Страница 1 от 3

Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Публикувано на: Сря Мар 28, 2012 6:53 pm
от stoqn
Здравейте да уточня.Пежото е 200 коня код на двигателя SKZ с компютър Сименс Fenix 4 91 год.Когато е студена пали от ряз работи добре загрее ли може би над 80-90градуса понякога трябва да се покара няколко километра 3-4 започва да прекъсва постепенно угася и трудно пали или въобще не пали.Открих мн.нердни неща отстраних ги но ефект никакъв.Чета я с Пежо планет.Първо видях че едната ламбда заспала ,да уточня колата е с 2 ламбди и въздушния го хванах като загрее даваше някакви отрицтелни стойности.Викам това е.Сложих друга ламбда и друг въздушен перфектно работещ.Запалих закачих да видя дори работата на двете ламбди на осцилоскоп перфектно си циклят но нейсе загря не угасва нито прекъсва завъртих да я пробвам няма 1 километър угасна и на въже отново в сервиза.Така другото което открих като загрее напрежението на зареждане падаше на 12,8 ,като е студена е около 13,6 без светлини.Сложих друг акумулатор същата работа на осцилоскопа видях големи пулсаций на динамото викам диодния блок.Свалихме динамото диодите бяха здрави беше разспоена едната от трифазните намотки запоихме го.След интервенцията зареждането се оправи колата продължава да гасне посъщия начин.Знам слабото място на старите Пежа
датчик колянов вал,смених го същото, датчик разпр. вал сменен също.налягане бензин нормално.Смених комутатор,бобина,капачка и палец делко,свещи проблема остава.Дроселови клапи почистени стъпков сменен,няма промяна.Извадих компа платката нагрявах я с сешоар усуквах я не се влияе двигателя загрее ли започва един по един цилиндрите да изчезват произволно и гасне.Импулсите на дюзите там където се губят ги има .Като закача високото на мотортестер на губешия се цилиндър високото линията на горене става странна все едно съм извадил лулата от свеща.Проверих импулсите от комп към комутатора всики са еднакви.Вече съм изчерпан.Да спомена колата е имала газов инжекцион но е махнат.Другото което забелязах на компа на единия чип пишеше пежо с хартиен надпис писан от нашенец не заводско и на задния прозорец Chip tuning.gsm и номер с варненски код,значи е пипана.Питах собственика каза че той не е правил нищо явно предишния собственик.Единственото ненормално което не ми харесва е на Мапа дава около 600 Mbar.на пр.ход.Проверявах за пропуски на въздух перфектна вакууми всичко ОК.Вече ме съмнява компа или не съм гледал катализтора не знам може ли така да прави.Търсих комп 2 употреба не намерих колата е мн. рядка.Дайте идей колеги

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Публикувано на: Сря Мар 28, 2012 8:07 pm
от ivanovbg
Виж масата на компа при скоростите да не е хваната за тампона на мотора или да е хлабава. Мапа си е екстра за спортни валове и тунингована кола.

Пробвай наместо датчик на температурата да вържеш едно съпротивление за 50 градуса примерно.

Ако пратиш точно номера на компа и има с какво да прочетеш и запишеш чипа ще намерим оригинален софтуер да пробваш и с него.

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Публикувано на: Сря Мар 28, 2012 8:10 pm
от rudoni
колека постни една снимка от мотор тестера,ако може!няма какво друго да е!?

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Публикувано на: Сря Мар 28, 2012 8:31 pm
от stoqn
Към колегата ivanovbg.В болнични съм след няколко дена завъртя в сервиза взема номера на компа.Нямам програмтор но ще отида при колега.Всички маси релета,захранвания,инсталация проверено.Колата върви нормално но загрее ли......Може ли катализатор трябва като възстановя откача видя?:)

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Публикувано на: Сря Мар 28, 2012 8:35 pm
от ivanovbg
Дали е възможно от 91 година да има здрав катализатор? Още повече че е чипната :lol:

А като спре да пали след колко време заработва пак?

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Публикувано на: Сря Мар 28, 2012 8:39 pm
от stoqn
Ми поне няколко часа или на другия ден.Ако ти пратя номерта на компа достатъчно ли ще е за тебе?

