SRS BMW E46-волана
SRS BMW E46-волана
Здравейте, има ли начин да се изгаси еърбега на волана с някъкъв емулатор.Меря съпротивлението на буксите- 0,01 0,02 ома ???? Явно работи по друг принцип, един колега ми каза че е невъзможно, постоянно си търсело комуникацията?
Re: SRS BMW E46-волана
Има начин, -като се отремонтира и възстанови коректно!dexter написа:Здравейте, има ли начин да се изгаси еърбега на волана с някъкъв емулатор.Меря съпротивлението на буксите- 0,01 0,02 ома ???? Явно работи по друг принцип, един колега ми каза че е невъзможно, постоянно си търсело комуникацията?
Какво записва като грешки и какви са "живите данни" тоя SRS сам си мери съпротивлението на пиропатроните , има го в лайв дата....там се виждат и още други данни???- ти виждаш ли ги??
И какво съпротивление на кои букси мериш??, взимаш ли в предвид че всички свързващи куплунги в SRS-а имат замасяващи пружинни пластини(пинове) с цел предпазване от статика при разкачени конектори???
ЕТО ти двете схеми, SRS-9.0.....до 1999год. и същия с видоизменение във драйвер айрбъга след 1999 година!
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Re: SRS BMW E46-волана
Благодаря колега, и се извинявам! Драснах темата набързо докато клиента беше тук, колата е 2002 год. 320D, проблема е че клиента си сменя волана с друг, старият му работи и меря съпротивленията по него- 0 ома ?? а работи , а този новият е с прецакан еърбег на 100%. Веднага щом измислим нещо и ще го привикам да дойде пак ! Въпроса ми е - кави съпротивления да сложа или дали изобщо ще стане или трябва някква схема като тази за кантарчето на седалките?? Еърбега е с 2 букси с по 2 кабела и схема имам ама .
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 165
- Регистриран на: Съб Сеп 29, 2012 8:13 pm
- Обратна връзка:
Re: SRS BMW E46-волана
пробвай както ти казах
иначе алармата заспа за парите е уникална....
иначе алармата заспа за парите е уникална....
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 165
- Регистриран на: Съб Сеп 29, 2012 8:13 pm
- Обратна връзка:
Re: SRS BMW E46-волана
а иначе едва ли ще ти кажат тук как се решава проблема с инвестиция от 0,5 стотинки за резистори
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: SRS BMW E46-волана
Колега dexter, доколкото разбирам трябва да се омагьоса SRS да на му свети лампата?
Това предпродажбено ли е или след удар?
Вариантите са три:
1. Махане на сигналната лампа или свързването и към някоя друга... Цена минимум 30лв, при диагностика веднага лъсват всички грешки.
2. Симулиране на всички проблемни пиропатрони с резистори със съпротивление 2,2-2,7 ома, за кантарчето на пасажерската седалка е друга бира... Цена - според броя на проблемните патрони, но минимум 30лв, на диагностика няма грешки.
3. Кодиране на модула с подходящ инструмент в посока комплектация на системата...
Лично аз работя с вариант 3. Цена на услугата за тая кола - 40лв, няма грешки... ако диагностикът се заиграе и провери колмплектацията, истината ще излезе наяве.
Ако има "краш дата" разговорът тръгва в друга посока - или точка 1, или 70-100лв и после точка 2 или 3...
Избирате с клиента подходящия за него (пари) вариант и действате.
И най-накрая държа да отбележа, че системата SRS е животоспасяваща и е повече от желателно да е в пълна изправност! Изключение може да се направи със сензора за заета пасажерска седалка, защото след кодиране на модула "без сензор" при удар задължително се задейства съответната възглавница.
Това предпродажбено ли е или след удар?
Вариантите са три:
1. Махане на сигналната лампа или свързването и към някоя друга... Цена минимум 30лв, при диагностика веднага лъсват всички грешки.
2. Симулиране на всички проблемни пиропатрони с резистори със съпротивление 2,2-2,7 ома, за кантарчето на пасажерската седалка е друга бира... Цена - според броя на проблемните патрони, но минимум 30лв, на диагностика няма грешки.
3. Кодиране на модула с подходящ инструмент в посока комплектация на системата...
Лично аз работя с вариант 3. Цена на услугата за тая кола - 40лв, няма грешки... ако диагностикът се заиграе и провери колмплектацията, истината ще излезе наяве.
Ако има "краш дата" разговорът тръгва в друга посока - или точка 1, или 70-100лв и после точка 2 или 3...
Избирате с клиента подходящия за него (пари) вариант и действате.
И най-накрая държа да отбележа, че системата SRS е животоспасяваща и е повече от желателно да е в пълна изправност! Изключение може да се направи със сензора за заета пасажерска седалка, защото след кодиране на модула "без сензор" при удар задължително се задейства съответната възглавница.
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: SRS BMW E46-волана
Точно така и аз постъпвам колега.... само с краш датата немога да се съглася.... аз е46 с краш, не съм виждал Не че клиента не може да се изкъпе че я има
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 1719
- Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: SRS BMW E46-волана
Не мога да се закълна, че съм виждал... писах по принцип.milennyc написа:Точно така и аз постъпвам колега.... само с краш датата немога да се съглася.... аз е46 с краш, не съм виждал Не че клиента не може да се изкъпе че я има
TuningMaster
0887 704 900
0887 704 900
Re: SRS BMW E46-волана
И аз казах че си напълно прав при предложенията към клиента и начините на остранение на този проблем. И аз ги правя така но най вече със Скенера спирам чека на ..... квото не искам да се чеква и е ОК. Но исках да кажа че на E46 няма краш дата понеже говорихме за този конкретен примерbobolin4o написа:Не мога да се закълна, че съм виждал... писах по принцип.milennyc написа:Точно така и аз постъпвам колега.... само с краш датата немога да се съглася.... аз е46 с краш, не съм виждал Не че клиента не може да се изкъпе че я има
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559