Страница 1 от 1

Vectra C 2.2DTI Y22DTR

Публикувано на: Сря Апр 25, 2012 5:09 pm
от venelek
Здравейте.
Автомобила е 2003год.Собственика ми описа следния поблем на колата.При шофиране загубва мощност без да светва чек и след известно време се оправя и тръгва нормално.
На диагностика има грешки П0335 и П0400 нарушение на функциите.
Измерих датчик колянов вал-работи отлично.Този за разпределителния мисля е заместен с този за ъгъла на помпата.Начало на впръскване и впръсканото количество са в норми.
Някой ако има някаква идея къде да търся проблема,моля да сподели,че тая система ми е доста непозната и стигнах до задънена улица.

Re: Vectra C 2.2DTI Y22DTR

Публикувано на: Сря Апр 25, 2012 5:36 pm
от mitko
EGR клапан задържа .

best regards

Re: Vectra C 2.2DTI Y22DTR

Публикувано на: Сря Апр 25, 2012 5:46 pm
от rangel1
Преди да се почне купона с гадаенето ако може и аз да се изцепя първо :lol:
Мисля че единственното решение в такива случаи е записвачката :idea:
Който още няма задължително май трябва да инвестира (много исках да си поиграя и с тая играчка но така и не успях)защото все повече ще ви трябва :idea:
По добре ивестирайте в скупарска мисля че си струва :idea:
Колегата роктон мисля че имаше такава на текса и може да ви помогне с мнение по въпроса.

Re: Vectra C 2.2DTI Y22DTR

Публикувано на: Сря Апр 25, 2012 7:35 pm
от stoqn
Колега борил съм се много пъти с този проблем .Това е често срещано явление при този двигател.Най честия проблем е спукани вакуми или излезли маркучета или объркани в управлението на ЕГР.Друго от което може да бъде спукана мембрана на ЕГР или клапана който го управлява да не е в ред размени го с тоя дето е до него или намери друг от морга и го смени.Същия проблем се получава от дебитомера дава ниски стойности и компа си мисли че ЕГР е отворен влиза в авариен режим и над 3000 об. спира да върви.Пробвай с друг трябва да гледаш стойностите на живи данни ама това се прави от опит пък ти като не си се борил с тоя проблем .Извади от вакуум помпата главното тънко маркуче и виж дали има вакуум защото ако няма или е нисък
пропада цялото управление.Чувал съм за спукано серво и вакуума пропада и всичко е в канала.Успех:)

Re: Vectra C 2.2DTI Y22DTR

Публикувано на: Сря Апр 25, 2012 8:08 pm
от venelek
Пропуснах да спомена че проблема може да не се прояви цяла седмица.После се появява и изчезва без абсолютно никаква последователност.
Ако има дефект по вакуумите,то проблема ще е постоянен.По ми се вярва някой електромагнитен клапан да е.
Следващия път като дойде ще проверя тези неща.
Ако някой друг може да даде идеи,нека заповяда.Приемам ги на драго сърце.

Re: Vectra C 2.2DTI Y22DTR

Публикувано на: Сря Апр 25, 2012 8:16 pm
от presko79
По въпроса с ЕГР ,пробвах тази седмица с схемата с реле и диод от форума на опел.Няма грижи с егр-а повече и наистина колата става малко по жива в ниските обороти.
Това разбира се с изправен дебитомер.

Re: Vectra C 2.2DTI Y22DTR

Публикувано на: Сря Апр 25, 2012 9:03 pm
от venelek
presko79 написа:По въпроса с ЕГР ,пробвах тази седмица с схемата с реле и диод от форума на опел.Няма грижи с егр-а повече и наистина колата става малко по жива в ниските обороти.
Това разбира се с изправен дебитомер.
Ако можеш дай линк да не ровя из целия форум.

Re: Vectra C 2.2DTI Y22DTR

Публикувано на: Сря Апр 25, 2012 9:21 pm
от presko79
venelek написа:
presko79 написа:По въпроса с ЕГР ,пробвах тази седмица с схемата с реле и диод от форума на опел.Няма грижи с егр-а повече и наистина колата става малко по жива в ниските обороти.
Това разбира се с изправен дебитомер.
Ако можеш дай линк да не ровя из целия форум.
Ето
http://www.opelclub.bg/index.php?showtopic=83484

Re: Vectra C 2.2DTI Y22DTR

Публикувано на: Чет Апр 26, 2012 7:24 am
от BaHka
Този мотор е с ЕГР с електронно управление, а не с вакуум клапан както казвате. Нов такъв ЕГР е около 700 лв и трудно се намира по моргите. Аз бера ядове с една зафира и точно такъв проблем - с чисто нов ЕГР, нов клапан за турбото и пак при извънградско каране влиза в авариен режим когато и скимне и святка лампата на таблото. Можеш да пробваш да почистиш всичко от нагар - вихровите клапи,самия ЕГР, металния въздуховод на който седи мап сензора, дебитомера да почистиш....

Re: Vectra C 2.2DTI Y22DTR

Публикувано на: Чет Апр 26, 2012 7:31 am
от presko79
В темата има и за новия ЕГР ,но съм нямал нужда за момента от проба.

Re: Vectra C 2.2DTI Y22DTR

Публикувано на: Чет Апр 26, 2012 6:46 pm
от venelek
BaHka написа:Този мотор е с ЕГР с електронно управление, а не с вакуум клапан както казвате. Нов такъв ЕГР е около 700 лв и трудно се намира по моргите. Аз бера ядове с една зафира и точно такъв проблем - с чисто нов ЕГР, нов клапан за турбото и пак при извънградско каране влиза в авариен режим когато и скимне и святка лампата на таблото. Можеш да пробваш да почистиш всичко от нагар - вихровите клапи,самия ЕГР, металния въздуховод на който седи мап сензора, дебитомера да почистиш....
Лошото е че преди година пак го е сменял.Толкова ли бързо да се скапват?
Разбрали сме се като му направи проблем да дойде,така че тогава ще пиша кво се е случило.

Re: Vectra C 2.2DTI Y22DTR

Публикувано на: Чет Апр 26, 2012 8:29 pm
от BaHka
В тая държава на ментетата не се съмнявам и в това. Не мога да намеря един такъв дебитомер да пробвам, въпреки че стойностите му изглеждат в норми.