Страница 1 от 1

Т4 грешка intake manifold pressure sensor

Публикувано на: Вто Май 15, 2012 8:45 pm
от stoqn
Колеги Буса е Т4 2,5 код на двигателя AAF система digifant с вграден мап в Екюто.Буса дойде с оплакване няма мощност и глъхне.Имаше 2 грешки ТПС и МАП.На Ваг кома не изсписва ламбдата закачих Осцилоскопа богата смес .Така проста работа дотук.Проверих маркуча до компа спукан смених го с нов.И проверих ТПС наистина прекъсваше смених и него.Запалих я супер ламбдата тръгна и на високи и на ниски на място беше добре форсирва се всичко ок.Вентилтора му не работеше на радиатора и започнх и него да правя после извадих свещите да почистя понеже бяха осаждени .Накарах клиента да я пробва върна се каза ми не е добре пак.А викам си как .Закачам я няма грешки темп. датчик добре форсирвам я на място наистина пак прекъсва от богато горене и пак изсписа грешка Intake manifold pressure sensor закачам пак Осцилоскоп лмбдат пак на богата.Викам сигурно се откачи маркуча на Мапа към компа проверявам всичко ОК.Понеже клиента бързаше оставих я до тук и с еразбрах след 2-3 дена пак дойде замерих вакуума с вакууммер беше малко по ниско от нормалното на пр. ход.не съм гледал центровката на делкото.Мойте подозрения са за мапа в компа.Не си спомням дали съм разглобявал такъв Дижифант и дали правят проблеми както на дизеловите който пукат маркучето вътре в компа и први проблеми .Аз замерих дали има херметичност на мапа в компа без да го разглобявам.Някой блъскал ли се е с такъв проблем предварително благодаря:)

Re: Т4 грешка intake manifold pressure sensor

Публикувано на: Нед Май 20, 2012 9:38 am
от stoqn
Темата за ключ клиента отишъл при друг колега понеже на мен не ми повярва че вероятно компа трябва сменя .От автоморгата ми казаха че клиента търсил ЕКЮ за буса си.