Страница 1 от 2

Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Публикувано на: Сря Ное 23, 2011 9:45 am
от dyaneff
Може ли да се тества МБ Спринтер 313 ЦДИ с Мулти диаг , като примерно вместо мултиплексор се мести 7 краче от обд буксата на Мултидиага по крачетата на 14 пиновата букса за съответният модул.

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Публикувано на: Нед Ное 27, 2011 4:56 pm
от milennyc
Не всичко е на 7-мо краче за да го местиш ...... като имаш мулти диаг ти трябва само преходник опроводен :)

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Публикувано на: Нед Ное 27, 2011 7:25 pm
от ditex
Продават се много удобни за целта разпределителни кутии за MB Sprinter. От едната страна е с 14 краков спринтерски куплунг а от другата страна е пластмасова кутия с 14 броя жеснки банан букси.

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Публикувано на: Пон Ное 28, 2011 9:05 am
от dyaneff
Питах склад66 за тяхния опроводен преходник (обд16 женски към 14 пинов мъжки) и ми казаха, че не става, защото ми трябва мултиплексор. На 14 краковата букса освен 1,2,3 и 5 извод на всички останали пише К линия за диагностика на ....... ( съответния модул ).
Затова ми беше питането ако местя 7 извод от обд по крачетата на 14 пиновата букса , ще мога ли да го прочета спринтер съответно vw lt.

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Публикувано на: Пон Ное 28, 2011 3:06 pm
от ditex
Не сте ме разбрали правилно или аз не съм се изразил ясно. Не съм имал в предвид евтините китайски преходници които нямат изведени всички крака на 14 краковия куплунг, и които са подходящи само за двигател. Става дума за разпределителна кутия, от едната страна е с 14 краков спринтерски куплунг а от другата страна е пластмасова кутия с 14 броя жеснки банан букси. Така също е нужен и един универсален кабел жеснко ОБД2 към 4 мъжки банана и с него можете да обхождате на абсолютно всички коли старите букси.

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Публикувано на: Пон Ное 28, 2011 3:10 pm
от milennyc
И аз ти обяснявам пак..... не всичко е на 7-мо краче на Диага :lol: . А ако 14 пиновата е опроводен като хората не ти трябва мултиплексор 8). Аз така имах проблем с 38 пиновата понеже е опроводен само с 3 кабела +, - и К линия. Купих си мъжко ОБД опроводено със 16 кабела после по схема..... 16 то 38 пин си запоих всички 16 кабелчета и хоп имаш мултиплексор :).

Изображение

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Публикувано на: Пон Ное 28, 2011 11:29 pm
от dyaneff
Добре ама каква е схема за 14 краков към еобд

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Публикувано на: Пет Дек 02, 2011 11:44 pm
от ditex
dyaneff написа:Добре ама каква е схема за 14 краков към еобд
За да се ползва 14 краков към еобд както са ви казали от склада е нужен мултиплексор. За да се избегне нуждата от такъв електроннен или механичен превключвател трябва да се използва универсален кабел жеснко ОБД2 към 4 мъжки банана и с него може да се обхожда абсолютно всички коли със старите букси.

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Публикувано на: Нед Дек 18, 2011 11:41 pm
от tnikolov
Малко в темата на колегата, ама .....
1. В комплекта има един 16 obd2m към 16 obd2f - какво върши?
2. "Така също е нужен и един универсален кабел женско ОБД2 към 4 мъжки банана и с него можете да обхождате на абсолютно всички коли старите букси" - Като се има в предвид че Мултидиага е с мултиплексор и търси различните системи на различни крачета , кои точно от 16-те се ползват? Плюса и минуса са ясни, кои ще са К и L?

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Публикувано на: Пон Дек 19, 2011 7:23 am
от milennyc
tnikolov написа:Малко в темата на колегата, ама .....
1. В комплекта има един 16 obd2m към 16 obd2f - какво върши?
2. "Така също е нужен и един универсален кабел женско ОБД2 към 4 мъжки банана и с него можете да обхождате на абсолютно всички коли старите букси" - Като се има в предвид че Мултидиага е с мултиплексор и търси различните системи на различни крачета , кои точно от 16-те се ползват? Плюса и минуса са ясни, кои ще са К и L?
:lol: :lol: :lol:
по 1
Пежо
по 2
Ако не става с акъл става с четене.

Изображение

За 38 пиновата съм показал по горе
ditex написа:
dyaneff написа:Добре ама каква е схема за 14 краков към еобд
За да се ползва 14 краков към еобд както са ви казали от склада е нужен мултиплексор. За да се избегне нуждата от такъв електроннен или механичен превключвател трябва да се използва универсален кабел жеснко ОБД2 към 4 мъжки банана и с него може да се обхожда абсолютно всички коли със старите букси.
Не е нужен мултиплексор нито банани нито портокали :mrgreen: Всеки колега може да си спои 16 жички и има мултиплексор 8) :lol:

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Публикувано на: Пон Дек 19, 2011 11:34 am
от dyaneff
За да работя с 14 пиновата букса може ли да използвам таблицата от 38 пиновата букса в часта и касаеща обд2 женска букса. Тоест да заместя в схемата на 38 пиновата дясната страна с 14 пиновата букса. :idea:

Ако някой разбере какво питах и ми отговори, цена няма да има.

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Публикувано на: Пон Дек 19, 2011 1:21 pm
от milennyc
dyaneff написа:За да работя с 14 пиновата букса може ли да използвам таблицата от 38 пиновата букса в часта и касаеща обд2 женска букса. Тоест да заместя в схемата на 38 пиновата дясната страна с 14 пиновата букса. :idea:

Ако някой разбере какво питах и ми отговори, цена няма да има.
Може колега нали това казах......

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Публикувано на: Пон Дек 19, 2011 3:52 pm
от dyaneff
Това исках да чуя. Благодаря.

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Публикувано на: Вто Дек 20, 2011 11:12 pm
от tnikolov
Идва клиент, ти вадиш хапаратурата, мушкаш удължението с шестнадесетте кабелчета, клякаш до колата и почваш да твориш като караш по памет, или ходиш сегиз тогиз до лаптопа да сверяваш къде какво вкарваш. Ако не объркаш нещо, добре, но ако да, се почват едни рокади, докато накрая прецакаш интерфейса. По добре ако знаете читав вариант за кабели споделете.
И в този ред на мисли какво ви е мнението за това: http://www.autoobd2.co.uk/wholesale/cab ... -1297.html

Re: Multi-Di@g Access J2534 Pass-Thru и Спринтер

Публикувано на: Чет Дек 22, 2011 12:05 pm
от milennyc
tnikolov написа:Идва клиент, ти вадиш хапаратурата, мушкаш удължението с шестнадесетте кабелчета, клякаш до колата и почваш да твориш като караш по памет, или ходиш сегиз тогиз до лаптопа да сверяваш къде какво вкарваш. Ако не объркаш нещо, добре, но ако да, се почват едни рокади, докато накрая прецакаш интерфейса. По добре ако знаете читав вариант за кабели споделете.
И в този ред на мисли какво ви е мнението за това: http://www.autoobd2.co.uk/wholesale/cab ... -1297.html
Колега хубаво е да смениш занаята май :lol: ако от всичко това което обясних не разбра че се прави преходник който е веднъж за винаги готов и функционален ..... "тогиз могиз, хапаратура......" :mrgreen: Имаше колега който казваше "Инструмената в рацете на невежа е парче желязо" :lol: :lol: :roll: