Сузуки Алто мига CHECK ENGINE
Сузуки Алто мига CHECK ENGINE
Сузукито изгасено в гаража и на другия ден не пали и мига лампата.Няма управление към дюзите.Всички сигнали които трябва да влизат в ECU-то са налице. Двигателя е G10B 1997год, пълен инжекцион.На G10B до 1997 който е моно има мигащи кодове.За този обаче нямам инфо ако има мигащи кодове как се влиза в диагностичен режим. Транзисторите на дюзите са 2SK1292 - 2бр. За съжаление осцилоскопа ми не беше в мен да видя има ли управлвние на гейтовете, но едва ли са се повредили и двата.Ако има мигащи кодове и някой знае как се влиза в диагностичен режим моля да помогне.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 252
- Регистриран на: Вто Май 08, 2007 7:51 pm
- Местоположение: on the road
- Обратна връзка:
Re: Сузуки Алто мига CHECK ENGINE
иммото е блокирало запалването ако няма ключе на таблото чека служи и за чек лампа на иммото
Никога не карай по-бързо от колкото може да лети твоят ангел пазител
http://delservice.bg/
http://delservice.bg/
Re: Сузуки Алто мига CHECK ENGINE
Според Толеранс дата има пин на ЕКУ-то за имобилайзер а в действителност не е така.
Re: Сузуки Алто мига CHECK ENGINE
Трябва да има имобилайзер. Ако има резервни ключове пробвай с тях.
Re: Сузуки Алто мига CHECK ENGINE
Сузукито отишло в сервиз на Сузуки, но и там нещо не могат да се оправят.
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 603
- Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
- Местоположение: Велико Търново
- Обратна връзка:
Re: Сузуки Алто мига CHECK ENGINE
Колата е загубила синхронизация имо -ЕЦУ . Тогава чека мига и кода е 83 при четене на мигащи или с кодочетец .
regards
regards