Страница 1 от 2

Неиска да гасни

Публикувано на: Чет Фев 18, 2010 8:02 pm
от ludiqmaks
Здравейте :D До сега не бях се зблъсквал с такъв проблем,клиента идва и казва че по някой път неиска да гасне като искара ключа и светвала лампата на акумулатора и като искара клеймата на акумулатора се оправяла пали и си гасне както трябва ,колата е астра 96г. X16SZR е кода на мотора.Утре като я докара ще проверя релетата но някой ако е имал подобен проблем или да има някаква идея каде може да е проблема :?

Re: Неиска да гасни

Публикувано на: Чет Фев 18, 2010 9:23 pm
от Ilko
Имах подобен проблем с Астра - при включен габарит или натисната спирачка(не си спомням точно) не ще да гасне. Проблема се оказа неправилна крушка на стоповете. Оригинално е с 2 светлини, а бяха сложили с 1 и контактува и на двете пластини в фасунгата...

Re: Неиска да гасни

Публикувано на: Чет Фев 18, 2010 9:30 pm
от ludiqmaks
Благодаря ти ще погледна и стоповете :D

Re: Неиска да гасни

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 7:24 pm
от ludiqmaks
Днес останових че като е включен подгрева на задното стъкло не иска да гасне,защо става така се още неможах да разбера :?

Re: Неиска да гасни

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 7:38 pm
от gt40
Колега, изключи генератора от двата извода. При изгорял диод вътре май става тази чудесия.
Успех!

Re: Неиска да гасни

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 8:45 pm
от ludiqmaks
gt40 написа:Колега, изключи генератора от двата извода. При изгорял диод вътре май става тази чудесия.
Успех!
Нещо не ми стана ясно как от динамото да ги върти тези номера.
Би ли разяснил мако по подробно :roll:

Re: Неиска да гасни

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 9:03 pm
от najdobrix
От лампата в таблото,ако е повече ватове,шунтира кл15.

Re: Неиска да гасни

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 10:10 pm
от ivailoradoev
е това нее истина егати не домислицата и кво ако объркам не даи боже наи елементарна крушка в таблото тръгвам по непиятности и сервизи нещо няма логика прекалено и аз не знам как да се изразя нараво не мога да повярвам :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Re: Неиска да гасни

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 10:19 pm
от sporttech
.... не е от самата лампа , а от проблем в алтернатора + наличието на лампа и липсата на предпазен диод ...
.... обаче за да работи двигателя през лампа трябва да е е**си лампата .... а и тогава няма да има връзка с нагревателя на задното стъкло :)

Re: Неиска да гасни

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 10:32 pm
от najdobrix
а и тогава няма да има връзка с нагревателя на задното стъкло
релето на нагревателя на задното стъкло към кл15?

Re: Неиска да гасни

Публикувано на: Пет Фев 19, 2010 10:45 pm
от sporttech
.... по-скоро бих заложил на някоя от масите в купето .... преди години имах подобен случай с вектра А C25XE .... като е включен нагревателя започваше да прекъсва ... оказа се окислена маса в задния десен праг :roll:

Re: Неиска да гасни

Публикувано на: Съб Фев 20, 2010 8:40 am
от milennyc
И сега ще разглобим цялата кола за една връска :)

Re: Неиска да гасни

Публикувано на: Съб Фев 20, 2010 9:24 am
от sporttech
... не ... не е необходимо ..... ако знаеш примерно , че масите на нагревателя и на третия стоп са хванати в една обувка и тъй като е опел има голяма голяма вероятност тази обувка да няма нищо общо с маса , тогава при включен нагревател и натисната спирачка , захранването от кл.30 на релето за задното стъкло ще се прехвърли през контакта на релето , нагревателя , лампата/те на стопа и ще прати едни 7-8V право в кл.15 , което би било достатъчно да държи мотора жив , дори и при изваден ключ ....
... чисто хипотетично ..... но тъй като това се проверява за около 10 секунди , бих започнал от него :)

Re: Неиска да гасни

Публикувано на: Съб Фев 20, 2010 9:43 am
от gt40
Тъйкато колегата sporttech е разяснил проблема с генератора, инжекциона се захранва през реле, а на него му трябват милиампери за задържане във включено състояние. И от там загадки...

Re: Неиска да гасни

Публикувано на: Съб Фев 20, 2010 2:17 pm
от milennyc
gt40 написа:Тъйкато колегата sporttech е разяснил проблема с генератора, инжекциона се захранва през реле, а на него му трябват милиампери за задържане във включено състояние. И от там загадки...
Така е и кво става разглабяме колата..... за да търсим една кофти маса някаде си :) Иначе наистина този проблем може да е от много места. И тези проверки който казвате са верни, ама не се решение.... Защо не се помисли как да се излаже кл.15 с по ниски волтове да не работи...