Страница 1 от 1

EASYJET инжектори

Публикувано на: Вто Фев 07, 2012 7:37 pm
от joroboichev
Колеги!Някой заменял ли е оригиналните инжектори на EASYJET с някакви други обикновенна Rail Apache рейка например .С какво съпротивление трябва да са бобинките и отворите на дюзичките как се приравняват кям оригиналните JET18 например освен опитно разбира се ?

Re: EASYJET инжектори

Публикувано на: Вто Фев 07, 2012 8:10 pm
от ipivan
Не съм ги сменял по въпросния начин.
На ГИ BRC съм слагал Valtek(колата беше на автокъща :lol: ),заработи нормално.
Така че измери с какво съпротивление са оригиналните и ще прецениш,а размера на дюзите според мощността на автомобила.Мисля че ще стане.

Re: EASYJET инжектори

Публикувано на: Сря Фев 08, 2012 1:23 pm
от joroboichev
Незнам.......оригиналните инжектори са с по голям ход на буталото и имат голям дебит,може би все някой е експериментирал?

Re: EASYJET инжектори

Публикувано на: Сря Фев 08, 2012 2:45 pm
от ipivan
Дебита,при едно и също време за отваряне зависи от:
1.Отвора на дюзите.
2.Налягането на газта.
3.Хода на буталото.
Винаги поне едно от тези трите може да се регулира.
Освен това може да се променят коефициентите в програмата. :idea:

Re: EASYJET инжектори

Публикувано на: Сря Фев 08, 2012 3:02 pm
от bobolin4o
joroboichev написа:Незнам.......оригиналните инжектори са с по голям ход на буталото и имат голям дебит,може би все някой е експериментирал?
+1, налягането след редуктора е доста по-слабо на тая система - по спомени около 0,5-0,8 бара
Какъв е проблемът да се смени издънения инжектор?

Re: EASYJET инжектори

Публикувано на: Сря Фев 08, 2012 3:13 pm
от joroboichev
Ами проблема е че не е само един инжектор.А съпротижлението е около 18 ома

Re: EASYJET инжектори

Публикувано на: Сря Фев 08, 2012 3:17 pm
от bobolin4o
Сменяй наред, с тия валтеци и рейл ще береш ядове.
Най-малкото, съпротивление на намотката няма над 3 ома - съответно 5 пъти по-голям ток през транзисторчетата