Страница 1 от 3

Ауди А6 1.8 турбо придърпва на гас след чип тунинг

Публикувано на: Съб Мар 24, 2012 8:09 am
от bobigas
Колеги автомобила е производство 2000. год. кода на двигателя е AEB . На автомобила е монтиран газов инжекцион AG ZENIT като до преди чип тунинга всичко си е било нормално. Редуктора с който беше автомобила AG при високи обороти (около 4500) започваше да сваля налягането и се наложи да го подменим ,в момента на автомобила е монтиран редуктор меджик. Когато автомобила ускорява плавно всичко си е нормално но при спортно каране на около 5500 оборота се появява едно силно придърпване което се усеща когато автомобила е под по голяммо натоварване на първа скорост ускорява до 6000 без проблем на втора придърпва по малко на трета на четвърта вече придъпването е много силно.Проверени са бубини ,,лули свещи налягането в редуктора е 1,3 бара на празен ход и в режим на натоварване стига до 2,4-2,5 бара . Налягането на турбото е един бар. Мнения и препоръки за отстраняване на проблема приемам всякакви .Благодаря преварително .

Re: Ауди А6 1.8 турбо придърпва на гас след чип тунинг

Публикувано на: Съб Мар 24, 2012 8:26 am
от ivanovbg
А по газовата правен ли е тунинг? Вероятно не и стига газ. Разпробили ли сте ги повече в съответствие с по голямата мощност?Ако на бензин всичко е нормално бодвай една широколентова в ауспуха и виж какво се случва. Да не превключва на бензин тогава?

Re: Ауди А6 1.8 турбо придърпва на гас след чип тунинг

Публикувано на: Съб Мар 24, 2012 9:45 am
от bobolin4o
Тук взаимно се изключват според мен две различни понятия - икономия (газ) и мощнност (чип тунинг)
Или чип тунинга е смешен, или газта не е настроена.
Поздрави на клиента!

Re: Ауди А6 1.8 турбо придърпва на гас след чип тунинг

Публикувано на: Съб Мар 24, 2012 10:05 am
от ivanovbg
bobolin4o написа:Тук взаимно се изключват според мен две различни понятия - икономия (газ) и мощнност (чип тунинг)
Или чип тунинга е смешен, или газта не е настроена.
Поздрави на клиента!
Защо да се изключват? Горивото е друго само. Мощностите са постижими. По тази логика всички желаещи големи мощности трябва да карат на етанол щото ще качат 20-30 процента мощност само с него.

За второто съм съгласен. Даже е много вероятно и да са и двете :)

Re: Ауди А6 1.8 турбо придърпва на гас след чип тунинг

Публикувано на: Съб Мар 24, 2012 12:47 pm
от bobolin4o
Ми за мен нещата са прости - искам да карам на тънка лайсна, карам кола 80-90 коня на газ.
Искам да ме залепя на седалката, карам кола 300+ коня на БЕНЗИН. Това второто още не съм го постигнал :lol:
Пък то българина все иска хем х** до края, хем душата в рая...

Re: Ауди А6 1.8 турбо придърпва на гас след чип тунинг

Публикувано на: Нед Мар 25, 2012 9:38 am
от bobigas
По газовата опитвах и с по богата смес и по бедна придърпването си остава , инжекторите са реин аз лично за първи път виждам такива.Те са стандартни и не се разпробиват. Опцията за прехвърляне на бензин в този диапазон не е задавана пробвах да я задам но при връщането на газ придърпва доста силно и се отказах. Според клиента на бензин автомобила няма абсолютно никакви проблеми и мощността му е около 190 к.с.

Re: Ауди А6 1.8 турбо придърпва на гас след чип тунинг

Публикувано на: Нед Мар 25, 2012 1:49 pm
от ivailoradoev
добреде само общи приказки не казваш при тия обороти дет придърпва какви времена държи нищо конкретно при тия мощности дет обявявате на бензин горивото трябва да емного в плюс ,ако е так на гас дали ще оспееш дая изгориш тая свръхмного гас или пък да имаш недостиг сподели нещо така нещо не става много ясно :shock: :shock: :shock:

Re: Ауди А6 1.8 турбо придърпва на гас след чип тунинг

Публикувано на: Нед Мар 25, 2012 6:42 pm
от ipivan
bobigas написа:По газовата опитвах и с по богата смес и по бедна придърпването си остава
Възможно е след чипосването бенз. инжектори да остават отворени постоянно и компа на газовата да не може да ги чете.Зенит няма функция за постоянно отворени инжектори.Трябва в движение да се гледа какво се случва! :idea:

Re: Ауди А6 1.8 турбо придърпва на гас след чип тунинг

Публикувано на: Нед Мар 25, 2012 7:43 pm
от ogromnii
добре де какво показва ламбдата под пълно натоварване - бедна или богата смес?