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Публикувано на: Сря Мар 28, 2012 8:46 pm
от KLESHTITE
имах едно ауди гаснеше на 70 градуса след чипосване

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Публикувано на: Сря Мар 28, 2012 10:30 pm
от oem
Ако са пипани дуел-а на бобините може да ги прегрява и от там да ти се губи заряда. :)

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Публикувано на: Сря Мар 28, 2012 11:07 pm
от ivanovbg
stoqn написа:Ми поне няколко часа или на другия ден.Ако ти пратя номерта на компа достатъчно ли ще е за тебе?
Мисля че да. За всеки случай и годината.
А налягането на маслото мери ли? Да не му омекват обтегачите и повдигачите и да губи синхронизация :mrgreen:

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Публикувано на: Чет Мар 29, 2012 12:19 pm
от delio
Направи опит с разкачени гърнета преди катализатора
всмукването на двигателя е малко

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Публикувано на: Чет Мар 29, 2012 6:40 pm
от ivanovbg
Предполагам че си мерил мапа с вакуммер дали си променя адекватно стойностите. То на пежата триъгълните мапове са доста нестабилни във времето и се влияят доста от температурата. Скоро сменявах един. Боцни му някой друг ако имаш за проба. Но провери налягането на маслото и веригата да не е много разтегната.

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Публикувано на: Чет Мар 29, 2012 8:25 pm
от rudoni
Да спомена колата е имала газов инжекцион но е махнат.
е може да имаш "вкопани"( причинени от неправилното горене на АГУ ) клапани и като загрее се отварят и до като не изстине няма палене!личен опит с Рено Еспайс.хванах го с мотор тестера по диаграмите!ако имаш прати да разгледаме и за коментар.

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Публикувано на: Пет Мар 30, 2012 12:16 pm
от stoqn
Триъгълните МАП са на великата марка Магнети умрели знам ги често се гъбят заедно и с ТПС на Фиятите този е на GM слагах друг мерих и с вакуумер наиситина не е добре вакуума.По програма напрежението го дават около 1,3 в а то е около 1,8-1,9 на загрято. Иначе ламбдите циклят добре.Когато отида в сервиза ще взема данните на компа и ще ги пратя.Интересно защо почват да се губят цилиндър по цилиндър.Първо единия после стават два малко по малко прекъсва и гасне.Губи се високото .Впръскването на дюзите то е секвицеално остава ,времето на впръскване не се променя.То на Живи данни 91 год комп дава мн малко ст-ти.Относно високото на мотортесетера цилиндъра който изчезва , просто линията на горене на съответния цилиндър става къса вместо 1,3мс става 0,5 да кажем.Всичко по високото съм сменял кабели ,свещи ,бобина,капачка ,палец и комутатор.Може ли катализатора като загрее да прави магарий иначе колата като я настъпиш върви много ,ако е катализатора нали ще забива глъхне вече не знам

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Публикувано на: Пет Мар 30, 2012 7:10 pm
от ivanovbg
Така както го описваш вече може и да прегрява бобината или комутатора. Пипал ли си ги да не парят? Не е лошо и първичното да се премери. Може и колегата ОЕМ да е прав ,но пък предполагам до сега е работела добре и не ми се вярва да е от софта. Ако комутатора е монтиран на двигателя пробвай да го сложиш на отделна планка въздушно. Един крайслер така се опита да ми скъсява живота :lol: На един транспортер пък релето на екуто имаше пъпка ма контактите и оттам се губеше напрежение от време на време(като пулсации изглеждаха)- някакви 2-3 волта. Да ама зареждането на бобината скачаше и прегряваше. Като дойде при мен човека вече беше изгорил няколко бобини :lol:

Re: Пежо 605 3,0v6/24v гасне след като загрее и не пали

Публикувано на: Пет Мар 30, 2012 8:59 pm
от stoqn
Минавало ми е на ум това колега няма бобината въобще не грее нито комутатора даже без радитор съм пробвал не грее силно оригинално бобината и комутатора са на една планка до акумултора а комутатора е на алуминиев радиатор.Колата не съм я поглявал няколко месеца и малко съм забравил някой неща.Той клиента е обиколил мн сервизи за тоя проблем и аз съм последната инстанция.Човека е решил ако не я оправим за желязо ще я прати.Пък колата е запазена и и купил чисто нови 4 гуми ляти джанти,преди да се развали има Клима,всичко.Той има друга кола не му пука за тая ама загубих много време и вложихме части и динамото докато свалим ,големи нерви мн труден демонтаж.То двигателя колкото целия кош отверка ако изръсиш няма да падне на земята,всичкото е двигател на 6 цилиндър ако трябва да вадиш свещ мамо мия компресора на климата е над него.Искам да я довършим иначе трябва да вадя ламбди и др .неща.Пък и за спорта да оправиш нещо което др не са успели си е тръпка.Колата не съм я поглявал понеже ноември месец пострадах кола ме блъсна и ми счупи 2 крака и сега се възстановявам и в скоро време надявам се като се пооправя да я довърша и сега докато съм в болнични малко съвети някой може да се е сблъскал с подобен проблем.То такива екзотични коли жалко че не намерих комп за проба тя няма Иммо.Да взема пак разстърся.Ще изскарам номера на компа помогнете с инфо за компове къде да търся .В пежо клуб не намерих.