Страница 1 от 2

Отново Vektra X20 DTH

Публикувано на: Пон Фев 06, 2012 11:00 pm
от dexter
Здравейте ще обясня с подробности : Оpel vektra 2000 X20DTH - естественно проблема;НЕ ПАЛИ :mrgreen: на диагностика с op-com; НИКАКВИ ГРЕШЧИЦИ :shock: ,// живи данни;- всичко работи чете си обороти обороти на помпа температури , време на впръскване предварение- в граници всичко, //връзки по буксите -прегледани, //бушони -прегледани, //нафта до помпата -има. горивно трасе- прегледано//напрежение на акумулатора при живи данни-12,4 volt. // ДЪРПАНЕ С ВЪЖЕ ПРИ 3000rpm. в продължение на 3 км. - не се обажда въобще , с развита капачка на резервоара че да не прай вакуум// Въпросите ми са 3 ; 1- имобилайзера на живи данни си раазпознава и 2-та ключа, грешки няма на статус дава- IMMO SIGNAL -RECIVED // IMMO STATUS- AGTIVE :shock: викам клиент с работещ автомобил X20 DTH -- закачам - immo satatus-inactive, immo signal- not recived :shock: :shock: викам друг приятел с работеща вектра X20DTH живи данни- immo status-active; immo signal recived :shock: :shock: :oops: Как трябва да е ??? :?: 2 - възможно ли е да се е прецакал някой от клапаните на помпата и да не го дава на диагностика?? и 3 - ако пропускам нещо , освен компресията и зацепването ....какво е , щот клиента иска да я кара в OPEL . В ИММОТО НЯМА ЗАПАМЕТЕНИ НИКАКВИ ГРЕШКИ , В ДВИГАТЕЛЯ НИКАКВИ.??? :shock: :?: :oops:

Re: Отново Vektra X20 DTH

Публикувано на: Пон Фев 06, 2012 11:06 pm
от venelek
Най вероятно помпата(електрониката) е изгърмяла.Ако можеш прочети я и много неща ще се изяснят.

Re: Отново Vektra X20 DTH

Публикувано на: Вто Фев 07, 2012 12:29 am
от dexter
Най вероятно електрониката работи а изпълнителните устройства-?? . На диагностика дава информация за обороти на помпата, време на впръскване на гориво и количество в милгр. на цикъл. Според мен значи чете , а и съм имал помпи които са били за ремонт дава все някаква грешчица- p1630 /p1631 /p1650/p1651/p1660 или дава CAN ERROR . Понеже помпи не правя няма как да кажа на клиента със 100% сигурност дали е така?? Имал съм случаи когато " велики майстори" са сменяли филтри и са горили помпи, или са сменяли филтри - колите не палят -- грешки няма и след дърпане с километри нафта се подкачва и колите работят без проблем. ТаЯя кола --НЕ :shock:има ли начин с op-com да се влвезе в "diezel pump" , такава опция май не намирам , само в живи данни на engine се наблюдава?

Re: Отново Vektra X20 DTH

Публикувано на: Вто Фев 07, 2012 7:28 am
от mitko
Много пъти ми се е случвало това да няма код за неизправност а помпата да е дала богу дух :lol:

best regards

Re: Отново Vektra X20 DTH

Публикувано на: Вто Фев 07, 2012 7:59 am
от rudoni
питай собственика дали я е оставял за малко без нафта и дали се е мъчил да я пали!ако остане с въздушна възглавница помпата изгаря транзисторът на клапана и няма палене!няма и грешка!диагностика се прави директно на помпата!

Re: Отново Vektra X20 DTH

Публикувано на: Вто Фев 07, 2012 8:07 am
от KLESHTITE
отвори капачето на блокчето и виж транзистора отлепя му се едното краче

Re: Отново Vektra X20 DTH

Публикувано на: Вто Фев 07, 2012 8:34 am
от rudoni
имам програмите за четене директно на тези помпи!който иска - на мейл! тук немога да кача ZIР-a !

Re: Отново Vektra X20 DTH

Публикувано на: Вто Фев 07, 2012 8:50 am
от presko79
mitko написа:Много пъти ми се е случвало това да няма код за неизправност а помпата да е дала богу дух :lol:

best regards
Подкрепям,имал сьм поне 5 случая такива.

Re: Отново Vektra X20 DTH

Публикувано на: Вто Фев 07, 2012 9:57 am
от NASKO12234
presko79 написа:
mitko написа:Много пъти ми се е случвало това да няма код за неизправност а помпата да е дала богу дух :lol:

best regards
Подкрепям,имал сьм поне 5 случая такива.
Само!!!??? :lol:

Re: Отново Vektra X20 DTH

Публикувано на: Вто Фев 07, 2012 11:59 am
от dexter
Колегата ми рови 3 такива помпи и все дърво, после като ги осере и ги праща при Митко във В.Търново, аз директно ги пращам там . Обаче не е зле да прочета по няккъв начин помпата ...клиента, сега му обясних той ентусиаст- "А дай да я отворим ":mrgreen: Ще питам колегата rudoni за тва четене на помпата?

Re: Отново Vektra X20 DTH

Публикувано на: Вто Фев 07, 2012 2:57 pm
от rangel1
Колега опкома идеално ги чете помпите има опция дизелпумп само че се закаш дирекно за помпата.Просто свързваш 7 на помпа с 16 адаптер и даваш+ на тях и 6 помпа с 4,5 адаптер -,а 9помпа с 7 адаптер и си готов :idea:
Междо другото софта на руснака не работи винаги но оп кома винаги е хващал щом блока осигорява к линия
Но ако наистина е гръмнал КОНДЕНЗАТОРА (майтапя се)то може и директно пак да няма грешки.Просто транзистора е индуктивен полевак и зависи как ще се издъни,ако не се засегне гейта подобаващо няма как компира да разбере че му куца крайната каскада на клапана........................................................................
Просто осцилоскоп на масовата жица и за миг си готов с яснотата на проблема :idea:

Re: Отново Vektra X20 DTH

Публикувано на: Вто Фев 07, 2012 6:10 pm
от venelek
dexter написа: Обаче не е зле да прочета по няккъв начин помпата ...
Преди доста време бях качил това viewtopic.php?f=27&t=2424 ,предполагам имаш к-л адаптер

Re: Отново Vektra X20 DTH

Публикувано на: Вто Фев 07, 2012 8:37 pm
от galin
Имал съм такъв случай с E46 2.0тди. Всичко четеше и е наред и няма грешки. След смяна на електрониката защото нямаше как цялата помпа поради причина че не можахме да свалим капака на клапаните заради спекла дюза :lol: и тръгна.

Помпата е същата пак VP44

Re: Отново Vektra X20 DTH

Публикувано на: Вто Фев 07, 2012 8:42 pm
от rudoni
след поста на venelek , аз няма как повече да помогна!и аз ползвам тази програма!работи!

Re: Отново Vektra X20 DTH

Публикувано на: Вто Фев 07, 2012 11:01 pm
от dexter
свалих програмката на колегата wenelek , иска ми парола ?????