Fiat Scudo 2.0JTD

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
venelek
КОЛЕГА
Мнения: 535
Регистриран на: Вто Яну 30, 2007 5:20 pm
Местоположение: Исперих

Fiat Scudo 2.0JTD

Мнение от venelek »

Здравейте.
Колата е със система EDC15 C2.
На празен ход няма никакви проблеми.Непосредствене след потегляне светва чека,забива грешка с някоя от дюзите и след малко гасне.Грешките са някоя от 201,202,203,204 свръхток High-Side.На актуални стойности,напрежение на кондензатора банка 2 постоянно е 69,8 волта,независимо дали колата е само на контакт или празен ход,или я форсирам.Напрежение на кондензатора банка 1 на празен ход е 78волта и след изгсяне постепенно си пада.
В буксите на дюзите няма проблем,а между тях и компа няма други букси.
Съмнявам се в проблемен комп,но искам да чуя вашите мнения,че за пръв път ми се случва подобно нещо.
Не е важно да решиш 100 задачи по един и същ начин, важно е да решиш 1 задача по 100 различни начина!
Ilko
КОЛЕГА
Мнения: 247
Регистриран на: Съб Окт 17, 2009 10:33 pm
Местоположение: Монтана

Re: Fiat Scudo 2.0JTD

Мнение от Ilko »

Не че не е възможно да е комп., но повече ми прилича на протрити кабели някъде.
Публикувай отговор