Ауди 100 проблем със ниските...

- бензинови двигатели<br>
- дизелови двигатели<br>
- ABS<br>
- AirBAG<br>
- Климатици<br>
- Имобилайзери<br>
- Сервизни интервали(километражи)<br>
- Други системи
traqnsavov
КОЛЕГА
Мнения: 350
Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
Местоположение: Варна

Ауди 100 проблем със ниските...

Мнение от traqnsavov »

Дойде едно ауди дърто :? :shock: механична инжекция с компютър за управление..

Та има един клапан за ниските обороти като я закача за осцилоскопа една минута работи и импулсите се губят колата почва да вдига обороти, като рестартираш компа се оправя пак за малко..

Мисля че е от компа направо съм без идея чесно.. :cry: :cry:

Тея клапани със ШИМ модулатор ли са някой има ли представа..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
bobigas
КОЛЕГА
Мнения: 123
Регистриран на: Нед Окт 19, 2008 10:04 am
Местоположение: гр.Самоков

Re: Ауди 100 проблем със ниските...

Мнение от bobigas »

Колега само това успях да изровя като сигнал за управление на клапана за празен ход.
http://prikachi.com/files/1384428S.jpg
Провери също и превключватела за празен ход който е отдолу на дроселовата клапа,доста често и той създава проблеми.
traqnsavov
КОЛЕГА
Мнения: 350
Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
Местоположение: Варна

Re: Ауди 100 проблем със ниските...

Мнение от traqnsavov »

Точно такъв е 5 секунди и колата работи идеално....
После става права черта __________________________________ и колата спира да работи..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
gt40
КОЛЕГА
Мнения: 387
Регистриран на: Пон Окт 13, 2008 7:06 pm
Местоположение: София

Re: Ауди 100 проблем със ниските...

Мнение от gt40 »

Тия KE-Jetronic имат и кодове за грешки. Вярно, че повечето са мигащи, ама е нещо. Освен, ако не е много старо (не си дал код на мотора). TP е с два ключа: затворен дросел и напълно отворен. Другото, което създава проблем, е потенциометъра на дебитомера.
Успех!
VOLUMAX
КОЛЕГА
Мнения: 222
Регистриран на: Чет Яну 19, 2006 9:25 pm
Местоположение: РУСЕ
Обратна връзка:

Re: Ауди 100 проблем със ниските...

Мнение от VOLUMAX »

Управлението на клапана за празен ход спира заради отклонение в напрежението на потенциометъра на дебитомерната клапа !
Това спиране е един вид сервизен режим ... ако дросела ти е настроен адекватно то при спиране на управлението на моторчето оборотите на
празен ход трябва да бъдат аколо 1100 rpm .
За да имаш активен контрол на празния ход трябва първо да регулираш адекватна смес на празен ход и след това да докараш напрежение от потенциометъра
от 0.4 до 0.6 волта ! Разбирасе провери дали потенциометъра е изряден защото това им е слабо място (изтриват се пътечките )
Всички тия настройки трябва да бъдат извършени на горещ мотор и на разкачена ламбда сонда ( ако има такава ) :?:

Ехх спомени спомени :D
КТМ is the BEST fuck the rest !
niki
КОЛЕГА
Мнения: 61
Регистриран на: Пет Яну 20, 2006 12:04 pm
Местоположение: София

Re: Ауди 100 проблем със ниските...

Мнение от niki »

На КЕ на Мерцедес при тотално дефектен потенциометър (счупени пера) - регулатора на пр. ход продължава да работи, т.е. не се влияе директно от положението на пот. на дебитомера. Аз бих пробвал дали при откачен пот. на дебитомера пак не държи обороти за да съм сигурен, че няма общо. Дебитомерът според мен е по-важен за работата на електрохиравличния регулатор. Ключът на пр. ход трябва да е затворен за да работи коректно тоя регулатор на пр. ход. Възможно е наистина компа да се шашка..
rangel1
КОЛЕГА
Мнения: 630
Регистриран на: Пон Апр 20, 2009 6:36 pm
Местоположение: Русе

Re: Ауди 100 проблем със ниските...

Мнение от rangel1 »

:roll:
Последно промяна от rangel1 на Нед Мар 14, 2010 10:19 pm, променено общо 1 път.
Aspar
КОЛЕГА
Мнения: 148
Регистриран на: Пон Фев 09, 2009 7:57 pm
Обратна връзка:

Re: Ауди 100 проблем със ниските...

