Страница 1 от 1

вапрос за Бардолини

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 9:35 pm
от Stoilkata
Вапрос за ГИ бардолини тарся кабел и софтоер
ставали не6то като това за настроики несам много запознат
http://www.tamona.lt/index_en.php?param ... gorija=lpg
помагаите
поздрави

Re: вапрос за Бардолини

Публикувано на: Пон Апр 26, 2010 9:41 pm
от rabotnika
какво точно те интересува за настройките че не те рабрах а относно кабел и софт звънни тук http://bsm-bg.com/#/bg/Profile/

Re: вапрос за Бардолини

Публикувано на: Вто Апр 27, 2010 7:54 pm
от Stoilkata
имам ауди с бардолини искам да си го настроивам сам
не варви добре на газ
от 3 до 5 хиляди оборота забавя

Re: вапрос за Бардолини

Публикувано на: Сря Апр 28, 2010 8:45 am
от rabotnika
Stoilkata написа:имам ауди с бардолини искам да си го настроивам сам
не варви добре на газ
от 3 до 5 хиляди оборота забавя
дал съм ти линк с телефони звънваш и готово само че без газанализатор доста ще си поиграеш да го настройш хем да върви хем да не гори но все пак нищо не губиш освен цената на един кабел който не е кой знае колко скъп

Re: вапрос за Бардолини

Публикувано на: Пет Май 21, 2010 9:41 pm
от Stoilkata
колега как се гледат данните от дат4ика за налягане и вакум

Re: вапрос за Бардолини

Публикувано на: Съб Май 22, 2010 4:54 pm
от joroboichev
Гледа се като стойност на диференциалното налягане на първта страница долу в софта за настройки!

Re: вапрос за Бардолини

Публикувано на: Съб Май 22, 2010 7:52 pm
от Stoilkata
само това ли е други те две стоиности долу в ляво

Re: вапрос за Бардолини

Публикувано на: Пон Май 24, 2010 9:26 am
от bobolin4o
Еми според програмистите (отбор юнаци) на Христо, това е абсолютно достатъчно за диагностика :lol:
Гледаш си диференциалното налягане и си връткаш болта на изпарителя, докато получиш желаната стойност... Пък ако разреждането в тръбите не е в норма - е, това не е проблем, важното е, че диференциалното е в норма :mrgreen:

Re: вапрос за Бардолини

Публикувано на: Пон Май 24, 2010 12:06 pm
от joroboichev
ако искаш да гледаш разреждането просто откачаш от датчика маркуча за налягането

Re: вапрос за Бардолини

Публикувано на: Пон Май 24, 2010 1:00 pm
от bobolin4o
joroboichev написа:ако искаш да гледаш разреждането просто откачаш от датчика маркуча за налягането
И това, докато работи на газ, на празен ход ли??

Re: вапрос за Бардолини

Публикувано на: Пон Май 24, 2010 8:35 pm
от rumensr
bobolin4o написа:
Гледаш си диференциалното налягане и си връткаш болта на изпарителя, докато получиш желаната стойност... Пък ако разреждането в тръбите не е в норма - е, това не е проблем, важното е, че диференциалното е в норма :mrgreen:
А какво трябва да е като стойност това диференциално налягане?

Re: вапрос за Бардолини

Публикувано на: Вто Май 25, 2010 8:56 am
от bobolin4o
rumensr написа:
bobolin4o написа:
Гледаш си диференциалното налягане и си връткаш болта на изпарителя, докато получиш желаната стойност... Пък ако разреждането в тръбите не е в норма - е, това не е проблем, важното е, че диференциалното е в норма :mrgreen:
А какво трябва да е като стойност това диференциално налягане?
На празен ход, между 1 и 1,3 бара, зависи от модела на изпарителя... на марковите пише номинално налягане... нататък се смята.

Re: вапрос за Бардолини

Публикувано на: Сря Май 26, 2010 8:53 pm
от Stoilkata
трябва6е да се сетя да го отка4а
благодаря о6те несам пробвал

Re: вапрос за Бардолини

Публикувано на: Сря Май 26, 2010 8:59 pm
от Stoilkata
понеже сам нов как става номера при турбо моторите
сигорно тогава 6те се използва мап дат4ика палноценно
ако може някои да помага

Re: вапрос за Бардолини

Публикувано на: Сря Май 26, 2010 8:59 pm
от Stoilkata
а ако колата е с мегаскурит