен режим от липсата на мощност.Разликата е огромна.Дебитомер,мап и температура,дросел работи и в двата случая.Така или иначе без оригинален дъмп нищо не мога да направя.В момента се завежда дело и работата ми е спряна по автомобила.Надявам се след като се оправят помежду си с бившите майстори ще си получа дъмпа.Предоставил съм снимки и разпечатки на следователя.Съжелявам че колегите ще изгорят,но са взели много пари и не са свършили работа.Клиента е бесен и го разбирам напълно.Колата щях да я подкарам някак..до следващия път.И пак наново целия цирк.
Не взимам страна в случая.Аз си работя редовно,давам си фактура и гаранция,плащам си данъци и осигуровки.Мисля че така е редно.Сивия сектор,независимо че ми подбива цените не ми пречи да работя,но цялата машина е един голям кръг,центрофугата изхвърля излишното...
Благодаря ви за отзивите и мненията!

Re: Проблем след премахване на DPF MB Sprinter 515 2,1 646.9

Публикувано на: Сря Окт 24, 2012 4:10 pm
от bobolin4o
Съжалявам, че се е стигнало до там, можело е колегите от варненския сервиз да са по-отзивчиви... е, случили са на клиент.
Както и да е, пожелавам ти по-бързо разрешаване на проблема. Дръж ни в течение...