Настройка на Фобос 1

- Пропан-бутан<br>
- Метан
alfista
КОЛЕГА
Мнения: 31
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 5:00 pm
Местоположение: София

Настройка на Фобос 1

Мнение от alfista »

Здравейте колеги.Помогнах на един приятел да си сложи газов инжекцион на колата и имаме проблем с настройката на системата.
Колата е Lancia Dedra Integrale 2.0 turbo 91 година 180 к.с.,двигателя е с Вебер-марели инжекцион с ниско омни инжектори (3.4 ома) и последователно впръскване,няма Ламбда сонда.
Газовата система е Фобос 1 хардуерна версия е 5.4 и софта е 1.0.2,редуктор Томасето Арктик и инжектори Рейл Метис 1.5 ома.
Основен проблем е,че Газовото ЕКУ не чете правилно бензиновото време,на празен ход показва 1.52 мс и при подаване на газ се изменя само до 1.56мс което няма как де е истина,тъй като я закачам и с Висата и времето на празен ход е около 3.3 мс и при форсиране ходи до 18 -20 мс.При прехвърляне на газ или ако прекъсвам бензиновите инжектори от софта на газовото ЕКУ,времента на бензин се променят веднага и стават нормалните около 3.3мс на празен ход и ходят 20мс при форсиране.Свързването на инжекторите е правилно,единствено като причина за тази аномалия си мисля ,че е от ниското съпротивление на бензиновите инжектори.
Ако имате идеи от къде идва тази аномалия с времената и как да се справим с нея?
Другия проблем е настройката,налягането на газта е 1.7 бара,диференциално 1.3 бара,дюзите са 2.8 мм.Направих му настройка в движение с таблицата,няма ламбда сонда която да се следи и няма как да гледам бензиновите времена като е на бензин,поради факта,че като е на бензин те са постоянно 1.5 мс.Направихме няколко отсечки с колата и успях да настроя да върви без да придърпва и тъпче двигателя,обаче коефициентите са ниски в ниските са 1.13 и газово време 4.8мс ,а във високите от 4500 до 6000 оборота са 1 и изписва че инжекторите са отворени постоянно.
Мисля,че в ниските коефициентите трябва да започват от 1.5 и във високите да са около 1.1,по моята логика излиза,че дюзите са големи за ниските обороти,обаче във високите са малки щом седят постоянно отворени.Как да се процедира, да се намалят ли дюзите,някой ако е правил турбо двигател да сподели какви коефициенти е постигнал?
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1719
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Настройка на Фобос 1

Мнение от bobolin4o »

Първо трябва да докараш правилно отчитане на бензиновите импулси, после ще мислиш за коефициентите...
А най-добре звънни един телефон на Ивайло Вендов (0898999333) и го помоли за съвет.
Между другото, като вейне турбината, колко става налягането на газта, респективно диференциалното?
TuningMaster Изображение
0887 704 900
alfista
КОЛЕГА
Мнения: 31
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 5:00 pm
Местоположение: София

Re: Настройка на Фобос 1

Мнение от alfista »

Писах на г-н Вендов , писа ми да сложа отметка ,че системата е реникс, но системата не е реникс и също ,че ниското съпротивление на бензиновите инжектори няма значение за правилното отчитане на врементата.
Като бустне турбото деференциалното пада до 1 бар и газовите инжектори светват open, а налягането стига 2.8 бара.
alfista
КОЛЕГА
Мнения: 31
Регистриран на: Сря Яну 27, 2010 5:00 pm
Местоположение: София

Re: Настройка на Фобос 1

Мнение от alfista »

Преди малко пак настройвахме ,май вчера не съм гледал много какво става,деференциалното налягане пада до 0.45 бара при 4500 оборота, а на празен ход е 1.5 бара и това след като дигнахме налягането на газта на 2 бара.
Коефициентите отидоха яко под единица,сега на празен ход газовите времена са от порядъка на 3,4 мс.Може да се дигне още налягането на газта до 2,2 бара и диференцялното става 1.8 на празен ход,но мисля че газовите времена ще станат прекалено малки и ще се прецака празния ход.
bobolin4o
КОЛЕГА
Мнения: 1719
Регистриран на: Чет Окт 13, 2005 9:15 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Настройка на Фобос 1

Мнение от bobolin4o »

Тия инжектори дето си ги сложил явно не могат да работят на времена от порядъка на 20мс в тези обороти. Но може би и не трябва да са толкова дълго отворени, че да осигуряват необходимото количество газ... Що не монтираш една ламбда сонда, че да имаш представа за сместа? Правих преди време едно БМВ без сонда, та си монтирах. Иначе се работи на сляпо...
Освен това ми се струва, че изпарителя ти е неподходящ. Това Томасето го дават най-якото, но то си е всъщност като най-слабото им, само има подобрено отопление... С две думи, не трябва да има голяма разлика в диференциалното налягане при разреждане, атмосферно налягане и буст в колекторите.
P.S. Да не би да си взел вакума от неподходящо място?
TuningMaster Изображение
0887 704 900
Публикувай отговор