Колата е Е 38 98 г с типтроник скорости и след обръщане на дирекция някъде във Пловдив , клиентът каза, че скоростите му са минали в авариен режим. Осланяйки се на сентенцията, че " клиентът винаги лъже" днес цял ден се занимавах с измерване на клапаните на кутията , защото актуалната грешка е :
pressure control valve EGS4 open circuit or short to plus
Оказа се , че и клапаните и буксите и контролния блок са ОК. Възможно ли някъде по часта от инсталацията към купето нещо да е объркано по кабелите на CAN и от там да дава точно тази грешка?
Проблем със скоростите на BMW E38 след смяна на дирекция
Re: Проблем със скоростите на BMW E38 след смяна на дирекция
колега ако не се лъжа пише че има прекъсната верига до този клапан ,с какво го четеш имаш ли опция да го активираш с програмата и да разбереш що иде реч?
Re: Проблем със скоростите на BMW E38 след смяна на дирекция
Чета го с DIS и INPA- когато се опитам да го активирам, ми дава EDS4 cannot be activated
Иначе кутията има 4 EDS клапана- и четирите дават правилното съпротивление, което меря директно на буксата от компютъра. Четирите изхода от компа , също дават еднакво съпротивление и в двете посоки.
Иначе кутията има 4 EDS клапана- и четирите дават правилното съпротивление, което меря директно на буксата от компютъра. Четирите изхода от компа , също дават еднакво съпротивление и в двете посоки.
Re: Проблем със скоростите на BMW E38 след смяна на дирекция
провери за кьсо между самите клапани 4-1 4-2 4-3 и провери на контакт да не идва захранване от клапаните кьм компютьра
Re: Проблем със скоростите на BMW E38 след смяна на дирекция
И това проверих вчера. Само че, днес като запалих колата и всичко беше ОК- необяснимо. Откачих пина на буксата за ЕDS4 и пак авариен режим, но като го закачих и веднага се оправя. Доста я покарах днес и никакви проблеми. Остана да отворя компютъра да видя за влага.
Re: Проблем със скоростите на BMW E38 след смяна на дирекция
Проблема беше лека влага на дъното на компютъра за скоростите и окиси- почистих и призапоих и сега е ОК. В последствие клиента каза, че докато е чакал да си вземе колата от хората, които са му обръщали волана е валяло дъжд, а капака на кутията с комповете не е бил сложен още.
Re: Проблем със скоростите на BMW E38 след смяна на дирекция
- Чудя се, що за "колеги" са тия дето работят- (обръшат дирекцията) -вън на дъждът???sonic написа: В последствие клиента каза, че докато е чакал да си вземе колата от хората, които са му обръщали волана е валяло дъжд, а капака на кутията с комповете не е бил сложен още.
Поне едно навесче да бяха сковали набръжко, или една градинска шатра да бяха опънали- от METRO срешу 42 левчунгера ..-щом като нямат халета-сервизни помещения , къде да работят на сухо и топло, то значи измекярщината е пълна!
Колега sonic ,браво че си открил "придобитият" от некомпетентна намеса -проблем !
Имах подобен случай с некомпетентна намеса но на Швейцарски(италианската част) "специалисти" бяха прекопали всичко по една Тойота Авенсис версо, така си дойде от Швейцария скоростите в авариен режим , работеше само на 3та предавка и не искаше да качи един бордюр...как да е , пак измекярска работа.........хубавото е че те - некомпетентните , създават работа на нас.
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! тел: 089 6633459