Страница 2 от 2

Re: Citroen picasso immo

Публикувано на: Чет Окт 11, 2012 9:19 pm
от ogromnii
не очаквай величайши дебит, въпроса е какво е налягането?
извинявай за може би тъпия въпрос ама помпата в резервоара включва ли се като завъртиш?
ако помпата що годе работи, регулатора е що годе в час и има ремък трябва да добиеш едни 100-200 атмосфери при завъртане, т.е. да няма сила която да може да запуши тръбата
да не са кофти дюзите и да се оттича през тях?
вземи една помпа за гуми и провери системата за елементарни повреди, спукана тръба, запушено някъде, толкова такива коли се търкалят насам-натам, тая чак толкова да не пали?

Re: Citroen picasso immo

Публикувано на: Пет Окт 12, 2012 4:30 am
от colgate
благодаря на отзовалите се регулатора му сложих чисто нов.Помпата в резервоара също е нова да чува се помпата в резервоара ниското налягане го има мерих го.
И с новият регулатор заби п0190 на -/+ днес пак ще го мъча че ми бахтиса вече :)

Re: Citroen picasso immo

Публикувано на: Пет Окт 12, 2012 7:00 pm
от Ilko
Колега, да не те подведа, ама имам спомен отпреди 2-3 месеца че колата работи и с дефектен такъв датчик за налягане...
Обаче на слух държеше високо налягане на празен ход и в движение вече си нямаше мощност. Естествено си записваше грешка за датчика и след смяната му се оправи.
Само не съм сигурен колата (Берлинго) с Бош ли беше или със Сименс управление.

Re: Citroen picasso immo

Публикувано на: Пет Окт 12, 2012 8:59 pm
от dexter
Човече, на едно Рено DCI. му сменяхме 1-ва, 2-ра ичак на 3-тата помпа вдигна налягане! Щот ми ги продава БАЙ МОРГАДЖИЯ ! НАЛИ? :mrgreen:

Re: Citroen picasso immo

Публикувано на: Съб Окт 13, 2012 1:37 am
от colgate
споменах нова не 2-ра употреба но проблема вече е решен слава богу.
ГНП+регулатор+помпа резервоар.
благодаря на отзовалите за решението на проблема.
Поздрави.