Корса Б-ниско напрежение на дюзите

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
vanelino11
КОЛЕГА
Мнения: 115
Регистриран на: Съб Апр 11, 2009 8:53 pm
Местоположение: Сандански

Корса Б-ниско напрежение на дюзите

Мнение от vanelino11 »

колата е корса Б X10Xe
Записва грешки P0201 P0203 ниско напрежение на дюзите.На тях идва напрежение 9 волта,а на другата си е 12 и нещо.Утре ще проверя кабелите и масите,но се съмнявам в екуто.Някой имал ли е подобен проблем.
vankopestera
КОЛЕГА
Мнения: 119
Регистриран на: Пон Май 05, 2008 12:55 am

Re: Корса Б-ниско напрежение на дюзите

Мнение от vankopestera »

Колега, захранването на дюзите няна нищо общо с ECU. Виж си инсталацията.
Иван Петров
Ако човек не върви напред, то той не стои на едно място, а се връща назад! - Хенри Форд
traqnsavov
КОЛЕГА
Мнения: 350
Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
Местоположение: Варна

Re: Корса Б-ниско напрежение на дюзите

Мнение от traqnsavov »

Да няма някакви газаджийски простотии, че те правят проблемите от този род...
Слагат релета да прекъсват дюзите и така се получава...

Ако няма газово търси някъде из инсталацията проблема...
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
dent
КОЛЕГА
Мнения: 169
Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:47 am

Re: Корса Б-ниско напрежение на дюзите

Мнение от dent »

Здравейте сметнах за по-добре да пиша в темата на колегата и да не отврям нова. Става въпрос за Корса-Б със двигател X10XE, колата пристигна днес при мен със проблем : двигателя се тресе на ниски обороти (при празен ход) след като проверих паметта за повреди със Опелсканер имаше една грешка "P0102 Mass air flow sensor - low input" изтрих я и не се появи повече. Оборотите на двигателя се меняха от 800 до 900 но не за един път а в някакви малки граници от порядъка на 20-30 оборота направи ми впечатление показанието на засмукания въздух: "Calculated Air Flow 4.0 kg/h (9-15 kg/h)". Показанията на ламбда сондата бяха просто перфектни, та въпроса ми е въз основа на тези показания мога ли да бъда сигурен че проблема е дебитомера.
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Корса Б-ниско напрежение на дюзите

Мнение от ivanovbg »

Не е сигурно,останалия въздух може да минава от някъде другаде :lol:Измери и една компресия,ако не работи някой цилиндър на ниски пак ще смуче малко въздух.А колата върви ли добре?
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
dent
КОЛЕГА
Мнения: 169
Регистриран на: Сря Юли 02, 2008 11:47 am

Re: Корса Б-ниско напрежение на дюзите

Мнение от dent »

за вървежа не мога да дам категорично мнение карах малко пред гаража , направи ми впечатление че от ниски до към 2000 оборота няма мощност но прехвърли ли ги си тръгва нормално
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Корса Б-ниско напрежение на дюзите

Мнение от ivanovbg »

Значи варианта с прогорял изпускателен клапан остава.Или задръстен ЕГР.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
vrm
КОЛЕГА
Мнения: 111
Регистриран на: Сря Авг 12, 2009 10:13 pm
Местоположение: холандия,хага

Re: Корса Б-ниско напрежение на дюзите

Мнение от vrm »

колега скоро правих такава корса със същия проблем,при опел скенер показанията на масс метара го отчете нисак 4-5 кг. със оп-ком и браинбии бяха добре,тея имат много калпав егр,прецаква се клапата като не затваря добре,проблема се реши след смяна на свещи,затапване на егр-клапан почистване на дросел и адаптация на дросела,адаптация или ресет можеш да направиш и с оп-ком,при адаптацията задължително отпусни жилото на гаста или го откачи от дросела до края на процедурата,за да нямаш ядове :lol:
успех
90% от проблема е от последния ремонт!
Публикувай отговор