Страница 2 от 3

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Публикувано на: Пет Мар 30, 2012 9:27 pm
от KLESHTITE
имах една Г класа същия проблем смени проби и накрая като загасна комутатора във фризера за 1 час и се оправи завинаги

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Публикувано на: Пет Мар 30, 2012 9:30 pm
от stoqn
Като не пали сменям комутатора бобина всичко което мога до като изстине датчик колянов ,разспределителен те лесно се сменят на това животно,няма и няма:(

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Публикувано на: Пет Мар 30, 2012 10:00 pm
от ivanovbg
Да де сменяш- ще прощаваш ама аз на това му викам квадратно-гнездови метод и не го уважавам особено.Не че не помага, ама е доста скъп. Защо не мериш какво няма? На входа на комутатора първо, ако има следва бобината, ако няма ......,мериш колянов и разпределителен за наличие и синхрон на сигналите. И така. Може и някой кабел или букса да те ебава, а при смяната на части не проверяваш кабелите. Някои разкачат всичко и почват жица по жица. Също глупаво. Мери сигнал и се вижда дали е здрав проводника и дали работи датчика. Да не говорим че е много по лесно само да боцкаш кабелите със сондата и да гледаш осцилоскопа, отколкото да въртиш винчета на търсене място на гореща кола.

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Публикувано на: Пет Мар 30, 2012 10:08 pm
от svirepia
Когатао загрее и изгасне имали компресия в цилиндрите? Има ли искра на свещите, има ли сигнал към дюзите? Не се доверявай напълно на скенера !!!

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Публикувано на: Съб Мар 31, 2012 10:39 am
от stoqn
Правил съм замервания направо на крачетата на компа с осцилоскоп сигнал кол.вал,разпр.вал,и мисля изхода към комутатора и дюзите.Бил съм телевизионен техник и съм работил с осцилоскоп.Да се мери сигнала на кол.вал е мн.трудно,буксите са заляти затова първо сменях щото ми беше по лесно но накрая се ядосах разглобих компа инаправо на него по удобно,замери с осцилоскопа. Не съм гледал като загрее дали има синхронизация.Все си мисля че ще е нещо механично.Забравих дали съм мерил компресията и как е ама то го прави на произволни цилиндри започва с един после стават два после три като станат 4-5 цилиндъра вече почти угася.Като угасне и не пали има искра и импулс към дюзите.Искрата е читава.

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Публикувано на: Съб Мар 31, 2012 4:31 pm
от ivanovbg
Ако гледаш искрата само на централния кабел.... С колко нови палци съм брал ядове...
Гледал ли си делкото като загасне и неще да пали дали палеца е в правилна посока? Ако като загрее и омекне обтегача може да сочи друг :idea:
Идвали са ми не един мерцедес със завъртяно делко на въже и с датчик на коляновия вал. Откъде да знаят хората че делкото не командва аванса? Врътнали, видяли че нищо не се променя и така го оставили.Така били свикнали с москветата и жигулките :lol:

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Публикувано на: Съб Мар 31, 2012 5:13 pm
от cougar
Казваш намалява времето на горене, а параболата на права черта ли пада на долу, ако е така значи започва да мокри свещ, причини спад в компресията ,запушена генерация , ако е комутатор то се вижда на осцилоскопа, а бубина ако е се губят затихващите импулси

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Публикувано на: Вто Апр 10, 2012 8:13 pm
от donkole1
залагам 5 лева на клапани :lol:

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Публикувано на: Сря Апр 11, 2012 6:42 am
от svirepia
И аз залгам 10 лв. за компресия !!!

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Публикувано на: Сря Апр 11, 2012 6:20 pm
от stoqn
Екюто клиента го взе синът му да го търси в Германия тези дни ще го донесе и пак ще меря компресий клапани .Това кораво добиче може ли да се износи.Той клиента като го гледам със спокоен нрав го гледам не вярвам да я пържил.Той даже не знае че е чипосана,освен газовия инжекцион да я съсипал нещо .Ще пиша като докарат компа.Малко залагате за компресий и клапани значи не сте мн убедени ама дано дано:)

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Публикувано на: Съб Май 12, 2012 7:09 pm
от donkole1
и какво се случи с тази кола?

