Страница 1 от 4

Не съм "газаджия" колеги ,ама да питам

Публикувано на: Нед Май 20, 2012 6:47 pm
от rudoni
На клиент с ФВ Поло 1.4 AUA мотор му насадиха ГИ и от тогава непрекъснато му свети чека.Чистя през ден грешка "бедна горивна смес" ,но това подлудява клиента.Така ли се "правят" и ако не как да му помогна ,че не му се разправя с измисления "газаджия".
Моите адмирации към всички колеги които си вършат качествено работата.

Re: Не съм "газаджия" колеги ,ама да питам

Публикувано на: Нед Май 20, 2012 6:50 pm
от ivanovbg
Обогати го! Ама ще ти трябва софтуер и кабел. Да беше написал какъв е ГИ, че така е малко безсмислен въпроса. Да не почне да плаче после че му харчи повече :mrgreen:

Re: Не съм "газаджия" колеги ,ама да питам

Публикувано на: Нед Май 20, 2012 8:34 pm
от ivailoradoev
готин пост :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Re: Не съм "газаджия" колеги ,ама да питам

Публикувано на: Пет Май 25, 2012 7:33 am
от rudoni
Май ще минавам към вашия отбор ,колеги :lol: !Помогнете ми с с разпиновката на различните букси за диагностика.Ще работя със собствен адаптер без букса , а с иглови накрайници.Предварително благодаря!

Re: Не съм "газаджия" колеги ,ама да питам

Публикувано на: Пет Май 25, 2012 7:56 am
от waseko
във форума има пуснати такива теми,има и схеми адаптер.Търси.

Re: Не съм "газаджия" колеги ,ама да питам

Публикувано на: Съб Май 26, 2012 6:09 am
от bobigas
Колега това поло е с широколентова ламбда сонда и настройката на горивната карта на газовия инжекцион трябва да е много точна за да не записва грешка. Такива коли аз ги настройвам само в движение като следя корекциите по ламбда сонда ,който прави бензиновия контролер и променям горивната карта на газовия контролер до като дълготрайната корекция пада в границите между +3%-3%. Настройката на ГИ то трябва да се направи във всички режими на работа на двигателя. На този автомобил грешка записва когато дълготрайната корекция надвиши 5%

Re: Не съм "газаджия" колеги ,ама да питам

Публикувано на: Съб Май 26, 2012 8:57 am
от rudoni
Благодаря ,Боби ! То младежът дето я е слагал на място ги форсира, гледа на лаптопа нещо и готово!Ама не!Не съм го гледал даже как и какво работи!
Тези стойности и конкретно за този двигател ми бяха необходими като резултат от практиката! Благодаря отново!

Re: Не съм "газаджия" колеги ,ама да питам

Публикувано на: Нед Юни 17, 2012 9:58 pm
от rudoni
Днес пак чистих грешки и видях ,че диапазонът на дълготрайната корекция е между - 7 и +8%?! Грешката е -Богата горивна смес!Предния път (от постовете личи) беше бедна ! Какво да правя?Колеги газаджии ,не се сърдете, ама тоя който ги монтира в Крумовград ползва лиценза на някой колега от В.Търново!Колега ,много те моля научи го!
Извинявам се за тона ,но съм бесен на тоя младеж!

Re: Не съм "газаджия" колеги ,ама да питам

Публикувано на: Пет Мар 15, 2013 9:23 pm
от rudoni
Отварям темата отново.Клиентът е готов да дойде при всеки който може да оправи този ГИ !А той е Мотор газ!Двигателя съм го описал по горе. днес съм сменял темп. датчик ,на бензин е ОК,но на газ "плуват "оборотите!Човекът иска оправия ,но дългосрочна ,без да записва грешки и чистенето им!

Re: Не съм "газаджия" колеги ,ама да питам

Публикувано на: Съб Мар 16, 2013 8:27 am
от mafiota
rudoni написа:..........А той е Мотор газ!..............
Явно това имаш предвид: MG Motor Gas

Re: Не съм "газаджия" колеги ,ама да питам

Публикувано на: Съб Мар 16, 2013 8:42 am
от caravel
mafiota написа:
rudoni написа:..........А той е Мотор газ!..............
Явно това имаш предвид: MG Motor Gas
Тези май фалираха

Re: Не съм "газаджия" колеги ,ама да питам

Публикувано на: Съб Мар 16, 2013 9:43 pm
от rudoni
mafiota написа:
rudoni написа:..........А той е Мотор газ!..............
Явно това имаш предвид: MG Motor Gas
Аха! Чакам оферти!Моаже и аз да я докарам!Чувам че тези Марели били по капризни от Бош!

Re: Не съм "газаджия" колеги ,ама да питам

Публикувано на: Пон Мар 18, 2013 1:22 pm
от Markony
Нали щеше да ставаш колега?Адаптацията трябва да е под 5%.Събери кабелче или купи и ще се справиш.

Re: Не съм "газаджия" колеги ,ама да питам

Публикувано на: Пон Мар 18, 2013 6:28 pm
от ipivan
Markony написа:Нали щеше да ставаш колега?Адаптацията трябва да е под 5%.Събери кабелче или купи и ще се справиш.
Аз рових в нета ама не намерих програма.Видях в един ПДФ че прилича на Зенит,ПауърДжет и други от сорта.

Re: Не съм "газаджия" колеги ,ама да питам

Публикувано на: Пон Мар 18, 2013 7:59 pm
от rudoni
Имам к-л адаптер под 12 и 5в.Такъв ли трябва,ако не пуснете някоя схемичка.Моята Лагуна е с евро газ и ми прави номера и май и за нея ще ми трябва софт и описание къде да се боцна към буксата(една малка с 4 пина).Предварително благодаря!