BMW X5 D 2001г 184hp не пали
BMW X5 D 2001г 184hp не пали
Колеги, колата е 3.0d 184 кс и дойде при мен не палеща. Налягането в рейката е 0 бара, а ниското е 3.8 бара. С малко спрей в колектора запали и след това започна да си пали, но с няколко секунди въртене. Човека каза, че си е така.Оказа се , че тече маркуча на входящата нафта към помпата за високо налягане- оправих го , но нищо не се подобри. На живи данни при работещ двигател налягането в рейката варира доста(от 240 до към 330 бара), но няма клатене на обороти. След няколко часа престой отново спря да пали и със спрей едвам вдигна 10ина бара за момент. Свалих регулатора на помпата и тефлоновата втулка беше видимо доста зле. Взех друг втора употреба, само че от една година по-стар двигател и е без цедка(на такова ми прилича) отпред. Пак не вдига налягане. Какво да я правя?
-
- Мнения: 13
- Регистриран на: Чет Ное 03, 2011 10:38 pm
- Местоположение: София
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 42
- Регистриран на: Чет Апр 07, 2011 11:01 pm
- Местоположение: София
Re: BMW X5 D 2001г 184hp не пали
Според мен проблемът по-скоро е или в датчика за налягането на рейл-а, или самия регулатор на налягането. За регулаторите има и ремонтни комплекти с уплътнения.pbpentchev написа:дюзи
Re: BMW X5 D 2001г 184hp не пали
Клапънрегулатора за подържане на налягането в рейла, налягането не трябва да играе с повече от 10-15 бара, слагай нов.
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459
Re: BMW X5 D 2001г 184hp не пали
Утре ще ви кажа. А къде мога да намеря ремонтен комплект за регулаторен и за помпата за високо?
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 2273
- Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
- Местоположение: София
- Обратна връзка:
Re: BMW X5 D 2001г 184hp не пали
Елементарната проверка като не пали, а имаш ниско налягане е следната:Откачаш маркучето за връщащата от дюзите и от рейката към резервоара.На стартер не трябва да потича. Ако тече от рейката - клапан, ако тече от маркучето - дюза и ги гледаш една по една, ако не тече и продължава да няма налягане - помпа
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
Re: BMW X5 D 2001г 184hp не пали
При стартер дюзите нямат никаква обратна нафта, а от помпата към рейката с манометър налягането е 3.5 бара. Обратната нафта от помпата тече, още при контакт.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 350
- Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
- Местоположение: Варна
Re: BMW X5 D 2001г 184hp не пали
0 налягане, ха то има пружина която без захранване клапана подържа 100 атмосфери, магнитната сила увеличава налягането не го намаля...
Това ако е на бош системата, ако е денсо не знам дали чоже да подържа 0 налягане...
Понеже някой може да си помисли че съм си го измислил това, прилагам съответното нагледно доказателство..
http://prikachi.com/images.php?images/380/4289380T.jpg
Това ако е на бош системата, ако е денсо не знам дали чоже да подържа 0 налягане...
Понеже някой може да си помисли че съм си го измислил това, прилагам съответното нагледно доказателство..
http://prikachi.com/images.php?images/380/4289380T.jpg
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Re: BMW X5 D 2001г 184hp не пали
Ох, сори колеги, проблема одавна е решен- нова помпа.