Настройка на Фобос 1
Публикувано на: Пон Май 14, 2012 9:38 pm
Здравейте колеги.Помогнах на един приятел да си сложи газов инжекцион на колата и имаме проблем с настройката на системата.
Колата е Lancia Dedra Integrale 2.0 turbo 91 година 180 к.с.,двигателя е с Вебер-марели инжекцион с ниско омни инжектори (3.4 ома) и последователно впръскване,няма Ламбда сонда.
Газовата система е Фобос 1 хардуерна версия е 5.4 и софта е 1.0.2,редуктор Томасето Арктик и инжектори Рейл Метис 1.5 ома.
Основен проблем е,че Газовото ЕКУ не чете правилно бензиновото време,на празен ход показва 1.52 мс и при подаване на газ се изменя само до 1.56мс което няма как де е истина,тъй като я закачам и с Висата и времето на празен ход е около 3.3 мс и при форсиране ходи до 18 -20 мс.При прехвърляне на газ или ако прекъсвам бензиновите инжектори от софта на газовото ЕКУ,времента на бензин се променят веднага и стават нормалните около 3.3мс на празен ход и ходят 20мс при форсиране.Свързването на инжекторите е правилно,единствено като причина за тази аномалия си мисля ,че е от ниското съпротивление на бензиновите инжектори.
Ако имате идеи от къде идва тази аномалия с времената и как да се справим с нея?
Другия проблем е настройката,налягането на газта е 1.7 бара,диференциално 1.3 бара,дюзите са 2.8 мм.Направих му настройка в движение с таблицата,няма ламбда сонда която да се следи и няма как да гледам бензиновите времена като е на бензин,поради факта,че като е на бензин те са постоянно 1.5 мс.Направихме няколко отсечки с колата и успях да настроя да върви без да придърпва и тъпче двигателя,обаче коефициентите са ниски в ниските са 1.13 и газово време 4.8мс ,а във високите от 4500 до 6000 оборота са 1 и изписва че инжекторите са отворени постоянно.
Мисля,че в ниските коефициентите трябва да започват от 1.5 и във високите да са около 1.1,по моята логика излиза,че дюзите са големи за ниските обороти,обаче във високите са малки щом седят постоянно отворени.Как да се процедира, да се намалят ли дюзите,някой ако е правил турбо двигател да сподели какви коефициенти е постигнал?
Колата е Lancia Dedra Integrale 2.0 turbo 91 година 180 к.с.,двигателя е с Вебер-марели инжекцион с ниско омни инжектори (3.4 ома) и последователно впръскване,няма Ламбда сонда.
Газовата система е Фобос 1 хардуерна версия е 5.4 и софта е 1.0.2,редуктор Томасето Арктик и инжектори Рейл Метис 1.5 ома.
Основен проблем е,че Газовото ЕКУ не чете правилно бензиновото време,на празен ход показва 1.52 мс и при подаване на газ се изменя само до 1.56мс което няма как де е истина,тъй като я закачам и с Висата и времето на празен ход е около 3.3 мс и при форсиране ходи до 18 -20 мс.При прехвърляне на газ или ако прекъсвам бензиновите инжектори от софта на газовото ЕКУ,времента на бензин се променят веднага и стават нормалните около 3.3мс на празен ход и ходят 20мс при форсиране.Свързването на инжекторите е правилно,единствено като причина за тази аномалия си мисля ,че е от ниското съпротивление на бензиновите инжектори.
Ако имате идеи от къде идва тази аномалия с времената и как да се справим с нея?
Другия проблем е настройката,налягането на газта е 1.7 бара,диференциално 1.3 бара,дюзите са 2.8 мм.Направих му настройка в движение с таблицата,няма ламбда сонда която да се следи и няма как да гледам бензиновите времена като е на бензин,поради факта,че като е на бензин те са постоянно 1.5 мс.Направихме няколко отсечки с колата и успях да настроя да върви без да придърпва и тъпче двигателя,обаче коефициентите са ниски в ниските са 1.13 и газово време 4.8мс ,а във високите от 4500 до 6000 оборота са 1 и изписва че инжекторите са отворени постоянно.
Мисля,че в ниските коефициентите трябва да започват от 1.5 и във високите да са около 1.1,по моята логика излиза,че дюзите са големи за ниските обороти,обаче във високите са малки щом седят постоянно отворени.Как да се процедира, да се намалят ли дюзите,някой ако е правил турбо двигател да сподели какви коефициенти е постигнал?