Страница 1 от 2

Citroen picasso immo

Публикувано на: Съб Окт 06, 2012 8:24 pm
от colgate
Привет колата е 2000 година едц15ц2 1 конектор пробвах какви ли не варианти за иммо офф без успех колата доиде непалеща замерил съм инсталации кол. вал разпр. вал сензор раил.Еку -то беше мъртво съживих го но взех и друго за проба колата нямаше синхронизация на кранкшафт обучих нов транспондер и вече имаше показваше и обороти върти 280 рпм сменена нова помпа в резерв. Единственото което остана е с грешка в иммо ЕКУ п1517 постоянна.При идването колата пали 1 пат 10 непали после пали пак и след 2 секунди гасне някои беше убил иммото с киллера и не е сложил ори фаила а е оставил променения.Някви идеи ? до тук синхронизация на кранк. имам обороти мери върти 280 рпм но няма гориво и датчика на реила неотчита налягане сменях го с друг също инсталация проверена някви иДеиииииииии ?
Благодарности на отзовалите се написах го набързо ако съм сгрешил при писането ще извинявате поздрави.

Re: Citroen picasso immo

Публикувано на: Съб Окт 06, 2012 10:29 pm
от Ilko
Колега, верно нищо не разбрах...
В крайна сметка имаш ли синхронизация или не?
Има ли захранване на фазовия датчик, ако евентуално няма синхронизация?

П.П. Сега видях, че имаш грешка за имо.
Нали си го обучил... Или нещо не си направил както трябва или наистина не мога да разбера какво си написал.

Re: Citroen picasso immo

Публикувано на: Съб Окт 06, 2012 10:45 pm
от ivanovbg
colgate написа: до тук синхронизация на кранк. имам обороти мери върти 280 рпм но няма гориво и датчика на реила неотчита налягане сменях го с друг също инсталация проверена някви иДеиииииииии ?
Абе и аз не разбрах - нямаш гориво или реално имаш налягане, но не го отчита? В смисъл мерил ли си налягане или само четеш компа?

Re: Citroen picasso immo

Публикувано на: Нед Окт 07, 2012 1:16 am
от colgate
значи накратко имам синхронизация но има и грешка иммо п1517 в мотора имам захранване а за налягането значи неизмерва и налягането от помпата в резервоара въобще никакво налягане неотчита а инсталацията е здрава и датчика го сменях.
Налягането несъм го мерил с манометър дали въобще има но след няколко опита за палене отвих трабичката от реиката и беше под голямо налягъне и имаше нафта при следващи опити нямаше никои но датчика на реила пак не е отчел дори 1 бар ....

Re: Citroen picasso immo

Публикувано на: Нед Окт 07, 2012 1:37 am
от plamenpenisa
счупен датчик на коляновия вал !

Re: Citroen picasso immo

Публикувано на: Нед Окт 07, 2012 2:01 am
от colgate
камшафт и кранкшафт съм ги сменял също

Re: Citroen picasso immo

Публикувано на: Нед Окт 07, 2012 4:00 pm
от colgate
малко развитие до сега пак се мътих.
Ниско налягане е ок помпата в резервоара е чисто нова.
Вече съм 100 % сигурен че иммото е офф махнах го.
Но проблема с раил пресср остава няма налягане в реиката .
вадя трабичката от помпата която влиза в реиката и регулатора първоначално пуска някъкво колич. нафта и после на интервали но неспира да пуска гориво нооооо с толкова малко гориво няма да запали никъв шанс.
Утре сменям помпа ГНП бтв за репорта вече сменях регулатор няма ефект утре помпа ако някои има други съвети да пише благодаря на отзовалите се :)
Поздрави от Плевен.

Re: Citroen picasso immo

Публикувано на: Нед Окт 07, 2012 5:00 pm
от Ilko
Дори и само на контакт трябва да ти отчита ниското налягане, датчика за налягане в рейла. Ако помпата е наред при подаване на контакт и отвита тръбичка към рейла там трябва да си излезе нафта от подкачващата помпа.

Re: Citroen picasso immo

Публикувано на: Нед Окт 07, 2012 5:00 pm
от rangel1
Точно така стигнал си до правилен извод но кажи кой кодочетец ти каза че грешка П1517 има връзка с имото :?:
P1517 - IMRC input error(Bank2)
(ако някой още не се е светнал че един и същи код при различни марки има коренно различно значение:Винаги правете тройна експертиза че може се побърка човек)
Голям стандарт са измислили а :lol:

Re: Citroen picasso immo

Публикувано на: Нед Окт 07, 2012 7:26 pm
от colgate
с лексиа го чета някъкви други идеи имате ли освен помпата утре се сменя
инсталацията до компа на датчика за реила е проверен датчика е сменям от 2 дена си играя и 2 пати единствено показа 8 бара след малко 16 и това беше повече непоказа .. и толкоз :)

Re: Citroen picasso immo

Публикувано на: Нед Окт 07, 2012 9:28 pm
от rockton
rangel1 написа:Точно така стигнал си до правилен извод но кажи кой кодочетец ти каза че грешка П1517 има връзка с имото :?:
P1517 - IMRC input error(Bank2)
(ако някой още не се е светнал че един и същи код при различни марки има коренно различно значение:Винаги правете тройна експертиза че може се побърка човек)
Голям стандарт са измислили а :lol:
-Така е , да не се забравя че "сутиена" е френска чикия, а при тях "стандарта" няма нищо общо с "лоса" :mrgreen: :mrgreen: .....-Извинявам се за "лирическото" отклонение :mrgreen: :mrgreen:

Re: Citroen picasso immo

Публикувано на: Нед Окт 07, 2012 9:55 pm
от colgate
един си написал на сервиза пички мачки и елхички не правим !

Re: Citroen picasso immo

Публикувано на: Сря Окт 10, 2012 5:31 pm
от colgate
с смяна на помпа същият проблем някои да удари 1 рамо сменях регулатора но несъм сигурен в него в петък ще търся нов регулатор.
неизлиза никакво колич гориво към реиката.

Re: Citroen picasso immo

Публикувано на: Сря Окт 10, 2012 9:02 pm
от Ilko
Добре де, при подаване на контакт и разхлабена тръбичка към рейката излиза ли гориво от там?
Какво е налягането на входа на помпата за високо налягане? Измерено с механичен манометър, а не според компа...
Погледни да няма някоя "медуза" на цедката в резервоара.

Re: Citroen picasso immo

Публикувано на: Чет Окт 11, 2012 7:46 pm
от ivanovbg
Тази кола нямаше ли помпа в резервоара?