Страница 1 от 1

Мерцедес Вито-трудно палене

Публикувано на: Сря Окт 12, 2011 6:29 pm
от vanelino11
Буса е Вито 113 2.0 бензин,99г.

Проблема е,че не държи налягане на бензина в рейката,след престой от няколко часа върти докато качи бензин и тогава пали.
Проверени са регулатора-не пуска от там,инжекторите-и те не течат.Остава да се връща бензина през бензиновата помпа.Дават му след половин час да държи минимум 2.5 bara,закачам манометъра след 30 минути е 0.Досега му смених 2 бензинови помпи,караха всяка по 5-6 месеца.Вчера му сложих трета но тя пък още на следващия ден не държеше налягане.Помпите е ясно че са некви ментаци-клиента реши че е по-добре да слага през няколко месеца от тях.Избора си е негов.Оригиналната я дават заедно с кошницата 1300 лв.Въпроса ми е,имал ли е някой подобни ядове.

Re: Мерцедес Вито-трудно палене

Публикувано на: Сря Окт 12, 2011 8:36 pm
от galin
Що не му сложиш един невъзвратен клапан като на дизелите малко след помпата и да си решиш проблема.

Re: Мерцедес Вито-трудно палене

Публикувано на: Сря Окт 12, 2011 9:03 pm
от ivanovbg
Предполагам че не ти е обезвъздушена системата.Инжекторите остават пълни с въздух и затова върти.Иначе коя и да е помпа за секунда трябва да си качи налягането ако е само бензин.Обезвъздуши го хубаво а не да разчиташ на връщащия и провери като дадеш на контакт дали тръгва помпата без да въртиш.

Re: Мерцедес Вито-трудно палене

Публикувано на: Сря Окт 12, 2011 9:07 pm
от vanelino11
ivanovbg написа:Предполагам че не ти е обезвъздушена системата.Инжекторите остават пълни с въздух и затова върти.Иначе коя и да е помпа за секунда трябва да си качи налягането ако е само бензин.Обезвъздуши го хубаво а не да разчиташ на връщащия и провери като дадеш на контакт дали тръгва помпата без да въртиш.
Има и газов инжекцион,а на контакт не тръгва забравих да спомена.

Re: Мерцедес Вито-трудно палене

Публикувано на: Сря Окт 12, 2011 9:13 pm
от ivanovbg
Предполагам че я спира помпата на газ с всички вредни ефекти :lol:
Бензина кипва и я изпразва.

Re: Мерцедес Вито-трудно палене

Публикувано на: Чет Окт 13, 2011 7:23 am
от rockton
ivanovbg написа:Предполагам че я спира помпата на газ с всички вредни ефекти :lol:
Бензина кипва и я изпразва.
-Точно казано!
-Със едно А-4 имах подобен проблем, инжекторите до такава степен бяха спекли че при първи студен старт сутрин, не искаха да отворят, а помпата не задържаше налягането дори и за минута след изкл на двг. то падаше на 0-бара, в рейката-беше изключена и помпата през газовата! Клиента не искаше нова помпа, защото газовия инжекцион имаше опция палене на газ. При тази бензинова горивна система "Simos-2" помпата се включва едва при развъртане на стартер, но вдигаше налягане в системата за около 3-4 секунди(малко бавно) и през това време не палеше докато не достигне 3.2бара!
-Проблема решен с таймер реле с удължено време на 10сек.твърдо и постоянно работеща помпа на бензин, както и чистене на дюзи! Инструктиран беше след контакт да брои до 5 и тогава да пали на бензин :mrgreen: :mrgreen: .. Така е когато не му се даваха пари за нова помпа :mrgreen: Уж щеше да продава колата но така и си остана вече втора година работо мизерната помпа, клапана и не държи но създава налягане и дебит, още не е умряла :mrgreen:

Re: Мерцедес Вито-трудно палене

Публикувано на: Нед Окт 16, 2011 9:17 pm
от MKuzev
Колега, не разбрах като загасиш мотора налягането веднага ли пада до нула, или постепенно и след половин час е нула? Имах подобен проблем с Пасат 1.8 ADR - налягане при раб. двг перфектно, гасиш и до 2 секунди пада до нула. Беше напукан маркуча от помпата до капака на сондата (кошницата). Същото се получава и ако се сложи обикновен горивен маркуч там - отвън не е бензиноустойчив.

Re: Мерцедес Вито-трудно палене

Публикувано на: Нед Окт 16, 2011 9:29 pm
от vanelino11
Маркучите са проверени,сменени са с бензиноустойчиви.Налягането пада на 0 след около 30 мин.

Re: Мерцедес Вито-трудно палене

Публикувано на: Пон Окт 17, 2011 4:22 pm
от gt40
Номера с време реле съм го правил на Вектра А C20NE. И там помпата е след сигнал датчик хол. Време релето на 5 сек захранва помпата при контакт и проблема с 'италянската' помпа се реши. Колата беше с газова, но помпата беше постоянно работаеща.