Не зная дали въпроса ми е за този раздел.
За две седмици дойдоха три коли на метан със заводски уредби.
Става въпрос за Ситроен Берлинго,Опел Комбо и Фолксваген Туран.
На Берлингото и на Опела уредбите са Ланди Ренцо,на Турана не обърнах внимание каква е.
Въпроса ми е дали може да се тестват газовите инжекциони и от къде става това?
Аз нямам никаква информация по въпроса.
На Фолксвагена в сервиза на Фолксфаген са му казали че проблема е в изпаритела и са му искали 4000лв. да сменят изпаритела.Аз за около 2000лв. мога да му сложа нова уредба
Ако някой има опит с тези уредби да сподели мнение.
Поздрави!
Фабрични метанови уредби
Фабрични метанови уредби
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 185
- Регистриран на: Пон Ное 03, 2008 8:19 pm
- Местоположение: софия
Re: Фабрични метанови уредби
пак се сварваж по к-л, на обидито, има два кабела бели обикновено, ще те излъжа на кои крачета бяха,а лично не съм опитвал ,защото не вярвам че софтуера с които разполагаме щее същият разработен специално за големите автомобилостроител,но ти опитаи и сподели
газовите уредби дават алтернативата от която имах нужда
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Фабрични метанови уредби
Оригиналните тестери засичат две ЕЦУ за управление на мотора . Така е при VW , Renault ,Citroen . Това са марките ,който аз със сигурност съм закачал два блока .Доколкото за VW проблемите са в изпарителите . Колеги тука от града сменяха вече на 3 такива и си ги доставят от Germany . Цената е около 1200лв.
regards
regards
Re: Фабрични метанови уредби
А може ли да се прочете ЕЦУ-то на газовата и да му се променят настройки,или това отива към чип тунинг?
На Берлингото като мине на метан му светваше чека,като се превключи на бензин,гасне.
На Берлингото като мине на метан му светваше чека,като се превключи на бензин,гасне.
Не е срамно да не знаеш,срамно е да не учиш!
0887 91 78 79
0887 91 78 79
Re: Фабрични метанови уредби
на берлингото се чете с лексия, най-вероятно има бъгава дюза и грешката е missfire на някой цилиндър, борих се с едно такова преди време, накрая изобщо спря да превключва и сега си кара на бензин, интересното е че метановата му уредба от чисто ново е извънредно "сполучлива", разхода в пари беше около 20% под бензин след 2-3 ъпдейта на софт в автомотор го докараха докъм 30% и собствениците спряха да се занимават с метановата
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 185
- Регистриран на: Пон Ное 03, 2008 8:19 pm
- Местоположение: софия
Re: Фабрични метанови уредби
Готина тема ама като гледам колегите не икат дая разработват много много ,има руски саитове кадето са засегнати от части тези въпросни коли ако попадна скоро натях ще споделя ,че тя темат нее само за два реда
газовите уредби дават алтернативата от която имах нужда
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 185
- Регистриран на: Пон Ное 03, 2008 8:19 pm
- Местоположение: софия
Re: Фабрични метанови уредби
газовите уредби дават алтернативата от която имах нужда
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 185
- Регистриран на: Пон Ное 03, 2008 8:19 pm
- Местоположение: софия
Re: Фабрични метанови уредби
тези компове се правят специално за тези марки автомобили там корекциите които можеш да правиш са доста ограничени спряма стандартните си събратя
газовите уредби дават алтернативата от която имах нужда