Опелче и VP44 втора част

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
renene
КОЛЕГА
Мнения: 303
Регистриран на: Нед Мар 23, 2008 6:43 pm
Местоположение: люлин 2

Опелче и VP44 втора част

Мнение от renene »

Имам Опел вектра с 2.2DTI с унищожена електроника на помпата,може ли да сложа електоника от двулитровия мотор.През КТСа имам опции да увелича количеството гориво ?
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
traqnsavov
КОЛЕГА
Мнения: 350
Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
Местоположение: Варна

Re: Опелче и VP44 втора част

Мнение от traqnsavov »

На помпа VP44 може да се инсталира софтуера за дадената кола на която се монтира, понеже се слага на много модели автомобили..

Но само с вдигане на порциите гориво дали ще стане кой знае..
Но нищо не ти пречи да опиташ... 8)
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
vankopestera
КОЛЕГА
Мнения: 119
Регистриран на: Пон Май 05, 2008 12:55 am

Re: Опелче и VP44 втора част

Мнение от vankopestera »

Двете помпи нямат нищо общо. На 2.2 електрониката е съвсем друга.

Дори ако не се лъжа на 2.2 помпата е с 2 букси (не съм съвсем сигурен).

P.S. Сега се разрових по схемите и гледам че ги дават еднакви. Пробвай - интересно ще е ако се окаже че става.
Последно промяна от vankopestera на Чет Мар 18, 2010 9:25 pm, променено общо 1 път.
Иван Петров
Ако човек не върви напред, то той не стои на едно място, а се връща назад! - Хенри Форд
renene
КОЛЕГА
Мнения: 303
Регистриран на: Нед Мар 23, 2008 6:43 pm
Местоположение: люлин 2

Re: Опелче и VP44 втора част

Мнение от renene »

Едно към едно е скоро правих една друга двулитрова,дали кодировката ще пасне се чудя
диагностика по всяко време и място 0899937450,ремонт ел.инсталации френски коли
milennyc
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:27 am

Re: Опелче и VP44 втора част

Мнение от milennyc »

Аз мисля че ще стане, само че не знам като увеличиш пропорцията на клапана за количество дали няма да запише грешка за това в ЕКУ-то(check sum), и всичко трябва да се клибрира. Пробвай
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Опелче и VP44 втора част

Мнение от mitko »

Аз мисля че колата даже няма да запали . Софтуера на електрониката има разлика .

regards
traqnsavov
КОЛЕГА
Мнения: 350
Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
Местоположение: Варна

Re: Опелче и VP44 втора част

Мнение от traqnsavov »

И аз споделям мнението на mitko нагласянето на впръскнането е само final adjustments тоест финна донастройка..
Тук трябва версията на софтуера да съвпада..
Може и да запали ама не се знае как ще работи..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Опелче и VP44 втора част

Мнение от ivanovbg »

В модиса има опция за тези помпи ама е за форд.Пробвах я на един форд2007 транзит с новата електроника и след това си работеше без проблем.Процедурата беше към 30 мин-само даваш адаптация ипиене на кафе и пушене докато завърши.За опел няма ама като ми дойде някой ще пробвам да мине през софтуера на форд.И той е по кан ,да видя дали ще стане нещо :lol: Между другото влизам в VP44 през форд когато е на опел и чета директно помпата.Все едно е с обком.Ако мога с това да ги програмирам ще е чудесно.
Последно промяна от ivanovbg на Чет Мар 18, 2010 10:00 pm, променено общо 1 път.
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
presko79
КОЛЕГА
Мнения: 528
Регистриран на: Пон Мар 02, 2009 9:08 pm
Местоположение: gabrovo

Re: Опелче и VP44 втора част

Мнение от presko79 »

traqnsavov написа:И аз споделям мнението на mitko нагласянето на впръскнането е само final adjustments тоест финна донастройка..
Тук трябва версията на софтуера да съвпада..
Може и да запали ама не се знае как ще работи..
Мотора ще фьфли,Преди време се мьчихме да правим от нищо нещо на един СААБ с 2.2 дти.Тогава за сьжаление клиента разреши кардинално проблема и не ми остави време да бьрникам още
Бензина е за измиване на дизелови части.
milennyc
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:27 am