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Публикувано на: Нед Май 13, 2012 10:24 pm
от stoqn
Колата не беше палена няколко месеца понеже пострадах счупиха ми 2 крака и бях в болнични 5 месеца и от 2 седмици започнах вече работа компютъра клиента го донесе акумултора се скапал цял зима без надзор и сглобих компа сложих друг акумулатор ,въртя въртя ужас не пали и не пали.Никога не е правила така .Студена ли е пали винаги от ряз.Проблемите са като е загряла.Ядосах се тя стана по зле от преди викам бензин ли няма.Проверявам кабела за високото след бобината няма искра.Проверявам всички връзки датчик кол вал захранвания на компа има всичко.Закачам я на кодочетеца чете се всичко норм.То излизат 10 парметъра.Отворих компа и пробвам наново искрата дойде но пак не пали викам нещо в компа ли слаба връзка ли.Няма управление на дюзите,дойдоха други коли за ремонт и я зарязах тази седмица ще серовя пак .Тя стана по зле от преди.Интересно за път виждам Дюзи да се управляват с плюс.Видях на всички крайни транзистори има захранване викам да не се е стопила или прекъснала общия плюс.Тези дни ще гледам за управление на транзисторите и съм отчаян че компа нещо ако е умрял,от къде намеря друг:( преди съм проверявл компа за слаби връзки никога не е правил така.Нагрявал съм го със сешоар да симулирам нягряване но колата гаснеше когато двигателя загрее нямаше нищо общо с нягряването на компа.Сега излизат нови проблеми.Ще пиша колеги дано запали и видя това което сте ми писали за клапани.

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Публикувано на: Сря Юни 06, 2012 5:41 am
от donkole1
И какво му е на пежака?

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Публикувано на: Чет Окт 25, 2012 11:01 pm
от stoqn
Колеги здравейте не съм писал защото нямах развитие по колата имахме мн .работа и нямах време да и обърна внимание.Тези дни работата ни намаля и се захванах в отчаяние дали ще стане това чудовище.Последно изчезнаха импулсите към дюзите искра имаше и никак не палеше нито студена.Дюзите се управляват по плюс мн. странен Сименс видях на колекторите или емитерите не помня че 6 те транзистора са захранени но на базите нямаше нищо не ми се занимаваше с компа и го дадох на един Тиви техник сменил драйверен чип 2-3 лева викам кото стане донесе го в очакване да запали уви не ще.Ядосах се проверих за импулси към дюзите .Хм имаше викам стана като преди когато загрее има всичко но не пали .Накарах колегата да види има ли искра каза има и я зарязах викам нищо не стана пак.След няколко дена дойде Тв.техника пита какво стана викам импулсите към дюзите вече са в ред.Вика ми искра има ли?Викам му има колегата проверявал.Питам колегата понеже е с дистрибуторна капачка 6 цилиндрова като на старите БМВ -та къде гледа за искра само на центрлния ли .Той ми вика ,да.Дръпнах една лула и сложих свещ няма аааааааа викам досега не е правила така?Проверявам на централния искрата е читава.А стига палец ли или....?накарах колегата да извади капачката мн трудно излиза извади палеца отдолу лека невидима пукнина понеже не можах в сервиза да намеря другия който бях преди сменял от моргата само за проба го изолирах с епоксидна смола и да втвърди за 20 мин сложих го искрата към свещите дойде иииииииии колата запали.Викам си сега пък и тоя палец пробил.Тя като стой се разваля все повече и повече викам добре ама като загрее ще угасне.Обаче при форсаж от време на време пляскаше в смукателния викам тоя палец въпрос на време да се издъни . Отидох до моргата взех трети палец, понеже преди това съм пробвал с друг и го сложих.Нов близо 50 лева.Сменихме го вече не припляскваше .А преди не е приплясквал за да се насоча към него.пък и преди бях слагал и друга дистрибуторна капачка.Колата загря пораздвижихме я.Не можах да повярвам оправи се.Няколо дена я палихме и разскарахме бях скептичен че с 2 палеца прави едно и също.Но оправи се.сега не знам дали целият проблем е бил дали само палец или палец и комп.Малко като се позамисля и върна назад имах съмнения за него защото като угаснеше и не палеше при връщане на контатния ключ прикюткваше.Но бях го сменил с друг и същото.Как този бакелит нямал съм такъв случай но когато не палеше имаше искра към всички цилиндри явно я хвърлял не където трябва:(.Заключението за мен е палец.Много пъти съм хващал проблемни палци но този 6 цилиндров ме изненада дали някое БМВ не се е гъбило така.Веднъж или 2 пъти съм сменял палци на БМВ но там проблемите бяха очевидни.Защо бакелита при нягряване ,да беше пластмасов нали имам обяснение.Най много палци съм сменял на Ровърите слагал съм им от Москвич идеално пасват когато на магзина е нямало.Това е колеги благодаря на всички:)

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Публикувано на: Пет Окт 26, 2012 12:07 am
от ivanovbg
май аз печеля от залаганията. Ще съм доволен и на 3 бири :lol: