Т4 грешка intake manifold pressure sensor
Публикувано на: Вто Май 15, 2012 8:45 pm
Колеги Буса е Т4 2,5 код на двигателя AAF система digifant с вграден мап в Екюто.Буса дойде с оплакване няма мощност и глъхне.Имаше 2 грешки ТПС и МАП.На Ваг кома не изсписва ламбдата закачих Осцилоскопа богата смес .Така проста работа дотук.Проверих маркуча до компа спукан смених го с нов.И проверих ТПС наистина прекъсваше смених и него.Запалих я супер ламбдата тръгна и на високи и на ниски на място беше добре форсирва се всичко ок.Вентилтора му не работеше на радиатора и започнх и него да правя после извадих свещите да почистя понеже бяха осаждени .Накарах клиента да я пробва върна се каза ми не е добре пак.А викам си как .Закачам я няма грешки темп. датчик добре форсирвам я на място наистина пак прекъсва от богато горене и пак изсписа грешка Intake manifold pressure sensor закачам пак Осцилоскоп лмбдат пак на богата.Викам сигурно се откачи маркуча на Мапа към компа проверявам всичко ОК.Понеже клиента бързаше оставих я до тук и с еразбрах след 2-3 дена пак дойде замерих вакуума с вакууммер беше малко по ниско от нормалното на пр. ход.не съм гледал центровката на делкото.Мойте подозрения са за мапа в компа.Не си спомням дали съм разглобявал такъв Дижифант и дали правят проблеми както на дизеловите който пукат маркучето вътре в компа и први проблеми .Аз замерих дали има херметичност на мапа в компа без да го разглобявам.Някой блъскал ли се е с такъв проблем предварително благодаря:)