Това упр. се намира в предния ляв подкалник.Тези които са идвали при мен (3-4бр.с бенз. и дизел. двигатели)са били мокри.След подсушаване започват да се тестват с KTS-са но не се трият "грешките",а вентилатора започва да работи на най-високата степен.
Някой борил ли се е с такъв проблем и как ?
ASTRA G-блок за упр.вентилат.радиатор
-
- КОЛЕГА
- Мнения: 74
- Регистриран на: Пон Дек 01, 2008 10:43 pm
- Местоположение: Варна
- Обратна връзка:
Re: ASTRA G-блок за упр.вентилат.радиатор
Около 10-на броя и спокойно започват да си работят.
И все пак какви грешки пише при твоя тест?
И все пак какви грешки пише при твоя тест?
Re: ASTRA G-блок за упр.вентилат.радиатор
Грешките от единия Опел са следните:
163 Температурен датчик на охл.течност
няма сигнал
2 Температурен датчик на охл.течност
няма сигнал
12 Охлаждащ вентилатор след кондензатора
много малък сигнал
11 Охлаждащ вентилатор след кондензатора
нарушение на функциите
21 Охлаждащ вентилатор преди кондензатора
нарушение на функциите
23 Охлаждащ вентилатор преди кондензатора
прекъсване
22 Охлаждащ вентилатор преди кондензатора
много малък сигнал
13 Охлаждащ вентилатор след кондензатора
прекъсване
Всеки се сеща че няма как да има две или три повреди на един и същи елемент.
163 Температурен датчик на охл.течност
няма сигнал
2 Температурен датчик на охл.течност
няма сигнал
12 Охлаждащ вентилатор след кондензатора
много малък сигнал
11 Охлаждащ вентилатор след кондензатора
нарушение на функциите
21 Охлаждащ вентилатор преди кондензатора
нарушение на функциите
23 Охлаждащ вентилатор преди кондензатора
прекъсване
22 Охлаждащ вентилатор преди кондензатора
много малък сигнал
13 Охлаждащ вентилатор след кондензатора
прекъсване
Всеки се сеща че няма как да има две или три повреди на един и същи елемент.