Страница 1 от 1

Рено Меган

Публикувано на: Сря Юли 21, 2010 4:37 pm
от gt40
Здравейте. Мегана е '97 1.6 К7М720. връзва се успешно на кодочетеца. Проблема е, че при повишаване на оборотите над 3000 почва да прекъсва, оборотомера се клати от 1500 до 5000, реле инжекцион щрака и прекъсва захранване помпа, дюзи и комп. Релето го шунтирах, няма файда. За късмет имам същото, но обезглавено, прехвърлих комп, датчик колянов вал, бобини. Ефект никакъв. Имобилайзера работи с оригиналния ключ. При това прекъсване съответно губи комуникация. Грешки няма и до възникване на прекъсването рабити в норма по всички параметри. Дайте идеи.

Re: Рено Меган

Публикувано на: Сря Юли 21, 2010 4:47 pm
от BaHka
Провери масите и най-вече захранванията на компа. Имах такъв случай - при превключване от първа на втора примерно и за секунда забива, таблото с уредите загасва и пак си светва... Оказа се протрит кабел, захранващ компа. До акомулатора има кутийка с предпазители провери за окис.

Re: Рено Меган

Публикувано на: Сря Юли 21, 2010 9:23 pm
от delio
имах случай от високото на бобините и връщаше в компютъра и ставаше нещо подобно но колата беше опел смених кабели и бобина ако не се лъжа мино доста време

Re: Рено Меган

Публикувано на: Чет Юли 22, 2010 9:23 pm
от Jambo6a
Най-вероятно е лоша маса към компютъра. Правят проблем точно под акумулатора. Провери ги първо тях :)

Re: Рено Меган

Публикувано на: Пет Юли 23, 2010 6:23 am
от svirepia
Провери си предпазилите до акумолатора които са .Първият голям откъм двигателя е за компютъра на колата ,често самия предпазител гние от кисилината на акумолатора и става точно това.

Re: Рено Меган

Публикувано на: Пет Юли 23, 2010 6:38 am
от gt40
Благодаря на отзовалите се. Правилния отговор е: Инсталация. След като измерих всички пинове на ЕЦУ- то и не намерих отклонения нито при контакт, нито при работещ и прекъсваш инжекцион, минах на варварски мерки дърпане и усукване на инсталацията. Ефекта беще трайно загасване хахах. Слабото място се оказаха масите на снопа, точно над генератора. Скъсаха се на първо дърпане, бяха с две-три жички останали.