Страница 2 от 4

Re: Не съм "газаджия" колеги ,ама да питам

Публикувано на: Пон Мар 18, 2013 8:12 pm
от mafiota
ipivan написа:
Аз рових в нета ама не намерих програма.Видях в един ПДФ че прилича на Зенит,ПауърДжет и други от сорта.
ТУК дали няма да има нещо полезно 8)
rudoni написа:Имам к-л адаптер под 12 и 5в..........
Би трябвало да стане, ГИ са на 5В ниво, обикновенно се ползват трите пина Тх, Rx и "-".

Re: Не съм "газаджия" колеги ,ама да питам

Публикувано на: Пон Мар 18, 2013 10:05 pm
от Markony
rudoni написа:Имам к-л адаптер под 12 и 5в.Такъв ли трябва,ако не пуснете някоя схемичка.Моята Лагуна е с евро газ и ми прави номера и май и за нея ще ми трябва софт и описание къде да се боцна към буксата(една малка с 4 пина).Предварително благодаря!
Няма да обсъждаме личностния ти избор на френски автомобил,че ще ме емнат пак колегите за прояпонско вдетиняване,но трябват ти точно 2 адаптера,един К-лайн и е дин Тх-Рх ТТЛ ниво на 5 в.Останалото го има тук в подфорума и на лични.Не познавам всичките софтуери наизуст като някои видни колеги тук,но ще ти помогна с каквото мога.Пък и съм сигурен че сам ще се спраиш ама ти трябва 1 седмица с лагуната насаме... :lol:

Re: Не съм "газаджия" колеги ,ама да питам

Публикувано на: Чет Апр 04, 2013 8:25 pm
от rudoni
Утре пътувам до Стара Загора с баба Гуна по едни студентски дела и ако някой колега от Ст.Зг се наема да я провери да звъни на 0886 22 44 86.Ще ми бъде и приятно да се запознаем!Чакам!
П.П.Може и колега от маршрута Крумовград -Стара Загора!

Re: Не съм "газаджия" колеги ,ама да питам

Публикувано на: Чет Апр 18, 2013 10:52 am
от rudoni
Маркони (а и други колеги), на ЕБУ на АГУ има емблема на Euro gas и лепенка с надпис : рено ,лагуна ,версия на двигателя и номер някакъв?!Нищо друго.С какъв софтуер се чете това "нещо"?

Re: Не съм "газаджия" колеги ,ама да питам

Публикувано на: Чет Апр 18, 2013 10:56 pm
от Markony
Eurogas e асоциация и няма нищо общо.Виж пусни хомологационния номер в гуглето.По принцип всяко нещо започващо с евро е присвоено към съюза...

Re: Не съм "газаджия" колеги ,ама да питам

Публикувано на: Пет Апр 19, 2013 6:52 pm
от SUNTESTER
Виж тук http://www.eurogas.nl/index.aspx?ItemID=906
Преди бяха разпространители на Ренцо Ланди в Холандия,имаха и собствена програма EAS пак на основа италиански хардуеър.
Мярна се съобщение-така и не го загледах тогава,че в България връзка им е Георги Илиев от БРС,но това което търсиш е доста старо и е от преди неговото време.Ако логото на контролера е същото-търси по холандските форуми.Пусни тук и надписите върху ECU-то.Обикновена практика при холандците -и при AG,и при VIALLE, и при
NECAM e системата да е оптимизирана само за този двигател и почти не може да се настройва.Разстройва се обикновено от погрешни показания на датчик от периферията,дюзите и ламбда сондата остаряват...От какво точно
се оплакваш?

Re: Не съм "газаджия" колеги ,ама да питам

Публикувано на: Пет Апр 19, 2013 9:30 pm
от rudoni
Като го натоваря на газ почва да прекъсва все едно не му достига газ , в ниските не ще да се адаптира (не поема газта) и др. такива . На бензин е супер!От чуждите не ми остава време за моята!Но отвори ли се луфт я почвам!