Мнение от Aspar »

VOLUMAX написа:Управлението на клапана за празен ход спира заради отклонение в напрежението на потенциометъра на дебитомерната клапа !
Това спиране е един вид сервизен режим ... ако дросела ти е настроен адекватно то при спиране на управлението на моторчето оборотите на
празен ход трябва да бъдат аколо 1100 rpm .
За да имаш активен контрол на празния ход трябва първо да регулираш адекватна смес на празен ход и след това да докараш напрежение от потенциометъра
от 0.4 до 0.6 волта ! Разбирасе провери дали потенциометъра е изряден защото това им е слабо място (изтриват се пътечките )
Всички тия настройки трябва да бъдат извършени на горещ мотор и на разкачена ламбда сонда ( ако има такава ) :?:

Ехх спомени спомени :D
100% Това е проблема
traqnsavov
КОЛЕГА
Мнения: 350
Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
Местоположение: Варна

Re: Ауди 100 проблем със ниските...

Мнение от traqnsavov »

На клапата няма потенчиометър тоест TPS липсва..
Има само две кючета работят и това е..
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
bobigas
КОЛЕГА
Мнения: 123
Регистриран на: Нед Окт 19, 2008 10:04 am
Местоположение: гр.Самоков

Re: Ауди 100 проблем със ниските...

Мнение от bobigas »

Колега колегата VOLUMAX пише за потенциометъра за клапата на инжекциона(дебитомерната клапа)
http://prikachi.com/files/1386382t.jpg
traqnsavov
КОЛЕГА
Мнения: 350
Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
Местоположение: Варна

Re: Ауди 100 проблем със ниските...

Мнение от traqnsavov »

аха :wink: :)
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
sporttech
КОЛЕГА
Мнения: 77
Регистриран на: Вто Май 05, 2009 12:56 pm
Местоположение: Прага
Обратна връзка:

Re: Ауди 100 проблем със ниските...

Мнение от sporttech »

.... колко е дърто това ауди ? .... код на мотора ?
.... повечето от 100-тиците с КЕ могат да се четат с вагком и има даже живи данни в ADC вид в група 000 , а ако е KE мотроник има даже и интерпретирани стойности в 001
.... отвори ELSA там е описана цялата проверка и официалните варианти за настройки
.... изключването на ламбда сондата не ти гарантира 0 ток през клапана за управляващо налягане .... за да изключиш ламбда контрола трябва освен сондата , да изключиш и захранването на компютъра за няколко секунди , като преди това си проверил датчици за тампература , ключетата на дросела , аванс , маси и т.н. ..... след това трябва да си направиш механичните настройки на дебитомера от двата шестограма .... и чак след това се настройва потенциометъра , като и той обикновено има две настройки ...
.... тази права линия на управлението на клапана за ПХ , на 0 или 12V стои ?
.... ако не си представяш как работи тази система , по-добре прочети внимателно литературата по въпроса , защото като я разчовъркаш само по съвети от форумите има голяма вероятност да стане по-зле на финала .....
traqnsavov
КОЛЕГА
Мнения: 350
Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
Местоположение: Варна

Re: Ауди 100 проблем със ниските...

Мнение от traqnsavov »

На 12 волта стои мерено от към линията на компютъра, тоест от към комутацията..

Ето поиграх си да направя едно гифче, това са стойностите който ги дава измерено от към клапана за въздух за ниските..
Изображение
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
veli
КОЛЕГА
Мнения: 58
Регистриран на: Сря Апр 09, 2008 12:42 am
Местоположение: Хасково

Re: Ауди 100 проблем със ниските...

Мнение от veli »

Отвори ЕКУ,провери управлението на тр.,провери масата на тр.!
traqnsavov
КОЛЕГА
Мнения: 350
Регистриран на: Сря Юли 22, 2009 5:01 pm
Местоположение: Варна

Re: Ауди 100 проблем със ниските...

Мнение от traqnsavov »

Тя там е горяла инсталацията компа е постопен, казах му че не мога да я оправя не съм му взел пари естественно..
Някой друг да се занимава с нея.. :?
Диагностичното оборудване е инструмент, както пияното е инструмент...
Всеки идиот може да си купи инструмента, но само талантливите могат да се научат да свирят на него.
Публикувай отговор