Re: Ауди А6 1.8 турбо придърпва на гас след чип тунинг

Публикувано на: Пон Мар 26, 2012 12:05 am
от ivanovbg
bobolin4o написа:Ми за мен нещата са прости - искам да карам на тънка лайсна, карам кола 80-90 коня на газ.
Искам да ме залепя на седалката, карам кола 300+ коня на БЕНЗИН. Това второто още не съм го постигнал :lol:
Пък то българина все иска хем х** до края, хем душата в рая...
Може пак по тънката лайсна да кара същата 300+коня и преправяйки я на газ да е с 270+ кончета вече. Пак ще му е на половин цена горивото и ще го лепи на седалката.

По темата - стоковите дюзи свършват при не повече от 180 коня. Така че колегата ipivan е прав според мен. Ако пък са сменяни дюзите и не се таванят сменяй и газовите с по големи и му вземи още толкова пари за чип на газ :lol:

Re: Ауди А6 1.8 турбо придърпва на гас след чип тунинг

Публикувано на: Пон Мар 26, 2012 8:00 am
от bobolin4o
ivanovbg написа:
bobolin4o написа:Ми за мен нещата са прости - искам да карам на тънка лайсна, карам кола 80-90 коня на газ.
Искам да ме залепя на седалката, карам кола 300+ коня на БЕНЗИН. Това второто още не съм го постигнал :lol:
Пък то българина все иска хем х** до края, хем душата в рая...
Може пак по тънката лайсна да кара същата 300+коня и преправяйки я на газ да е с 270+ кончета вече. Пак ще му е на половин цена горивото и ще го лепи на седалката.

По темата - стоковите дюзи свършват при не повече от 180 коня. Така че колегата ipivan е прав според мен. Ако пък са сменяни дюзите и не се таванят сменяй и газовите с по големи и му вземи още толкова пари за чип на газ :lol:
Посочи ми как точно ще стане тая, да имаш 300+ коня кола, дето ще работи нормално и ще гори 6-7 на 100 като не я настъпваш? Практиката ми е показала, че няма такова животно.
Съжалявам, че измествам темата, повече няма да се обаждам...
По темата - правите дву-режимен чип, стоков на газ, пипнат (зверски) на бензин и готово. Колегата ivanov го може.

Re: Ауди А6 1.8 турбо придърпва на гас след чип тунинг

Публикувано на: Пон Мар 26, 2012 9:10 pm
от ipivan
Според мен решението е над 4000-4500 оборота да минава на бензин.Освен това в програмата на Зенит в меню "експерт" има подменю "макс. мощтност на газ",може и там да се пробват различни варианти.

Re: Ауди А6 1.8 турбо придърпва на гас след чип тунинг

Публикувано на: Пон Мар 26, 2012 10:29 pm
от ivanovbg
bobolin4o написа:
ivanovbg написа: Посочи ми как точно ще стане тая, да имаш 300+ коня кола, дето ще работи нормално и ще гори 6-7 на 100 като не я настъпваш? Практиката ми е показала, че няма такова животно.
Обърни внимание на тук http://www.heed-auto.com/index.php?opti ... &Itemid=54 на Audi A4 1.8 Turbo Quattro и Mitsubishi Galant V6 Kompressor напълно нормални уличници са. За аудито се хвалеше приемчика че до морето не е вдигнало повече от 11/100 бензин.
Макар че реално погледнато при 100км/час никога не караш с 300 коня - 50 коня ти стигат и всичко зависи от часовия разход на горивото а не от максималната мощност на двигателя. Когато е кофти настроена в междинните режими е нормално да не работи добре и да харчи повече от необходимото. То и всички гледат максималната мощност при настройките май :lol: и не доизпипват нещата. В това отношение газаджиите бият всеки мапер :mrgreen:

Re: Ауди А6 1.8 турбо придърпва на гас след чип тунинг

Публикувано на: Вто Мар 27, 2012 6:59 am
от bobolin4o
Колега, погледнах ги и двете - НЯМАТ газова уредба :mrgreen:

Re: Ауди А6 1.8 турбо придърпва на гас след чип тунинг

Публикувано на: Вто Мар 27, 2012 7:21 am
от bobolin4o
ogromnii написа:добре де какво показва ламбдата под пълно натоварване - бедна или богата смес?
Ако по време на прекъсването показва бедна смес ламбдата, това не означава, че е бедна сместа... замисли се - бедна може да показва, защото няма горене, следователно има доста кислород в ауспоха.