Re: Не съм "газаджия" колеги ,ама да питам

Публикувано на: Съб Апр 20, 2013 6:24 am
от ogromnii
най вероятно се нуждае от смяна на филтри и проверка и регулиране на налягането

Re: Не съм "газаджия" колеги ,ама да питам

Публикувано на: Съб Апр 20, 2013 7:24 am
от SUNTESTER
Обърках се за Георги Илиев-там става дума за бившата AG-TELEFLEX сега GFI

Re: Не съм "газаджия" колеги ,ама да питам

Публикувано на: Пон Ное 11, 2013 8:46 pm
от rudoni
Момчета,ама пак питам!На два пъти ми прави номер баба Гуна като ми дръпва бензина и насред полето немога да запаля!Дайте съвет за аварийно палене на газ!Пробвано-подавам директно напрежение на АГУ пуска газ но трябва запалка , а не ЕБУ?!Гледах и рових всичко без да разкабелявам направеното от Холандците защото и аз няма да мога да го възстановя и не разбрах от къде се взема сигнала за вкл. на газовия ЕБУ при достигане на 2000оборота!Ако е с Темп. запалване, е ясно , но тук ... питам!Не искам да развалям нещо което работи добре!Разхода на газ при скорост 80-100км.ч. е 8литра , а при 140 на магистралата -10л.!Всичко е направено страшно професионално и искам да не развалям нещо направено от такъв като мен! Уважавам труда на колегите!Дайте ми някаква схема или насока ,къде и как да емулирам оборотите при аварийно палене!Моля Ви!Имам ли схема всичко мога да направя , но тук нямам инфо за таз уредба и пипам на тъмно.Искам светлина от Вас!Системата не е ГИ,а система с електронно дозиране на газа след снемане но инфо от бензиновите дюзи.Дозирането става с два (2) стъпкови мотора -един на редуктора и един на газоподаването към дросела.Очаквам колегиална помощ!

Re: Не съм "газаджия" колеги ,ама да питам

Публикувано на: Пон Ное 11, 2013 9:37 pm
от ogromnii
най простата система е 5 литрова туба с 4л. бензин в багажника. за да ти прави номера най-вероятно се е одървил изпарителя. решението го знаеш - на парчета, стерилизация и оригинален ремонтен комплект. и почистване (смяна) на филтъра (филтрите?)

Re: Не съм "газаджия" колеги ,ама да питам

Публикувано на: Пон Ное 11, 2013 10:42 pm
от ipivan
rudoni написа:Системата не е ГИ,а система с електронно дозиране на газа след снемане но инфо от бензиновите дюзи.Дозирането става с два (2) стъпкови мотора -един на редуктора и един на газоподаването към дросела.
Леко се съмнявам,че след като не е ГИ,взема инфо от бензиновите дюзи! :roll:

Re: Не съм "газаджия" колеги ,ама да питам

Публикувано на: Пон Ное 11, 2013 10:52 pm
от rudoni
А от къде колега?Друго външно окабеляване не виждам освен дабълчека на дюзите?!Да добавя- включвателя на системата е едно позиционен-вкл./изкл..Много прецизно и професионално окабеляване което ме възпира да предприема интервенции без да знам какви!При преминаване към газ се променя и показанието на бензиномера на таблото.Това го разбрах и знам как.А паленето?Само леко да чукна газта и на 2000 об веднага прехвърля.С две бобини съм мотор F3RJ 728Към бобините няма вълзано нищо?!

Re: Не съм "газаджия" колеги ,ама да питам

Публикувано на: Вто Ное 12, 2013 6:17 pm
от SUNTESTER
Сигнал за газовата ти уредба се взема с кафяв кабел от пин 43 на бензиновия компютър.Освен това имаш и жълт кабел който отива на пин 15-датчикът ти за температура на охладителната течност.Ще ти трябват съпротивление със стойност около 1 килоом и генератор на около 100 херца ако искаш да палиш принудително на газ.

Re: Не съм "газаджия" колеги ,ама да питам

Публикувано на: Вто Ное 12, 2013 6:27 pm
от bobolin4o
rudoni написа:...При преминаване към газ се променя и показанието на бензиномера на таблото.Това го разбрах и знам как...
Абе колега, работата ли намаля, че се чудиш как да си уплътниш времето?
Прави така, както съм обяснил на жената - като свърши газта карай на бензин докато ти светне резервата; отиваш на бензиностанцията, сипваш газ до горе и бензин да кажем за 30 лева. Като свърши газта - процедурата се повтаря. Така ще знаеш, че имаш бензин, пък и ще е бензин, а не бъркоч.
Между другото и на мойта Астра ми показва газта на таблото... т'ва холандските гейове все пак били умни хора!
Поздрави!