Страница 1 от 1

Seat Ibiza

Публикувано на: Пон Фев 20, 2012 2:03 am
от stefantinkov
Колата е 2000г. 1.4 8v AKK двигател. Има проблем работата на мотора , но при опит за диагностика с VCDS не се свързвам с нито един контролер. При тест на порта изписва:
Status: Questionable
K1: SHORT TO GROUND
K2: OK
CAN: Not Ready

Проверен е кабела от DLC до таблото, както и кабелите от таблото до ECM. Здрави са и нямат късо към + или -.
Същата кола преди време е закачана със същия компютър и кабел.
Дайте идеи от какво може да се получава това.

Re: Seat Ibiza

Публикувано на: Пон Фев 20, 2012 8:02 am
от traqnsavov
не на "КАН" тези интерфейси не работят с "КАН" само с протокола KWP2000

Re: Seat Ibiza

Публикувано на: Пон Фев 20, 2012 8:26 am
от ivanovbg
Пробвай да изключиш модулите и провери за късо към маса. Аербег,централно, двг....
Ясно е че имаш късо на к линията. Може и някой от модулите да е.

Re: Seat Ibiza

Публикувано на: Пон Фев 20, 2012 9:59 am
от PowerGuy
Укъсена е К линията на интерфейса пише си го съвсем ясно.
Status: Questionable
K1: SHORT TO GROUND

Оправете си кабела и тогава тествайте.

Re: Seat Ibiza

Публикувано на: Пон Фев 20, 2012 11:43 am
от bobolin4o
Наскоро монтирано ново авторадио? 8)

Re: Seat Ibiza

Публикувано на: Пон Фев 20, 2012 2:52 pm
от stefantinkov
В събота ще ми докарат колата отново и ще проверя всичките ви предложения. Относно радиото - то е фабрично и е в общ модул с климатроника (големия дисплей). Точно тези Сеат-и имат проблем с тези модули - включват се когато си искат и ще пробвам първо него да изключа.

Мерси за съветите!

Re: Seat Ibiza

Публикувано на: Пон Фев 20, 2012 6:40 pm
от PowerGuy
Закачи кабела на каква да е кола с OBD и дай тест на интерфейса, всичко ще ти се изясни.

Re: Seat Ibiza

Публикувано на: Пон Фев 20, 2012 8:08 pm
от stefantinkov
Точно след Seat-а закачих един Golf със същия кабел. При тест на интерфейса всичко беше OK и се свърза с всички контролери. :arrow: кабел - ОК

Re: Seat Ibiza

Публикувано на: Пон Фев 20, 2012 8:37 pm
от KLESHTITE
табло

Re: Seat Ibiza

Публикувано на: Нед Фев 26, 2012 10:01 pm
от stefantinkov
В крайна сметка се оказа, че проблема идва от радиото и че то окъсява К линията. След изолирането на 3ти пин на евро буксата всичко е ОК 8)

Благодаря на всички колеги!