Re: Опелче и VP44 втора част

Мнение от milennyc »

На 99% ще запали, и ще фъфли ама ако се прекодира(калибрира) има вероятност да тръгне.
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Опелче и VP44 втора част

Мнение от mitko »

ivanovbg написа:В модиса има опция за тези помпи ама е за форд.Пробвах я на един форд2007 транзит с новата електроника и след това си работеше без проблем.Процедурата беше към 30 мин-само даваш адаптация ипиене на кафе и пушене докато завърши.За опел няма ама като ми дойде някой ще пробвам да мине през софтуера на форд.И той е по кан ,да видя дали ще стане нещо :lol: Между другото влизам в VP44 през форд когато е на опел и чета директно помпата.Все едно е с обком.Ако мога с това да ги програмирам ще е чудесно.
Първо Форда е бил 2006 година . 2007 не са с помпа а команрейл . Форда има инициализиране на помпата след монтаж на друга или нова за да запали . С тая функция само се инициализира помпата към PATS нищо повече . Това че четеш помпа на опел през Форда няма никакво значение те са еднакви като комуникация (която е записана в паметта ) ,а това дето е във Флаша е различно и много ми е интересно как ще го промениш като тои е OTP (еднократно програмируем) т.е. не подлежи на допълнителни настройки и други такива неадекватни намеси .

regards
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Опелче и VP44 втора част

Мнение от mitko »

presko79 написа:
traqnsavov написа:И аз споделям мнението на mitko нагласянето на впръскнането е само final adjustments тоест финна донастройка..
Тук трябва версията на софтуера да съвпада..
Може и да запали ама не се знае как ще работи..
Мотора ще фьфли,Преди време се мьчихме да правим от нищо нещо на един СААБ с 2.2 дти.Тогава за сьжаление клиента разреши кардинално проблема и не ми остави време да бьрникам още
Много добре е направил .Нищо нямаше да направите . Аз лично съм слагал електроника от помпа 101 коня на 82 коня и не пали . Пробвал съм и обратнoто ефекта е същия НЯМА ПАЛЕНЕ!

regards
mitko
КОЛЕГА
Мнения: 603
Регистриран на: Съб Дек 10, 2005 4:35 pm
Местоположение: Велико Търново
Обратна връзка:

Re: Опелче и VP44 втора част

Мнение от mitko »

milennyc написа:На 99% ще запали, и ще фъфли ама ако се прекодира(калибрира) има вероятност да тръгне.
Би ли ме светнал кое се прекодира и калибрира . Че вече 3 години ги правя тия помпи и все не успявам да ги прекодирам :lol:

regards
ivanovbg
КОЛЕГА
Мнения: 2273
Регистриран на: Сря Мар 11, 2009 8:00 pm
Местоположение: София
Обратна връзка:

Re: Опелче и VP44 втора част

Мнение от ivanovbg »

Нищо не ми пречи да пробвам.Може и да е бил 2006 в модиса ми е от 2004 нагоре но на стъкла беше 2007.Електрониката беше чисто нова от бош и без тази опция не палеше-Също като опелите.Незнам какво прави модиса -просто пише programing.Ако не стане ще я върна за програмиране на бош сервиза да я програмират :lol:
Обновяване/ъпдейт на всички Launch- Х431, Easidiag, Idiag, Mdiag...имам още в наличност 0898 60 72 67
milennyc
КОЛЕГА
Мнения: 171
Регистриран на: Чет Ное 12, 2009 7:27 am

Re: Опелче и VP44 втора част

Мнение от milennyc »

Грешно си ме разбрал, прекодира се количеството на гориво. Иначе ти си написал PSG5 може само 1 път да се програмира после няма пипане.
Автодиагностика DIS , Отключване на Борд комютър, активиране на дневни светлини, . Продажба и адаптиране/пре програмиране на Дебитомери. Ремонт на ел. блока на ГНП(VP30, VP37 и VP44, ТДС, VE помпи) и реглаж и зацепване на помпи. Темпомат.0887771559
Публикувай отговор