Страница 2 от 2

Re: Zafira A 2.0 Di X20DTL

Публикувано на: Сря Мар 21, 2012 11:01 pm
от cougar
rangel1 написа:
DK1 написа:Здравейте колеги,
за въпросната Зафира днес ми скъса нервите.Влиза в сервизен режим и записва грешка 0400 Рециркулация на отработени газове:Отклонение при регулиране.
Всичко съм проверил:вакууми,клапани,всмукателната система е изчистена,всичко работи правилно но влиза в сервизен режим,и ми направи впечатление че когато я форсирам известно време и когато върна газта и поработи малко на празен ход тогава влиза в сервизния режим

Колеги моля помагайте с каквото можете !!!

Поздрави
Доколкото разбрах тук пише че са проверени вакумите а се оказва проблема в сервото :?:
А до колкото съм запознат проверките по вакумите се извършва с вакуммер и ако беше проверено както трябва :idea:
А относно как се проверява просто закачи вакуммера на изхода на помпата и следи колко бързо и до кви нива се движи вакума като включваш и изключваш консуматорите (а стойностите са конкретни за всяка система но в повечето случай нещата са близки )
е май са проверявани маркучите само дали са здрави, ако беше мерено с вакуммер щеше да лъсне проблема , а с вакуммера лесно се хваща къде бяга вакума като се елиминират един по един маркучите, но всеки тества по-различен начин

Re: Zafira A 2.0 Di X20DTL

Публикувано на: Сря Мар 21, 2012 11:11 pm
от galin
Ако е пукната мембраната на сервото няма ли спирачките му да са твърди? Имал съм подобен случай и проблема беше в клапана, като го размених с клапана на вихровите клапи и всичко заспа.

Re: Zafira A 2.0 Di X20DTL

Публикувано на: Чет Мар 22, 2012 8:09 am
от DK1
Всички маркучета са здрави,вакуум помпата я смених с 2 други за да съм сигурен,ел.клапанчетата на ЕГР и клапите също ги смених с други за проба,а за пробата с вакууммер се сетих чак след като смъкнах сервото,а за педала на спирачките спорен мен беше малко твърд.Сега ще търся серво и ще пиша

Поздрави и хубав ден!

Re: Zafira A 2.0 Di X20DTL

Публикувано на: Чет Мар 22, 2012 8:14 am
от DK1
KLESHTITE написа:затапи сервото това е наи лесно
Вече го направих и беше наред(не влизаше в сервиз) след това открих един спукан маркуч от помпата към сервото,но след като го смених пак същия та........

Re: Zafira A 2.0 Di X20DTL

Публикувано на: Чет Мар 22, 2012 9:02 am
от DK1
Корпуса на сервоапарата е сцепен :lol: Благодаря на всички за помощта

Re: Zafira A 2.0 Di X20DTL

Публикувано на: Нед Мар 25, 2012 11:30 pm
от delio
Да бъдеш сигурен какво правиш проверяваш с вакуммер задължително
без вакуммер не знаеш какво се случва