Страница 1 от 1

Проблем Astra X16XEL 1999

Публикувано на: Вто Апр 03, 2012 7:40 pm
от dyaneff
Предистория - колата е бивше метаново такси. Клиента я купува и сменя глава.
Симптомите - при рязко натискане педала на газта глъхне , свети чек и няма мощност.
Измерено - грешка Р0335 - RPM.
Измерено - Датчици колянов и разпределителен вал - идеални осцилограми
Вакум - малко по-малък отколкото е нормата
МАП отчита 0.55 Бара
Налягане гориво в норма
Не е свещи или бобина
Не е центровка
Диагноза - не знам :?: Ако някой има идеи моля да не се притеснява да ги сподели.

Re: Проблем Astra X16XEL 1999

Публикувано на: Вто Апр 03, 2012 7:55 pm
от cougar
dyaneff написа:Предистория - колата е бивше метаново такси. Клиента я купува и сменя глава.
Симптомите - при рязко натискане педала на газта глъхне , свети чек и няма мощност.
Измерено - грешка Р0335 - RPM.
Измерено - Датчици колянов и разпределителен вал - идеални осцилограми
Вакум - малко по-малък отколкото е нормата
МАП отчита 0.55 Бара
Налягане гориво в норма
Не е свещи или бобина
Не е центровка
Диагноза - не знам :?: Ако някой има идеи моля да не се притеснява да ги сподели.
Проверихте ли шайбата на коляновия вал , понякога мърда от там и губи центровка, или умишлено да е местен датчика заради метана

Re: Проблем Astra X16XEL 1999

Публикувано на: Вто Апр 03, 2012 8:21 pm
от dyaneff
Датчика не е местен , а чопа на шайбата си е на място.
Забравих да пиша ЕГР е изправен.

Re: Проблем Astra X16XEL 1999

Публикувано на: Вто Апр 03, 2012 8:54 pm
от renene
Тоя мап не говори добре за мотора-значи че валовете не са там или че ти е бедна сместа.Аз залагам на центровка то такава ти е грешката

Re: Проблем Astra X16XEL 1999

Публикувано на: Вто Апр 03, 2012 9:01 pm
от venelek
Имал съм аналогичен случай с тази грешка.Валовете не бяха наред.
Успех

Re: Проблем Astra X16XEL 1999

Публикувано на: Вто Апр 03, 2012 9:19 pm
от ivanovbg
Не видях че е сменяна главата-остава валове и залагам на смукателния :mrgreen:

Re: Проблем Astra X16XEL 1999

Публикувано на: Чет Апр 05, 2012 8:05 am
от dyaneff
Опела се оказа с дефектен компютър. Вчера прегледах основно ангренажа и не открих проблеми. Вакума влезе в норма - имаше една малка неплътност на смукателният колектор. При тестовете забелязах , че както си работи колата и изведнъж спира да работи управлението на аванса и изчезва управляващият минус за ЕГР. През цялото време не чете датчик колянов вал а сигнала от датчика го има на входа на ecu.

Re: Проблем Astra X16XEL 1999

Публикувано на: Чет Апр 05, 2012 7:44 pm
от waseko
Веднага трябваше да се насочиш към комп,аз вече първо това правя с астрите,над 11 компа са поправени,ама нейсе.Поздрав.

Re: Проблем Astra X16XEL 1999

Публикувано на: Чет Апр 05, 2012 8:34 pm
от dyaneff
Виждал съм не малко неработещи компютри на опел , но според клиента след смяна на главата колата е станала по-зле отколкото с глава с прегорели клапани. освен това последно време при нас е "нашествие" на скъсани чопове на шайби и ролки и затова се замислих.

Re: Проблем Astra X16XEL 1999

Публикувано на: Нед Апр 08, 2012 5:57 pm
от traqnsavov
1-рво основно правило никога не вярвай на клиента, подлагай под съмнение всяка негова дума......

Re: Проблем Astra X16XEL 1999

Публикувано на: Нед Апр 08, 2012 9:15 pm
от delio
dyaneff написа:Опела се оказа с дефектен компютър. Вчера прегледах основно ангренажа и не открих проблеми. Вакума влезе в норма - имаше една малка неплътност на смукателният колектор. При тестовете забелязах , че както си работи колата и изведнъж спира да работи управлението на аванса и изчезва управляващият минус за ЕГР. През цялото време не чете датчик колянов вал а сигнала от датчика го има на входа на ecu.
Когато спира да чете датчика и минава на статичен аванс колко градуса аванс показва в този момент?
Имам един опел на които аванса му стои на 42градуса но нещо не ми се връзва защото и на празен ход е така а двигателя работи
нормало

благодаря ти и поздрави

Re: Проблем Astra X16XEL 1999

Публикувано на: Пон Апр 09, 2012 6:25 am
от dyaneff
Мисля, че стоеше на 5 или 10 градуса забравих подробностите, но кнок сигнала беше 0, а осцилоскопа хващаше генерации когато на изгасен двигател почукаш по блока.