Страница 1 от 1

Toyota RAV4 D-4D 2000 трудно пали като загрее

Публикувано на: Чет Мар 03, 2011 9:38 am
от YuliGeorgiev
Здравейте,и честит национален празник на всички колеги.
А сега по темата:
КТС-а казва че колата кат загрее прави докъм 170 атм. на стартер налягане в рейката и съответно няма палене.Корекциите на горивата на цилиндрите са както следва:
1- 6 куб.
2-10 куб
3-10 куб
4-10 куб
И всеки би си помислил дюза(поне аз така си помислих).Поръчваме,чакаме,плащаме(881лв) слагамне на колата и ГРЕДА.Колата е същата:пак не пали кат загрее но корекциите станаха по 10 куб на всеки цилиндър.Сваляме отново всички дюзи гледам ги и тази дет най много разтоварва се сменя с новата,но колата пак трудно качва налягане и то пак докъм 170/180 атм.Доста ми е сложно да взема 4 нови дюзи за експеримента та въпроса ми е може ли да е от помпата(някой клапан да задържа налягането на тези атмосфери,щото от опит знам че скапан регулатор държи само до 90).
Помагайте.

Re: Toyota RAV4 D-4D 2000 трудно пали като загрее

Публикувано на: Чет Мар 03, 2011 10:27 am
от rumensr
А стартера ка върти?
Имах трудно палещ D-4D,и се оказа бавно въртящ стартер.

Re: Toyota RAV4 D-4D 2000 трудно пали като загрее

Публикувано на: Чет Мар 03, 2011 11:38 am
от ivanovbg
Пробвай една по една да запушваш дюзите със сачмичка да видиш дали ще се вдигне.

Re: Toyota RAV4 D-4D 2000 трудно пали като загрее

Публикувано на: Чет Мар 03, 2011 12:47 pm
от YuliGeorgiev
ivanovbg написа:Пробвай една по една да запушваш дюзите със сачмичка да видиш дали ще се вдигне.
Между конуса на тръбичката и дюзата ли да я сложа?
А стартера върти перфектно.

Re: Toyota RAV4 D-4D 2000 трудно пали като загрее

Публикувано на: Чет Мар 03, 2011 12:49 pm
от ivanovbg
Да,да се запуши подаващото към дюзата.На 3 цилиндъра си палят без проблем.

Re: Toyota RAV4 D-4D 2000 трудно пали като загрее

Публикувано на: Чет Мар 03, 2011 1:01 pm
от delio
може да закачиш стенд за проверка на обратното гориво и да гледаш в момент на палене коя дюза връща най-много и губи налягане

Re: Toyota RAV4 D-4D 2000 трудно пали като загрее

Публикувано на: Чет Мар 03, 2011 1:12 pm
от YuliGeorgiev
delio написа:може да закачиш стенд за проверка на обратното гориво и да гледаш в момент на палене коя дюза връща най-много и губи налягане
На тойотата не става с излишно гориво толкоз лесно все пак дюзите са под капак клапани и излишното излиза през метална тръба от главата.
И все пак сложих новата дюза на всеки един цилиндър ,тоест всяка една съм я подменил но ефекта е съшия- като загрере не пали.

Re: Toyota RAV4 D-4D 2000 трудно пали като загрее

Публикувано на: Чет Мар 03, 2011 2:44 pm
от ivanovbg
Вържи се с осцилоскоп на датчика на налягане-ако го къдри като работи-помпа.А какво стана с запушването?имаше ли ефект?

Re: Toyota RAV4 D-4D 2000 трудно пали като загрее

Публикувано на: Пет Мар 04, 2011 8:14 am
от delio
ако можеш да видиш дали вдига налягане в момента на въртене щ еможеш да се ориентираш аз ги гледам през ктс и става но може да има проблем с помпа важно е да видиш налягането

Re: Toyota RAV4 D-4D 2000 трудно пали като загрее

Публикувано на: Пет Мар 04, 2011 8:31 am
от ivanovbg
YuliGeorgiev е казал колко е 170бара-аха да запали.През скенера се се вижда това накъдряне,много са бавни данните.Все едно на алтернатор да видиш че е изгорял диод на една от фазите с цифров мултицет.Между другото налягането точно така се мени като се е скапал някой елемент в помпата-нали са 3елемента-все едно я няма едната фаза.Ако е гладко напрежението може и въздух отнякъде да влиза като загрее нафтата или има някакво запушване по тръбопровода,но предполагам колегата го е проверил.На д4д идеята да се запушат дюзите е че понякога текват отдолу дюзине не през обратното и няма как да го видиш.

Re: Toyota RAV4 D-4D 2000 трудно пали като загрее

Публикувано на: Нед Мар 06, 2011 6:57 pm
от ifidik
както един колега ти загатна.смятам,че е от стартера.