Страница 1 от 1

iveco 35s12 2.3

Публикувано на: Чет Мар 22, 2012 9:57 pm
от KLESHTITE
Като го напече слънцето пали. Сутрин не ще пали и гасне като на иммо проверени дюзи сменена помпа ГНП на подкачващата е закачен манометър налягането е 5 бара датчик кол вал разпределителен вал регулатор датчик налягане на живи данни всичко изглежда ок

Re: iveco 35s12 2.3

Публикувано на: Чет Мар 22, 2012 11:19 pm
от Ilko
Блокирал ЕГР - отворен?

Re: iveco 35s12 2.3

Публикувано на: Пет Мар 23, 2012 6:42 am
от KLESHTITE
добре каква е логиката пробвам я на обяд пали пробвам я сутрин пали и гасне няма пушеци няма лоша работа

Re: iveco 35s12 2.3

Публикувано на: Пет Мар 23, 2012 7:31 am
от ivanovbg
Еми логиката е че не се е разсънила още машината. Черпи я едно двойно кафе и ... :mrgreen:

Въобще ли не пали сутрин или след 5-6 опита. За имобилайзера какво пише като я чете? Пробвай да му откачиш бобинката на имото за да си сигурен че не чете ключа и да видиш дали ще е същото на обяд. Възможно е и хлабави връзки и студени спойки по тоците някъде да те ебават, като напече купето слънцето и да си прави добър контакт. Те и контактните клеми не са им много свет.

Re: iveco 35s12 2.3

Публикувано на: Пет Мар 23, 2012 8:39 am
от sve25
Пробвай да откачиш гърнетата от изпускателния колектор ако може и я пробвай сутрин дали ще пали.

Re: iveco 35s12 2.3

Публикувано на: Пет Мар 23, 2012 6:34 pm
от presko79
Ilko написа:Блокирал ЕГР - отворен?
На мен ми се случва точно така,но без значение сутрин или вечер .Пали работи докато се задави и наи рано след час.

Re: iveco 35s12 2.3

Публикувано на: Пет Мар 23, 2012 6:58 pm
от dyaneff
Аз пък съм имал обратният случай, като я напече слънцето пали и гасне веднага. Оказа се контактният ключ като се стопли си губи контакта.

Re: iveco 35s12 2.3

Публикувано на: Пет Мар 23, 2012 8:55 pm
от KLESHTITE
сглобихме го да го сдаваме тои пък се оправи и пали всеки път

Re: iveco 35s12 2.3

Публикувано на: Пет Мар 23, 2012 9:06 pm
от rudoni
?????????????? някакви предположения?и тук при мен има едно дето го влачат на 50км и разни CrPS диагностират ,сменят и пак прекъсва,пали когато си иска и т.н..да нещо да се закача!

Re: iveco 35s12 2.3

Публикувано на: Пет Мар 23, 2012 9:16 pm
от KLESHTITE
от топлото не е единствената грешка която даваше беше ЕГР защото не беше закачен дебитомера единствено си мисля че може заради дебитомера да се ебаваше като го закачихме и пали всеки път

Re: iveco 35s12 2.3

Публикувано на: Пет Мар 23, 2012 9:21 pm
от rudoni
ОК! ще внимавам!

Re: iveco 35s12 2.3

Публикувано на: Пет Мар 23, 2012 9:25 pm
от KLESHTITE
друго което се сещам че като чукнех по капака на ГНП то палеше по добре но като сменихме помпата и не се оправи и реших че не е от нея но може и там да е бил проблема