Страница 1 от 2

а4 1,8 глъхне

Публикувано на: Вто Май 11, 2010 8:42 pm
от milenski821
значи проблемът е следният по често го прави когато колата е изстинала,при опит да запали стартерът върти повече сякаш няма гориво и постепенно запалва много трудно и при подаване на газ леко припуква ,при опит да я изфорсираш не може и постепенно почва да се изфорсира,сменя ли са и горивна помпа,горивен филтър,температурен датчик,катализаторът е чист,свещите са добре,имал ли е някой подобен проблем и как го е решил...благодаря

Re: а4 1,8 глъхне

Публикувано на: Вто Май 11, 2010 9:00 pm
от mitko
А дебитомера как е? Погледна ли ?

regards

Re: а4 1,8 глъхне

Публикувано на: Вто Май 11, 2010 9:06 pm
от najdobrix
Дюзи :arrow:

Re: а4 1,8 глъхне

Публикувано на: Вто Май 11, 2010 9:08 pm
от milenski821
забравиха да пиа че дюзите са сменени с други с цялата рейка,а за дебитомер не е гледан

Re: а4 1,8 глъхне

Публикувано на: Вто Май 11, 2010 9:48 pm
от rockton
-Аз също "залагам" на дебитомера.
А налягане на горивото мери ли?

Re: а4 1,8 глъхне

Публикувано на: Сря Май 12, 2010 6:24 am
от delio
ако дебитомера е добре мери налягане на масло имах случай с такъв мотор но на пасат и правеше 10бара на маслото и симптомите бяха същите

Re: а4 1,8 глъхне

Публикувано на: Сря Май 12, 2010 8:06 am
от Todio
Първо измери налягането на горивото когато е студена. Имах подобен случай, след смяна на помпата, мъркуча м/у помпата и капака беше препязан от скобата и няма нужното налягане.

Re: а4 1,8 глъхне

Публикувано на: Сря Май 12, 2010 8:06 pm
от milenski821
значи налягането е мерено преди горивният филтър и след горивният филтър и преди дюзите 4 амосфери,значи колата и преди е пукала но лекичко почти неосетно аз сега студена припуква при опит за изфорсиране,също понякога и топла,ако е деботомер няма ли а го хваща като грешка с ваг ком се тества,даваше грешка само в темературниат датчик сега е сменен с нов същата история

Re: а4 1,8 глъхне

Публикувано на: Сря Май 12, 2010 8:44 pm
от mitko
Няма да го дава . Дагностиката с тестер не означава дали има грешки или няма грешки . Трябва да се гледат и стоиности на сензори в реално време.

regards

Re: а4 1,8 глъхне

Публикувано на: Сря Май 12, 2010 9:10 pm
от waseko
milenski821 написа:ако е деботомер няма ли а го хваща като грешка с ваг ком се тества,
Функциите по самодиагностика на системите следват логиката ,че се следи работата на сензорите в техния толеранс,което не е гаранция че при определени условия въпросния сензор връща адекватна информация-тук на помощ идват реалните стойносъи и общите тестове.Поздрави

Re: а4 1,8 глъхне

Публикувано на: Сря Май 12, 2010 9:19 pm
от ivanovbg
Прилича на запушени дюзи.Има ли газ?Извади ги и виж дали пръскат на първо палене.Или и помогни с едно черпене с бензин през отдушника с картерните газове.А може и да има вода в бензина :mrgreen: Чист ли беше резервоара ?Ако е от налягане на маслото първо ще запали а след няколко секунди гасне и върти като без компресия.Дебитомера го изчисти с шпрейче и ще разбереш дали е от него.Мисля че е със резистори и не се поврежда от шпрея

Re: а4 1,8 глъхне

Публикувано на: Сря Май 12, 2010 10:05 pm
от NASKO12234
Що не примериш компресията

Re: а4 1,8 глъхне

Публикувано на: Чет Май 13, 2010 6:48 am
от gt40
Здравейте. Като гледам как се бори с колата, имам чувството, че се кара на опит-грешка. Признаците са за бедна смес. Със спрей може да го докажеш бързо. После ти трябва диагностика. Поне ВАГ-а ги лови всичко. Вслучая, ако двигателя е наред, при всичко сменено остава дебитомер или засмукване на въздух между него и дросела! Дебитомера можеш да го провериш грубо и с мултицет (АУТОДАТА). При японките се налага чето това, че са им скъпи кодочетците.
Успех.

Re: а4 1,8 глъхне

Публикувано на: Чет Май 13, 2010 11:12 am
от milenski821
колеги днес ще пробвам с деботимер само той остава ,ако колкото до дюзите те бяха сменени от работеща кола направо с рейката, и проблемът си остана

Re: а4 1,8 глъхне

Публикувано на: Чет Май 13, 2010 10:43 pm
от vrm
waseko написа:
milenski821 написа:ако е деботомер няма ли а го хваща като грешка с ваг ком се тества,
Функциите по самодиагностика на системите следват логиката ,че се следи работата на сензорите в техния толеранс,което не е гаранция че при определени условия въпросния сензор връща адекватна информация-тук на помощ идват реалните стойносъи и общите тестове.Поздрави
ако бях на твое място първо бих проверил газораспределение! след това проверяваш налягане на горивото дали е наред,ако располагаш с осциоскоп веднага можеш да видиш по ламбда как е сместа както ти каза колега по горе ако е бедна пръсни със спрей и виж дали ще се исфорсира нормално,ако проблема е бедна смес проверяваш дебитомера с осциоскоп при подаване на гас трябва да видиш моментно ниво до 4-4,5 в.с мултицет нямя как да го провериш адекватно.след това както казаха много колеги диагностиката не е само грешки а основно реални данни от датчици тоест в твоя случаи,темп-вода,въздух,количество въздух,времена на инжектори и др.
спомена за грешка в датч-темп,провери ли в тоя датчик някво напрежение ходили,щом го лови пак кат грешка значи нещо не е наред кабел,датчик,комп.Ако компа получава не адекватно инфо от този датчик сместа на моменти ще е бедна или богата и ще припуква,провери всичко това и пиши.
И друг проблем в твойта тема,аз разбрах само,че става въпрос а4 1,8 и,че глъхне ама какъв мотор и година не разбрах,незнам как да ти помогнем в случая :roll: освен да стреляме на посоки,ние сме диагностици и трябва да се стараем да даваме точни диагнози.